بازدید 5415

دو وزیر روسای مجامع استقلال و پیروزی!

حضور سید شمس‌الدین حسینی، وزیر امور اقتصاد و دارایی و محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان در راس مجامع این دو باشگاه قطعی شده است؟
کد خبر: ۱۹۱۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۲۳:۲۵ 19 September 2011
با اتمام فرصت قانونی برای تعیین هیات مدیره و انتخاب روسای مجامع دو باشگاه استقلال و پیروزی، اخبار دریافتی خبرنگار رجانیوز حکایت از قطعی شدن حضور دو وزیر دولت در راس مجامع این دو باشگاه بزرگ و مردمی حکایت دارد.

در حالی که اداره طولانی مدت دو باشگاه پر طرفدار استقلال و پیروزی توسط سرپرست موقت،  این دو باشگاه را با مشکلات جدی مواجه کرده است، برخی اخبار دریافتی از منابع موثق در وزارت ورزش و جوانان حاکی از آن است که عباسی وزیر ورزش شخصا به مساله انتخاب اعضای هیات مدیره استقلال و پیروزی ورود کرده و فردا ترکیب جدید هیات مدیره این دو باشگاه مشخص خواهد شد.

بر اساس گزارش دریافتی خبر نگار ما در آخرین تصمیم‌گیری برای تعیین هیات مدیره این دو باشگاه و در حالی‌که برخی رسانه‌ها با انتشار اسامی برخی افراد، گمانه‌زنی‌هایی را انجام داده بودند، حضور سید شمس‌الدین حسینی، وزیر امور اقتصاد و دارایی و محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان در راس مجامع این دو باشگاه قطعی شده است.

این در حالی است که گفته می‌شود علی فتح‌الله‌زاده و حبیب کاشانی دو غائب بزرگ هیات مدیره‌های جدید باشگاه‌های استقلال و پیروزی به شمار می‌روند.

اخبار تکمیلی در این باره متعاقبا ارسال خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار