بازدید 3468
پس از جلسه با وزیر ورزش ، استیلی هم به زودی برکنار می شود !

کاشانی از پرسپولیس رفت !

گفته می شود که حبیب کاشانی در سکوت 96 ساعته خود بعد از دربی 71 منتظر استعفای استیلی بوده است
کد خبر: ۱۹۱۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۲ 20 September 2011
بعدازظهر دیروز حبیب کاشانی بعد از جلسه با عباسی ، وزیر ورزش و جوانان به این نتیجه رسید که باید از پرسپولیس برود . او دیشب این موضوع را با برخی از نزدیکانش در میان گذاشت اما اعلام رسمی این خبر به امروز موکول شد . گفته می شود که به دلیل نارضایتی وزارت ورزش از عملکرد پرسپولیس در هفته های گذشته ، این تصمیم گرفته شده است !

کاشانی عصر دیروز به وزارت ورزش رفت اما جمع بندی جلسه او با عباسی خوشایند نبوده است . اگر چه برخی سایت های خبری می گویند که علی سعیدلو به زودی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خواهد شد .

منابع موثق خبر از برکناری قریب الوقوع حمید استیلی از سرمربیگری تیم پرسپولیس می دهند . گویا بسیاری از نزدیکان استیلی به او توصیه کرده اند که با رفتن کاشانی ، او هم استعفا بدهد اما استیلی هنوز تصمیمی مبنی بر این موضوع نگرفته است .

از سوی دیگر گفته می شود که حبیب کاشانی در سکوت 96 ساعته خود بعد از دربی 71 منتظر استعفای استیلی بوده است . اتفاقی که هرگز رخ نداد . اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تا ساعتی دیگر اعلام خواهد شد . یکی دیگر از دلایل کناره گیری کاشانی از پرسپولیس انتخاب اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس است . نفراتی که چندان با کاشانی همسو و همراه نیستند !

گل
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار