بازدید 4889
حادثه تلخ بعد از داربی؛ تک‌پسر 17 ساله قربانی دعوا سر پرچم استقلال

داربی باز هم قربانی گرفت !

نوجوانی 17 ساله که در مسیر بازگشت از داربی با پرچم استقلال‌، شادی می‌کرد در تونل رسالت دچار سانحه‌ای مرگبار شد.
کد خبر: ۱۹۱۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۶ 20 September 2011
خبرآنلاین: نوجوان 17 ساله تهرانی قربانی حادثه‌ای تلخ پس از داربی شد.

نوجوانی 17 ساله که در مسیر بازگشت از داربی با پرچم استقلال‌، شادی می‌کرد در تونل رسالت دچار سانحه‌ای مرگبار شد.
 
او که همراه با دوستانش بعد از داربی‌، پرچم استقلال را در دست داشتند‌، به یکباره با خودروی 206 قرمز رنگی مواجه می‌شوند که چند طرفدار پرسپولیسی ناراحت از باخت را در خود جای داده بود.

سرنشینان خودرو خم می‌شوند تا پرچم استقلال را از دستان موتورسواران بکشند و این کش و قوس سبب می‌شود تا موتورسوار، تعادلش را از دست بدهد. حاصل این اتفاق تصادفی دردناک و درگذشت میلاد خبازی 17ساله می‌شود که تک‌پسر خانواده خبازی بوده است.

اگرچه سرنشینان خودروی 206 بازداشت شده‌اند اما لحظه‌ای سهل‌انگاری جان یک جوان بی‌گناه را به سادگی از او گرفت تا داربی باز هم قربانی داشته باشد.

مراسم سومین روز درگذشت این نوجوان دوشنبه شب در مسجدی در محله شمیران نو برگزار شد و خانواده او تا سال‌های سال باید هر بار روز داربی می‌رسد تلویزیون خانه شان را خاموش کنند تا شاید غم این حادثه تلخ را از یاد ببرند.

مظلومی: به خانه این هوادار جان باخته می‌رویم

پرویز مظلومی می‌گوید خبر درگذشت هوادار نوجوان تیم‌، شیرینی برد در داربی را تلخ کرد.

پرویز مظلومی می‌گوید: «من دوشنبه‌شب و در زمان تمرین تیم با پدر مرحوم خبازی تلفنی حرف زدم. متاسفانه مراسم سومین روز درگذشت این پسر جوان همزمان شده بود با تمرین تیم و شرایط طوری بود که ما نتوانستیم برای شرکت در مراسم‌، حاضر باشیم. به همین دلیل با پدر این مرحوم تماس گرفتم و تسلیت گفتم. به هر حال اتفاق خیلی تلخی رخ داده‌. متاسفانه یک لحظه بی‌دقتی‌، جان یک جوان را گرفته و زندگی چند خانواده را برای همیشه دگرگون کرده است. از طرفداران عزیز می‌خواهم واقعاً مراقب رفتارهای خود باشند و ارزش یک بازی را به جایی نرسانند که حاصلش جان باختن جوان مردم شود. متاسفانه این حادثه تلخ‌، شیرینی بردمان در داربی را از بین برد و همه ما را عزادار کرد.‌»

او ادامه داد: «برنامه‌مان در باشگاه این است که طی یکی‌، دو روز آینده به همراه جمعی از اعضای تیم به خانه مرحوم خبازی برویم و این حادثه را به بازماندگان مرحوم‌، تسلیت بگوییم.»
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل