بازدید 7744

علت برکناری یکی از مدیران کل وزرات ارشاد

جناب آقاي كريمي از شش سال پيش فعاليت خود را در اداره كل تبليغات آغاز نموده كه به واسطه طولاني شدن مدت حضورشان در سالهاي اخير فعاليت هاي اين دفتر دچار روزمرگي و ركود جدي شده بود
کد خبر: ۱۹۸۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۲ 20 October 2011
معاونت مطبوعاتي وزارت ارشاد، بركناري مديركل تبليغات و اطلاع رساني اين وزارتخانه به خاطر مخالفت با ماهواره را تكذيب كرد.

به گزارش «کیهان» روابط عمومي اين معاونت در واكنش به خبر «مدير مخالف ماهواره بركنار شد»، اعلام كرد: مسئوليت صدور مجوز دفاتر رسانه هاي خارجي و از جمله ماهواره هاي فارسي زبان خارج از كشور به عهده كميته اي سه جانبه متشكل از وزارتخانه هاي اطلاعات، فرهنگ و ارشاد اسلامي و خارجه و امور اجرايي آن در اداره كل مطبوعات و رسانه هاي خارجي متمركز است.

لذا اداره كل تبليغات فاقد هرگونه ارتباط موضوعي و اداري با صدور مجوز ماهواره مي باشد. ضمن آن كه يكي از آسيب هاي جدي حوزه تبليغات، پخش تبليغات مغاير با ارزشهاي اسلامي و عرف و هنجارهاي اجتماعي درباره كالاهاي داخلي در ماهواره بوده است كه نظارت و كنترل قانوني لازم در اين خصوص اعلام نگرديده و به رغم مصاحبه ها و اظهارنظرهاي صورت گرفته از سوي مديركل سابق به نتيجه عملي منجر نگرديده بود.

در ادامه توضيح معاونت مطبوعاتي با بيان اينكه «از 4 ماه پيش به مديركل سابق دفتر تبليغات اعلام گرديده بود به منظور اجراي برنامه هاي مناسب و پويا؛ شخص ديگري در اين دفتر آغاز به فعاليت خواهد نمود و از خدمات ايشان در بخشي ديگر بهره گيري خواهد شد»

 آمده است: «جناب آقاي كريمي از شش سال پيش فعاليت خود را در اداره كل تبليغات آغاز نموده كه به واسطه طولاني شدن مدت حضورشان در سالهاي اخير فعاليت هاي اين دفتر دچار روزمرگي و ركود جدي شده بود. به همين جهت ضرورت ايجاد تغييراتي به منظور افزايش كارآمدي در اين حوزه كاملا محسوس بود. متذكر مي شود كه ملاك و معيار ارزيابي عملكرد مديران مطابقت رفتارشان با قوانين و ضوابط نظام جمهوري اسلامي و نه برخوردهاي سليقه اي، استنباطي و يا استفاده از تعابير سياسي در توصيف تغيير و تحولات عادي اداري در حوزه فرهنگ است.»
    
   
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل