بازدید 7738

واکنش سلمان صفوي به تحریف ویکی لیکس

بخشی از این تبلیغات که بوسیله رسانه های فارسی زبان تحریف مضاعف شده است ، به انتشار اسناد ویکی لیکس بر میگردد. که همزمانی انتشار انها در رادیو فردا وابسته به دولت امریکاموید حرکت شیطنت آمیز پشت این مسایل می باشد.
کد خبر: ۱۹۱۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۵ 20 September 2011
در پي انتشار اخباري در راديو فردا و يك سايت داخلي در خصوص اسناد ويكي ليكس عليه حجت الاسلام دكتر سلمان صفوي، برادر مشاور عالي نظامي مقام معظم رهبري و رييس مركز مطالعات بين المللي صلح لندن، روابط عمومي اين مركز ، بيانيه اي در اختيار فرارو قرار داده است كه در زير مي خوانيد:

بسم الله الرحمن الرحيم
و مکروا و مکرالله والله خیر الماکرین

بار دیگر رسانه های وابسته به قدرتهای خارجی ،با تحریف واقعیتها جنگ تبلیغاتی جدیدی را علیه نهادهای حافظ امنیت و ثبات کشور ( رهبری-و سپاه پاسداران و ....) اغاز کرده اند . قدرتهای امپریالیستی و صهیونیستی به این نتیجه رسیده اند که رمز استحکام و پایداری جمهوری اسلامی و نیز خنثی شدن توطئه های "تغییر رژیم "که در سی سال گذشته در دستورکار امزیکا قرار داشته در قدرت و انسجام سپاه پاسداران و نهادهای حافظ امنیت کشور نهفته است . و به همین خاطر در سالهای اخیر هچمه سنگینی را برای تضعیف آن اغاز کرده اند. تضعیف قدرت اقتصادی سپاه با تحریم آن و ارعاب سیاسی سپاه با قرار دادن سران آن در لیست سیاه اتحادیه ارو پا و امریکا و ایجاد یک عرصه جدید در حوزه جنگ تبلیغاتی علیه سپاه و رهبری ایران بویزه در دو سال گذشته از جمله اقدامات انها به شمار میرود. هدف از این عرصه جدید ، انتشار اخبار دروغ و ایجاد بدبینی و بی ا عتمادی به منظور ایجاد شکاف میان جامعه و سپاه و نیز بدگمانی نسبت به نیروهای ارزشی و مخلص مدافع انقلاب می باشد.

بخشی از این تبلیغات که بوسیله رسانه های فارسی زبان تحریف مضاعف شده است ، به انتشار اسناد ویکی لیکس بر میگردد. که همزمانی انتشار انها در رادیو فردا وابسته به دولت امریکاموید حرکت شیطنت آمیز پشت این مسایل می باشد.

در اسنادی که به نقل از وی کی لیکس در دو مورد منتشر شده است . نسبتهای کذبی را علیه دکترسید سلما ن صفوی رییس مرکز بین المللی مطالعات صلح مطرح کرده اند . در یکی از از این اسناد به ملاقات دکتر سلمان صفوی ای با خاخلم انکلیسی اشاره شده که متاسفانه سایت ایران دیپلماتیک ان را به غلط ملاقات با خاخام اسراییلی نام نهاده است . یعنی حتی سند مربوط به ویکی لیکس راهم تحریف نموده است و حتی در متن خبر نیز اشاره شده که خاخام مزبور انگلیسی بوده است . از انجا که در در سند مذکور امده است دیپلما ت امریکایی گزارش دهنده این مطلب که در ملاقات حضور نداشته است از قول خاخام گلوک مدعی شذه است که این ملاقات به درخواست سفارت اسراییل انجام گرفته که خود خاخام مذکور در مصاحبه با روزنامه انگلیسی ایندپندنت( 10 سپتامبر) این موضوع را به کل تکذیب کرده است.

خاطر نشان میسازد که خاخام «هرشل گلوک» شهروند انگلستان است و مسئول فعلی و از بنيانگذاران نهادی برای همکاری يهوديان و مسلمانان در شمال شهر لندن است در سطح جهانی به عنوان يک سفير صلح شناخته می شود و در مورد بحران يوگسلاوی سابق و سودان به عنوان يک ميانجی نقش ايفا کرده است.

نامبرده همچنین در یک برنامه مزکز اسلامی انگلیس ( نمایندگی مقام معظم رهبری ) شرکت جسته است و به ایراد سخنرانی پرداخته است . لازم به توضیح است که وی در خواست ملاقات کوتاه بدون ذکر موضوع کرد که بعد به هنگام ملاقات و طرح تقاضایش برای کمک بشر دوستانه برای ازادی گل شالیا از سوی جمهوری اسلامی با واکنش تند و خشمگینانه ریاست مرکز روبر و شد که در اسناد نیز خود به این موضوع اعتراف کرده است.

سند دیگر نیز به جلسه پرسش و پاسخ پیرامون مسایل مختلف ایران از جمله انتخابات بر می گردد. . هدف از نشست مذکور ابهام زدایی از تبلیغات سویی بود که در مورد کودتای نظامی و انتخاباتی سپاه و دفاع از حریم ان بود که در رسانه مطرح شده بود و مطالب کذبی به دکتر صفوی در مورد مسائل انتخابات نسبت داده شده است که البته تناقضهای درون سند خود گواه بر این موضوع است . از خود نویسنده خاطر نشان کرده "در نشست آن شب چندین بار این عبارت را تکرار کرد. وی آن شب دو بار توضیحات مفصلی درباره سپاه پاسداران و رهبر انقلاب داد که به باور او به راستی در راستای منافع ملی گام بر می دارند. یک بار هم اعلام کرد که رییس جمهورها می آیند و می روند و انها هستند که می مانند و می دانند که چه چیزی به سود مردم و به سود انقلاب است.(رادیو فردا حتی سند تحریف شده ویلیکس را به نیت خاص به صورت گزینشی ترجمه و تحریف مضاعف کرده است.)

طبیعی است که جنگ اطلاعاتی و خبری جدید با هدف ایجاد شکاف در خطوط حامیان سپاه پاسداران و ایجاد انشقاق در میان صفوف ان با ایجاد بدگمانی و شک و تردید است.. این هجمه تبلیغاتی البته مسبوق به سابقه است در گزارش چند ماه پیش رادیو فردا علیه ریاست مرکز نوشته بودند که ایشان با گرفتن پول و امکانات از رهبری وسپاه در قالب آکادمی مطالعات ایرانی لندن و مرکز بین المللی مطالعات صلح در اروپا تئوری سازی به نفع جمهوری اسلامی میکند.
در گزارش چند سال پیش ساندی تایمز نوشته بودند که ایشان با پول ایران " برخی مراکز دانشگاهی را برای منویات فرهنگی جمهوری اسلامی خریداری کرده است و مدتی برای ایشان دردسر درست کردند.
 
در ماجرای ملوانهای انگلیسی روزنامه دیلی تلگراف مطرح کرد صفوی و خانواده اش را باید در لندن در مقابل ملوانها گروگان گرفت و قس علیهذا.

بنظر می رسد برگزاری موفقیت امیز کنفرانس بین المللی اینده مصر که در ماه مبارک رمضان سال جاری به وسیله این مرکز برگزار شده بود که در آن توطئه های آ مریکا برای انحراف انقلاب اسلامی مصر افشا شد . باعث عصبانیت و خشم دشمنان انقلاب گردیده است و این هجمه تبلیغاتی را در این راستا باید مورد ارزیابی قرار داد .

همچنین چون این مرکز با انتشارات خود ، به کوری چشم دشمنان انقلاب تا کنون موفق شده است که چهره متین و خردمندانه ای اسلام و مقام معظم رهبری را ارائه دهد هدف دیگر این جریانات به انزوا راندن این مرکز و ارتباطات فکری و فرهنگی ان می باشد.
مه فشاند نور و سگ عو عو کند.

 روابط عمومی مرکز بین المللی مطالعات صلح - لندن
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان