بازدید 37913
مجتبی، شهید نسل سومی که در درگیری با پژاک به آرزویش رسید:

«ثابت می کنم که پیش از همه شما شهید می شوم»+تصاویر

شاید در طول این یکی دو سالی که سعی کردیم به سهم خود یاد و خاطره رشادت ها و از خودگذشتگی های اسطوره های همیشه جاوید این آب و خاک مقدس را در روزهای به یاد ماندنی 8 سال دفاع مقدس، زنده نگه داریم تا هم تذکری باشد برای نسل بازمانده و هم درس و عبرتی باشد برای نسل های بعدی، بیت الغزل نظرات کاربران سایت همین یک جمله بود: «کجایند مردان بی ادعا؟»
کد خبر: ۱۹۵۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۰ - ۲۰:۳۸ 10 October 2011
سرویس دفاع مقدس ـ شهادت پاسدار فداکار مجتبی بابایی زاده در درگیری با گروهک تروریستی پژاک در غرب کشور موجی از خشم و انزجار نسبت به این گروهک و سردمداران آن را به نمایش گذاشت به گونه ای که مردم مسلمان و مومن اندیمشک، چهل روز پیش، در مراسم تشییع پیکر پاک این پاسدار شجاع با شعارهای مرگ بر آمریکا بر پیمودن راه خونین شهدا تاکید کردند.

به گزارش «تابناک»، شاید در طول این یکی دو سالی که سعی کردیم به سهم خود یاد و خاطره رشادت ها و از خودگذشتگی های اسطوره های همیشه جاوید این آب و خاک مقدس را در روزهای به یاد ماندنی 8 سال دفاع مقدس، زنده نگه داریم تا هم تذکری باشد برای نسل بازمانده و هم درس و عبرتی باشد برای نسل های بعدی، بیت الغزل نظرات کاربران سایت همین یک جمله بود: «کجایند مردان بی ادعا؟»

اما این روزها که به اربعین شهادت این شهید بزرگوار 28 ساله نزدیک می شویم نگاهی گذرا می کنیم به زندگی و خاطرات این شهید نسل سومی انقلاب و وصیتنامه پر شور و شعور او که هم پیام استقامت و پایداری را به ما می آموزد و هم تصریح می کند که هنوز هم هستند مردان بی ادعایی که برای امنیت و آرامش هم وطنان خود، جان بر کف گرفته و خون خود را نثار می کنند.

اول:
خرداد 1362، در محله ساختمان (کوی شهدای فعلی) اندیمشک و در دامان مادری عفیف و پدری سختکوش و مؤمن و در خانواده ای متدین چشم به جهان گشود. نامش را «مجتبی» گذاشتند.

دوران کودکی او همزمان با سالهای پر بار دفاع مقدس بود. تربیت صحیح پدر و آموزه های اخلاقی مادر از همان دوران که فضا مملو از بوی جهاد و شهادت بود، باعث شد او متفاوت از هم سن و سالانش بار بیاید.

در نوجوانی با عضویت در هیأت های فرهنگی و مذهبی عرصه دیگری در زندگی پرثمرش نمودار شد. همواره در راهپیمایی ها و تجمعات و مراسم مذهبی شرکتی فعال داشت.

پاتوقش پایگاه بسیج مسجد حضرت ابوالفضل(ع) و مسجد امام حسن (ع) بود. از بارزترین اقدامات فرهنگی و تبلیغی ایشان حضور در پیاده روی مسیر اندیمشک ـ تهران جهت شرکت در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در سال 1378 بود. در انتهای این برنامه بود که موفق به دیدار حضوری از نزدیک با مقام معظم رهبری شدند.

در سال های بعد نیز با پای پیاده رهسپار زیارت به عتبات عالیات شد. گفتنی است که همانجا کفنی خریداری و تبرک می کند که سال ها بعد بنا به وصیت خودش با همین کفن سر بر خاک می گذارد.

مجتبی بعد از پایان دوره متوسطه و اخذ دیپلم با اشتیاق فراوان با پوشیدن لباس سبز سپاه وارد این یگان مقدس شده و زندگیش وارد مرحله جدیدی می شود.

در بدو ورود با سپاه یگان مخصوص «صابرین» را برای خدمت برگزید و چندین سال آموزش های سخت و طاقت فرسا را با موفقیت پشت سر گذاشت . این آموزش ها از او تکاوری دلاور و شجاع ساخته بود در رزم و جنگ به گفته همرزمان و فرماندهانش از قویترین و باهوشترین نیروهای عملیاتی محسوب می شد و دارای قدرت عملیاتی بالایی بود.

مجتبی بابایی تکاوری دلاور بود که به دلیل توانایی بالای ذهنی و جسمی در چندین عملیات سخت و موفق بر علیه دشمنان مرزی نظام مقدس شرکت کرده بود.

فرزند قهرمان اندیمشک در تاریخ 13/6/1390در عملیات پاکسازی مرزهای شمال غرب کشور از وجود اشرار و گروهک تروریستی پژاک در ارتفاعات جاسوسان در نبردی سخت به به آرزوی دیرینش رسید و به فیض شهادت نائل شد. در هنگام شهادت ذکر یا "علی بن ابی طالب" بر زبانش جاری بود و به خیل شهدا پیوست.


دوم:
سعید عبدولی، قهرمان کشتی جهان مدال خود را به همه شهدای شهرستان اندیمشک و بخصوص شهید مجتبی بابایی زاده تقدیم کرد. او با حضور در منزل شهید مجتبی بابایی زاده، امتیاز و مدال قهرمانی خود را به پدر این شهید اهدا کرد.

وی در این دیدار، شهدا و خانواده های آنان را دارای ارزشی بسیار والا و جایگاه آنان را قابل ستایش دانست.

سوم:
برادر مجتبی تعریف می کرد: آقا مجتبی در سال ۷۸ در کاروانی که خودم مسئولش بودم با پای پیاده به مدت ۲۲ روز، از اندیمشک برای دیدار با امام خامنه‌ای(مدظله العالی) به تهران آمد. وی در تمام طول مسیر علمدار و پیش قراول کاروان ما بود.

در آن دیدار خود من بچه‌ها را معرفی می‌کردم و آقا، بچه‌ها را به تهذیب و تحصیل و ورزش توصیه می‌کردند و مجتبی و یکی از دوستان آنقدر اشک شوق می‌ریختند که حضرت آقا آنها را در آغوش کشید و نوازششان کردند.

یکی از دوستان آقا مجتبی در کنار سردار شوشتری به شهادت رسید و مجتبی در تبریز برای تشییع پیکرش شرکت کرد و همانجا یک سخنرانی حماسی ایراد کرد، همین باعث شد که دوستانش بهش گفتند: مجتبی ما هم شهید شدیم باید بیایی و همچنین سخنرانی‌ای برای ما هم انجام بدهی که مجتبی در پاسخ به آن‌ها گفته بود که من به شما ثابت می‌کنم که قبل از همه شما شهید می‌شوم.

مجتبی در شب قدر امسال با همه خداحافظی کرد. با همه دوستان، با خواهران و برادران و به من هم گفته بود که تو باید مراسم تشییع‌ام را مدیریت کنی.

‌یکی از آرزوهای شهید مجتبی بابایی‌زاده این بود که در کنار پسرعمه بزرگوارش فرمانده شهید عزت الله حسین‌زاده دفن شود که به این آرزوی خود نیز دست یافت.

چهارم: مجتبی آمد و شهر عاشورایی شد

یک تلنگر کافی است تا دوباره برگردیم و سر در تفکر بریم یک فریاد بلند نیاز است تا مسیر را گم نکنیم، خط و این هجای بلند و رفیع پیکر مهتاب وش «مجتبی» بود که دوباره شهر را عاشورایی کرد. تابوتی آراسته با پرچم سه رنگ مقدس که پیشاپیش جمعیت به سوی آرامگاه آرامش حرکت می کرد.

«مجتبی» جوان جوان بود و نو رسیده، شاید بهار عمرش به سایه سنگین روزهای تهاجم گره نخورده باشد اما نیک اندیشی او با نیلوفر آبروی انقلاب ونظام عجین شده.

«مجتبی» جوان بود اما نگاه بلند و آسمانیش یکبار دیگر دست اندیمشک را به کاکل ایران سائید تا نشان دهد هنوز مردم این دیار حماسه و ایثار زنده اند ...


«مجتبی» جوان بود اما جوان تر از او هم برای بدرقه «ماهتاب شهید شهر» سیاه پوش بودند و آمده بودند تا بگویند سنگفرش سرخ شهر مدیون خون رنگین تو است. «مجتبی» جوان بود اما گوی سبقت را از مردان نسل اول نیز ربود و او مصداق این جمله ظریف بود که «طی شود ره صد ساله گاهی به آهی»

و من چقدر محتاج این فضایم و نفس کشیدن چقدر سهل و آسان است. الهی تنفس در این فضای عطر آگین را از ما دریغ نفرما 
 «عباس اسلامی پور»


پنجم: بخشی از وصیتنامه شهید بابایی‌زاده

ملت عزیزم:
ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد. ملت عزیزم ای آزاده ترین ملت، مبادا لحظه‌ای شک و تردید کنید که شک و تردید برای شما مصائب و مشکلاتی ایجاد می‌کند. اگر امروز نزد خدا و اولیای خدا آبرویی دارید، از یقین و ایمانتان است.

ملت عزیز ولایت و شهداء را فراموش نکنید که فراموشی این ثروت‌ها برای شما اسارت و ذلت می‌آورد. ولایت گوهری است که با داشتن آن تمام گوهرها را در پیش خود دارید و خودتان خوب می‌شناسید، که در ادعا خدا و پیامبر دارند ولی در ذلت هستند می‌دانید چرا؟ چون ولایت ندارند واقعا که مکمل بعثت جهاد بود و مکمل جهاد غدیر بود و اگر غدیر نبود بعثت هم نمی‌ماند.

ای ملت آزاده به گوشه کنار خود نگاهی بیاندازید ببینید چه خبر است. از آمریکا گرفته تا اروپا و آسیا و آفریقا جایگاه خود را ببنید که هر چه دارید از این انقلاب است. اهداف انقلاب را فراموش نکنید ولایت را تنها نگذارید که اگر نبود مبارزه شهدا با هوای نفس آزادی بدست نمی‌آمد.

به مدیران و خدمتگزاران نظام می‌گویم نگاه خمینی و خامنه‌ای به راه شماست مبادا لحظه‌ای از یاد خدا و ملت غافل شویم. مبادا خود را از فرهنگ جهاد و شهادت جدا کنید. مبادا بین شما و خانواده شهداء فاصله‌ای بیفتد مبادا از آنهائی باشید که بخاطر عملتان در زمان ظهور جزء دشمنان حضرت حجت(عج) باشید.

مبادا در خانه‌ای محکم و مستحکم زندگی کنید و در گوشه‌ای دیگر از شهر خانه‌های خشتی دست در مقابل تندبادهای زندگی وجود داشته باشد و مبادا کم کاری شما دچار زجر و سختی شود که در این صورت وای بر شما باد و پیام آخر به کارگزاران و مدیران و مدیران نظام، نکند لحظه‌ای در ولایت شک کنید و حضرت امام خامنه‌ای را تنها بگذارید که هر چه داریم از ولایت است.

گفتنی است مراسم چهلمین روز پرکشیدن این شهید بزرگوار، پنجشنبه همین هفته 21 مهرماه 1390 بر سر مزارش واقع در بهشت زهرای اندیمشک و همان شب با برگزاری مراسم دعای کمیل در منزل شهید برگزار خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱۸۸
روحش شاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
چه بی غیرتند بعضی ها که به این پیام منفی دادند
يك ايراني
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
منظور از اونهايي كه نظر منفي ميدن چيه؟ يعني ميخوان بگن ما وطن فروشيم؟ يا عضو پژاكيم؟
با سلام.
استان قم هم در تابستان امسال 5شهید در درگیری با پژاک اهداء کرد. همه آنها از دوستان من بودن.برای شادی ارواح طیبه شان صلوات
بنام خدا
با تشکر از اهتمام شما به ترویج فرهنگ جهاد و شهادت
زندگینامه، وصیتنامه، خاطرات و تصاویر این شهید عزیز(شهید مجتبی بابایی زاده) در وبلاگی بنام ایشان وجود دارد.
http://shahidmojtaba-babaei.persianblog.ir/
تمسخر آمیزه که بین این همه تبلیغ فلشی چشمک زن به دنیا، تیتر خبری می زنید از آخرت و ارزش و شهادت !

خدا هدایتتون کنه
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
سلام .....
تمام ارزش شهدا به همینه که با وجود تمام زرق و برق دنیا , به اون پشت میکنند و میرن سراغ انتخاب درست (شهادت).......
ناشناس
| Australia |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
عزیزم دین برای دنیا و آخرت بهتر اومده، اگر شما افراطی هستی این مشکل مسلمین نیست باید اعتدال داشت. ضمن بیاد داشتن آخرت، جهد و جهاد و شهادت باید دنیای خودت و مسلمین رو بسازی
مصطفی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
خدا خودش بهتر میدونه کیارو هدایت کنه کیارو هم هدایت نکنه تا تو جهل مرکب بمونن و همونجوری هم بمیرن تا تکلیفشونو اونور روشن کنه
شما هم لطفا وکیل خدا نشو
خان داداش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
شهدا جانشان را فداي ايران و ناموس ايران كردند,من و تو اگر براي وطن و ارزشهايش كاري نكرديم ,حداقل مي توانيم قدر دان خون پاك شهدا باشيم نه دشمن شادكنشان .اي كاش تو و تمام كساني كه به نظرت مثبت دادند اندازه يه سر سوزن به ايران و ناموس خودتان غيرت داشتيد.
سیدمهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
انگار شما فقط چشمت به فلش ها بوده چون همه از متن نوشته شده بهره بردن
خدا عاقبت همه ما رو ختم به خیر کنه
شهادت هنر مردان خداست...
دو برنامه برای اربعین شهید برگزار میشود:
1. پنجشنبه 90/7/21 از ساعت 9 صبح تا 12 در منزل پدر شهید واقع در کوی بهارستان اندیمشک و حضور در مزار شهید در ساعت 15
2. پنجشنبه 90/7/21 ساعت 8 شب سخنرانی نماینده ولی فقیه در یگان صابرین سپاه و دعای کمیل بر سر مزار شهید در بهشت زهرای اندیمشک
روحش شاد
خدایا مارا از سربازان وفادار انقلاب قرار ده خدایا طعم شیرین شهادت را به ما نسل سومی ها بچشان
خدایا ما را در دفاع از انقلاب راسخ بگردان
با سلام. لطفا از نویسنده تشکر شود. زیبا و فصیح نوشته بود؛ هر چند که حق شهداء با این نوشته ها هرگز ادا نمی شود! آجورلو از دانشگاه هنر اسلامی تبریز
خوشا به سعادت شما ما را هم شفاعت كن اي شهيدعزيز.
شهيدان هميشه زنده‌اند
khoda rahmatesh kone

lanat bar doshmanaane eslam
یادتان گرامی و راهتان پر رهرو باد
آفرین بر شما پاسداران سرافراز ایران زمین
شهادت هنر مردان خداست ؟مجتبی برای من هم دعا کن که شهید شوم
یاد وخاطرشون گرامی باد
واقعا نمی‌دونم باید چی نوشت ولی می خوام از همین جا از بزرگمردی این شهدا گرانقدر تجلیل کنم و بگم آرزو دارم تا مثل اونها به فیض شهادت نایل بشم
زنده باد یاد و خاطره ی این شهید بزرگوار
شادی روح شهدای اسلام واین شهید جلیل القدر احمه الله فاتحه مع الاخلاص صلوات
پاسدار شهید مصطقی(کمیل) صفری تبار بیشه متولد 67/03/09 شهید دیگر درگیری با پژاک:
http://bia2basij.blogfa.com/post-14.aspx
به خدا همین حالا هم مستکبرین عالم خوب میدونن همونطور که از یک طرف تو کشور ما فساد زیاد شده از طرف دیکه امثال این شهید عزیز هم زیاد شدن و به همین دلیل جرأت غلط اضافی رو ندارن وگرنه....
یادی هم کنیم از سرتیپ پاسدار شهید گودرز نجفی وپنج شهیدسرافراز سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد درراه مبارزه باگروهک خبیث پژاک .شادی روح شهدا صلوات
سلام بر برادر عباس اسلامی پور از متن زیبا و قشنگشون وبرادرانی که در حفظ و پخش اثار شهدا به خصوص شهید بابائی زاده کمک کردن . اجرتون با سید الشهدا
یا زهرا
من به نمایندگی از مردم کرد ایرانی انزجار و نفرت خود را از این کروهک تروریستی اعلام کرده و برای این شهید عزیز طلب غفران الهی میکنم .. روحش شاد
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
امثال تو کرد ایرانی یاد و خاطره بزرگ مرد تاریخ اسلام و ملت کرد، صلاح الدین ایوبی که تمام دنیای یهود و مسیحیت در نه جنگ ازش شکست خوردن و فتح بیت المقدس براشون آرزوی دست نیافتنی شده بود رو زنده میکنی. کاش مسلمین دست از تعصبات قوم و قبیله ای، ربانی و ملی برمیداشتند تا تمام دنیا رو با تمام علومش براحتی تسخیر میکردند.
ولی الان میبینیم عرب و فارس و ترک و بلوچ و کرد رو دارن تبلیغ میکنند. بازگشت به دوران باستان رو تبلیغ میکنن و... تا شکافی به اندازه تمام تاریخ بین مسلمونا بندازن.
براستي من و تو چي؟ آيا براي شهادت دلمون تنگ شده است نكند فريب دنيارا خورده باشيم
سلام بر این شهید عزیز.وصیت نامه وی عطر و بوی وصیت نامه شهدای جنگ تحمیلی را داشت.این جوان و شهید عزیز ,واقعا بعد زمان را در نوردید و به یکباره خود را در رحمت الهی سیر داد.سلام بر پدران و مادرانی که این چنین فرزندی را برای اسلام عزیز تربیت کرده اند.یک ایرانی ,غرب آفریقا
من همیشه که بحثی در مورد دفاع از میهن می شد اطمینان میدادم که رشادت جوانهامون فقط مربوط به دهه 60 نیست این هم مصداقی بارز
این هایی که به جمله ی روحش شاد هم منفی میدن مرض دارن؟
روح اين شهيد و همه شهداء راه اسلام واقعي شاد. خوب شده اين بنده خالص قبل از اينكه گند اختلاس اخير بالا بياد از اين دنيا رفت تا نسبت به آرمانهاش سرخورده نشه
واقعا متاثر شدم
خدایا مرا هم هدایت کن و شهادت را نصیبم گردان چون شهادت هنر مردان خداست
درود به تو ای شهیدبزگوار
روحش شاد
درود خدا بر دلاور مردان ايران زمين
خداوند انشالله تمامی شهداء را با سالار شهیدان مشهور فرماید.
ياد همه شهداي اسلام را گرامي مي داريم خداوند ما را نيز با اينان محشور نمايد.
ما مديون خون اين عزيزانيم تا ابد
شهيدان زنده الله اكبر
درود بر مجتبی وهمه مجتبهای شهید ایران اسلامی.یادتان همار ه جاوید باد.
خوشا به احوالشان
درود بر شهدای کشور بزرگم ایران و
لعنت خدا بر دشمنان این مرز و بوم
شهادت زندگی ابدی است -روحش شاد
روحش شاد اي كاش همه ماهم چنين راهي را مي رفتيم
خداوند متعال به ما توفیق پاسداری از خون شهدا را عنایت فرماید راستی برای شهدا چه جوابی داریم اگر از ما بپرسند با انقلاب امام خمینی (ره) و خون ما چه کردید
با تشكر وسپاس از تابناك وشخص نويسنده كه فضاي دلمان را با ياد اين شهيد سعيد وديگر دلاورمندان باراني ونوراني كرد رزمندگاني كه همچون ياران ظفر مندشان در جنگ تخميلي ودر مصاف با دشمنان كشور باعشق واعتقاد راسخ به ولايت نبرد مي كنند روح بلندشان در جوار قرب ورضوان الهي شاد باد صلو ات
روحش شاد
میخواستم بگم بهشون افتخار میکنم و در تنهایی در فراقشون گریه میکنم. روحشون شاد باشه
اگر اه تو از جنس نياز است در باغ شهادت باز باز است
اجركم عندالله التماس دعا
شهدا شمع محفل بشریتند و آسایش ما مدیون آنها
برای شادیشون صلوات
خوشا به سعادت این شهید
سلام بر شهیدان راه خدا و ننگ بر وطن فروشان سابق و فعلی
برادر شهیدم ( آقا مجتبی بابائی زاده ) بدان و آگاه باش که راهت ادامه دارد ، پاسداری از کشور عزیزمان ایران افتخار بزرگی است .شهید شدن یعنی از دنیا بریدن ،شهیدشدن یعنی خدایی شدن ، شهید شدن یعنی قبولی در امتحان الهی ، شهادتت مبارک
خوشا به حال آنان که پاک به دنیا آمدند ، پاک و هرچند کوتاه مدت اما عمیق و تاثیر گذار زندگی کردند و به شهداء پیوستند روحشان شادو راهشان پررهرو باد
ممنون که از کلمه امام خامنه ای استفاده کردید. به همان دلیل که خمینی را امام خمینی مینامیم،ایشان را هم امام خامنه ای مینامیم.
خوشا آنانكه با شهادت رفتند. حسين صالحي از شهرك زياران
بر شهيدان به خون غلطان خوزستان درود لاله هاي سرخ پرپر گشته دوران درود.
کجایند مردان بی ادعا
روحش شاد یادش گرامی
با عرض تبریک خدمت خانواده شهید بابایی زاده
خون این شهیدان بزرگوار انقلاب اسلامی را بیمه میکند انشاء الله بتوانیم ره رو خوبی برای آنان باشیم اجرکم عند الله
وآنان که در راه خدا جان بازی کردند وکشته شدند را مرده مپندارید بلکه آنان زنده اند ونزد پروردگارشان روزی می خورند
خدا امثال این شهدا را برای ملت ما....
درد و بلات بوخوره تو سره اين بچه قرتي ها كه نمي دونن حتي قبل كدوم وريه
افتخار ملت ايراني روحت شاد
ياد شهدا آرامش ايجاد مي کند.
خداوند حق شهدا را بر ما حلال کند
خدا به ما کمک کنه و گر نه اون به مرادش رسید بالاخره مرگ حقه ولی ....
آقای عباس اسلامی پور دستت شما درد نکنه بابت مطلب خوبی که در مورد این شهید بزرگوار نوشتید
خدا رحمت كند
من خارج از کشور زندگی میکنم ، میخاستا بگم من اگرچه با سیاستهای داخلی کشور کاملا مخالف هستم و به عنوانه یک کسی که خیلی موقعیت هارو درون کشور از دست داده خیلی دلگیر هستم ولی به تمامه این شهدا افتخار میکنم و کوچیکه همشون هم هستم
با تشكر از جنابعالي
شهادت فوز عظيمي است كه نصيب هر كسي نمي شود .
خدایش بیامرزد
زنده و پاينده باد ياد ونام شهدا
خوشاآنان که بربال ملائک نشستندوصفاکردندورفتند
روح اين عزيزان دلاور شاد باد واز خداوند متعال جهت شادي روح اين عزيزان شهيد وقهرمانان سرزمين اسلامي ايران طلب مغفرت مينماييم درود بردلاور مردان شجاع وغيورمردان باغيرت ومومن اين سرزمين اسلامي خداوند متعال اين عزيزان را براي حمايت ازاسلام عزيز حفظ نمايد وياري نمايد درود برسربازان اسلام عزيز
مرگ بر منافق
مجتبی جان تو را قسم به امام مجتبی که همنامشی دعا کن منم راه بدن به اون فیض عظیم . برای شادی روحش صلوات
لبیک یا حسین(ع)
بنده از نزدیک این پژاک لعنتی رااز سالل73 می شناسم خیلی حرفه ای جنایتکار و نامردند و لعنتی ها جدیدترین وسایل را داشتند

برای گرفتن یک پایگاه 20نفره مثل پایگاه ما حدود 4ماه تمام وقت با دوربین زیر نظر داشتند تا ما را بزنند
بهمن از بابل
از نسل اولیهای جامانده بدبخت هستم که این دوران خیلی زرج آورست برایمان چه کردیم که چشمان ما به این همه فساد و تزویر و دروغ و فتنه ووووووو گرفتار شدیم آقا مجتبی شهید بزگوار و پنج شهید دیگر عاجزانه می خواهم برایمان دعا کنند دیگر طاقت ماندن نداریم بسه انشائااا
نبرد با خائنین حزب سیاسی نمی شناسه. این خاک پر از جوونایی مثل مجتبی هست که همه برای تمامیت ارضی این میراث بزرگ آماده مبارزه هستند.
مجتبی قهرمان ملت ماست
تجزیه طلب مزدور این پنبه رو از گوشت در بیار ما ایرانی هستیم ممکنه در بعضی موارد با هم اختلاف نظر یا شاید مشکل داشته باشیم ولی اجازه نمیدیم به تو وامثال تو که خاک ایران رو تجزیه کننین.درود بر غیرت این دلاور مرد اندیمشکی که مردانه از کشور وملتش دفاع کرد ومزدش رو هم گرفت. چقدر بی غیرتن بعضی ها که منفی میدن.
سپا فتح یا سوج هم 8 تا شهید داد. سرتیپ ، سرهنگ تمام، سرگرد ، سروان ستوان.چرا از اونا گزارش تهیه نمی کنید؟
خدايا چرا بعضي از ما ايرانيها(البت بعيد ميدونم نژاد ايراني داشته باشن) با اينهمه پيشينه درخشان در تاريخ و جنگ در مقابل هم مي ايستيم.اي کاش من به عنوان سرباز اين مملکت مي تونستم برم و از جان مايه بگذارم
روح همه شهداي ايران زمينم شاد.
شهادت اين عزيزان نشانگر آن است كه جوانان ما در زمان خود غيرت خود را و هميت ديني و ملي خود را با نثار جان به نمايش مي گزارند و اگر بخشي از مسائل هم اكنون در مسير جوانان است به فضل الهي و خون گرانسنگ جواناني چون اقا مجتبي به راه هدايت كشانده خواهد شد. و خداوند راه هدايت را مي نماياند.
استان کهگیلویه و بویر احمد تو سه ماه تابستون 7 شهید تقدیم انقلاب کرد . یکیشون همساییه ما بود خدا همشون رو بیامرزه . ولی کو کسانی که عبرت به گیرن
شهادت هنر مردان شيردل الهي است نه محل جولان مگسان دور شيريني.
يادتان جاويد و راهتان پررهرو باد.
ما و مجنون همسفر بوديم در صحراي عشق/ او به منزلها رسيد و ما هنوز آواره‌ايم
ياد همه شهيدان راه رهايي گرامي‌باد. مجتباي عزيز،‌سلام ما را به شهداي دفاع مقدس و همه شهيدان سرافراز ميهن عزيزمان برسان. ما كه از كاروان خوبان جا مانده‌ايم كار هر روزمان اين است كه نگاهي به اين قسمت سايت تابناك بيندازيم تا با شما خوبان آشنا بشويم و از شما بخواهيم كه ما را شفيع باشيد.
انشاالله سر سفره حضرت زهرا (س) میهمان باشند . یا علی مدد
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی