بازدید 9633

آقاتهراني: عبور از احمدي نژاد زشت است

اين معلم اخلاق طرح چنين مباحثي را عجيب و زشت توصيف کرد و گفت: ممکن نيست فردي که اصولي را پذيرفته آنرا زير پا گذارد، بنابراين طبق اصول عمل مي کنيم و مطمئنا از کسي هم عبور نخواهيم کرد.
کد خبر: ۱۹۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۸۷ - ۱۱:۱۱ 29 September 2008
مرتضي آقا تهراني نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي، عبور از احمدي نژاد در انتخابات رياست جمهوري دهم را از اصل بي پايه و بي مبنا دانست و تاکيد کرد: چنين صداهايي از جبهه اصلاحات بلند مي شود نه جبهه اصولگرايان.

آقاتهراني در گفت و گو با ايرنا، با بيان اين مطلب اظهار داشت: زماني که معاني اصولگرايي درک شود و با سخنان مقام معظم رهبري سنجيده شود مي بينيم که اصل چنين ادعايي غلط است، چرا که اگر کسي اصولگري واقعي باشد تا آخر اصولگرا خواهد ماند.

اين معلم اخلاق طرح چنين مباحثي را عجيب و زشت توصيف کرد و گفت: ممکن نيست فردي که اصولي را پذيرفته آنرا زير پا گذارد، بنابراين طبق اصول عمل مي کنيم و مطمئنا از کسي هم عبور نخواهيم کرد.

وي در پايان با بيان اينکه انتخابات از مهمترين موضوعات اجتماعي است، عمل کردن طبق مصالح نظام را ضروري دانست و گفت: بارها بر انتخاب افراد اصلح تاکيد شده و ما نيز طبق فرمايش امام عمل خواهيم کرد و در اين راه تا آخر ايستاده ايم.

آقا تهراني همچنين در همايش سالانه شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب اسلامي تاکيد کرد: در انتخابات بايد به فرد اصلح راي داد.
نماينده تهران در مجلس شوراي اسلامي با تاکيد بر اينکه نبايد به غير از خدا به کسي وابستگي داشت، اظهار داشت: حق را نبايد با اشخاص شناخت بلکه بايد ملاک را عدل قرار داد و از تخريب و لجن مال کردن افراد پرهيز کرد.

وي با بيان اينکه ظلم در برابر عدل قرار دارد، ادامه داد: عدل يعني هر چيزي را در جاي خود قرار دادن و ظلم دقيقا نقطه مقابل آن است بنابراين اگر به کسي توهين شود، ظلم است.
رييس مجمع نمايندگان تهران افزود: در عرصه انتخابات اگر بدانيم بايد به اصلح راي داد اما ملاک را بر صالح بگذاريم، در واقع ظلم کرده و همانطور که امام خميني(ره) نيز تاکيد داشتند، ملاک ملت بايد انتخاب افراد اصلح باشد.
وي تصريح کرد: اين نظام ثمره خون هزاران شهيد جان بر کف است که بايد از آن پاسداري کرد و آنرا با پول و مقام معامله نکرد.

اين نماينده مجلش هشتم رضاي خدا را تنها عامل موفقيت دانست و گفت: در صورتي که ما تلاش کرده و فردي راي آورد، نبايد انتظار پست و مقام از او داشت چرا که کار براي خدا و نه غير خدا، انجام شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
البته جناب استاد مستحضرند كه به فرموده امير المومنين عليه السلام افراد را بايد با حق سنجيد و نه حق را نسبت به افراد؛ بنابراين معيار اصول گرايي (اگر واقعي باشد و نه سياسي) حق است نه افراد و جالب است كه ايشان اين اصل بديهي انديشه اسلامي را در نظر نمي گيرند.
با سلام و درود بر جناب آقای نماینده
اگر بگذارید مردم خودشان شاید بتوانند تصمیم بگیرند. ملاک ملت که اقتصاد نیست. ملاک ملت بايد انتخاب افراد اصلح باشد. ملت دنبال ثمره خون شهدا و با عبور از فاکتورهای رفاهی نظیر پول و... است. رضای خدا هم در این است که اجازه دهند افراد اصلح در انتخابات نامزد شده و مردم خودشان رای دهند.
امام فرمودند ميزان راي ملت است نه چيز ديگر. بطور حتم ملت فهيم ايران خود اصلح را بهتر از هر كس ديگري تشخيص مي‌دهند.
چرا ممکن نیست؟ (فردی که اصولی را پذیرفته آن را زیر پا بگذارد) این جمله امام یادتون باشه که ملاک سنجش هر کسی حال وی است. یعنی آدم ها تغییرپذیرند.
خوبست حضرت استاد نیز جملات آخر خودرا بخوانند ودر آن تعمق نمایند.
ولی آقای احمدی نژاد خود را مدیون احزاب و جبهه و جریان های سیاسی نمی داند و مطمئنا اگر دوباره رای بیاورد خواهد گفت که من کاندیدای مستقل بود وجریان های سیاسی خودشان را به ما وصل کردند.
aghaye teyrani ;1.zaheran shoma green card dareed,2.nadidim shoma dar barabare mozeae mashaie va entekhabe kordan mozeie begirid.labod an ra eine osoulgaraie midanid.ejaze bedahid ba manteghe khode shoma be shoma hagh bedaham choon shoma ba hemayate dolat varede majles shodid va tabaan rah va rasme vakiloddolah boodan ra khoob baladid.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل