بازدید 9378

كاشاني سكوتش را شكست !

حبيب كاشاني پس از حدود 96 ساعت سكوت مي‌گويد از حميد استيلي و كادر فني پرسپوليس حمايت كامل را انجام مي‌دهد و به آنها اعتقاد دارد.
کد خبر: ۱۹۱۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۸ 20 September 2011
سرپرست باشگاه پرسپوليس امروز مصاحبه‌اي با روزنامه پرسپوليس انجام داده و از حميد استيلي و كادر فني‌اش حمايت كرده است.

كاشاني مي‌گويد:«بعد از ديدار با استقلال دو جلسه با حميد استيلي برگزار كردم و نقطه نظرات او را پيرامون نمايش پرسپوليس در ديدار با استقلال جويا شدم. استيلي نقطه نظرات خود را مطرح كرد و من هم شنيدم. از همين رو تصميم بر اين شد تا فردا (چهارشنبه) جلسه كميته فني باشگاه تشكيل شده و حميد استيلي مقابل اعضاي اين كميته حاضر شود تا اظهارات، دلايل و نقطه نظرات خود را به اعضاي محترم اين كميته اعلام كند. ما شخصا به كار حميد استيلي، اعضاي كادر فني و تك تك بازيكنان پرسپوليس اعتقاد داشته و از آن‌ها حمايت مي‌كنيم».

سرپرست پرسپوليس در مورد انتخاب اعضاي هيات مديره كه امروز از سوي وزير ورزش و جوانان اسامي آن‌ها اعلام شود، گفت: «اميدوارم آقاي عباسي وزير محترم وزارت ورزش و جوانان افرادي همسو در جهت منافع باشگاه پرسپوليس را به عنوان اعضاي هيات مديره انتخاب كند، نه مثل افرادي كه در سال‌هاي گذشته در جهت منافع شخصي و جزيره‌اي خود عمل مي‌كردند. اميدوارم اين انتخاب براي پرسپوليس و خيل عظيم هوادارانش راهگشا باشد.»

به گزارش ايسنا، در حالي كه گفته مي‌شد حبيب كاشاني به علت كسالت و كمر درد نتوانسته در مجمع عمومي ساليانه فدراسيون فوتبال شركت داشته باشد، اما بر اساس برخي اخبار سرپرست پرسپوليس عصر دوشنبه به ديدار وزير ورزش و جوانان رفته است. بايد منتظر ماند و ديد با توجه به اتفا‌ق‌هاي رخ داده تا به امروز و پس از معرفي اعضاي هيات مديره پرسپوليس چه سرنوشتي در انتظار اين تيم خواهد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار