بازدید 6532

«كوچك ترين مدرسه دنيا» به چاپ ششم رسيد

امسال چهارمين نمايشگاه عكس مدرسه كالو مثل سال هاي گذشته در ايام نوروز در روستاي كالو برگزار خواهد شد .
کد خبر: ۱۹۷۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۵ 16 October 2011
معلم دبستان كالو گفت : كتاب' قصه كوچك ترين مدرسه دنيا' با تغييرات جديد به چاپ ششم رسيد .

عبدالمحمد شعراني در گفت وگو با ايرنا يادآورشد: كتاب قصه كوچك ترين مدرسه دنيا براي اولين بار در بهار 89 به چاپ رسيده است افزود:قصه كوچك ترين مدرسه دنيا داراي چهاربخش داستان هاي مدرسه ، بازتاب در رسانه ها ، عكس ها و وعده ي خوبان بود كه هم اكنون پس از اضافه شدن 40 صفحه بر آن به چاپ ششم رسيده است .

وي اظهارداشت: با رسيدن كتاب 'قصه كوچك ترين مدرسه دنيا ' به چاپ ششم مجموع شمارگان انتشار اين كتاب به 25 هزار نسخه رسيد.

شعراني اضافه كرد: اين كتاب توسط نشر رسانش تهران چاپ خواهد شد .

وي با اشاره به نوشته هايي كه از خارج كشور براي مدرسه كالو مي رسد گفت: به مدد معجزه ارتباطات، امروز كالو محدوده جغرافيايي خاصي ندارد و براي خودش دنيايي است.

معلم مدرسه كالو بيان كرد: از وزيرآموزش و پرورش مي خواهم بنيادي براي حمايت از معلمين مولف در اين وزارتخانه تاسيس كند تا تشويقي باشد براي آموزش و پرورش به سمت تربيت معلمين مولف برود .

شعراني با اعلام اينكه تمام سود حاصل از كتابش هزينه ساخت موزه و برپايي نمايشگاه عكس مدرسه كالو در استان هاي مختلف كشور شده است،افزود:در سال گذشته بيش از ده هزار مسافر در ايام نوروز از روستاي كالو و مدرسه اش بازديد كرده اند.

وي گفت:امسال چهارمين نمايشگاه عكس مدرسه كالو مثل سال هاي گذشته در ايام نوروز در روستاي كالو برگزار خواهد شد .

معلم مدرسه كالو با اعلام اينكه در طول سال روستاي كالو پذيراي مهمانان زيادي است كه براي ديدن مدرسه به اين روستا مي آيند خواستار تبديل شدن روستاي كالو به يك روستاي گردشگري شد.

وي يادآورشد: استاندار بوشهر در سال گذشته وعده تبديل روستاي كالو به يك روستاي گردشگري داده بود، وعده اي كه تاكنون محقق نشده است .

مدرسه كالو در روستاي جمال آباد كالو از توابع شهرستان دير در جنوبي استان بوشهر واقع است كه به عنوان كوچكترين مدرسه دنيا معروف شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل