بازدید 5031
استیلی را دوست دارم

دایی: آقایان چرا قایم شده اید؟

از مسئولین این مملکت می خواهم به داد این تیم برسند
کد خبر: ۱۹۱۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۲۳:۱۶ 19 September 2011
من افتخار می کنم که این ها بازیکنان من بوده و هستند و ثانیا این حرفها مال کسانی است که خودشان غیرت ندارند. مگر می شود بازیکنان در این بازی به این مهمی کم فروشی کنند؟

گل – علی دایی سرمربی فصل گذشته پرسپولیس در بحبوحه روز های سخت این تیم لب به مصاحبه باز کرد و با دفاع از بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس دوباره علیه حبیب کاشانی مصاحبه کرد.

به گزارش سایت گل ، علی دایی در تمرین امروز راه آهن گفت:من اصلا قصد مصاحبه ندارم و تا حالا هم در باره شرایط این روزها سکوت کرده بودم اما حالا که می بینم همان کارهایی که با من کرده اند دارند با استیلی می کنند دیگر باید حرف بزنم .

دایی گفت: من حمید استیلی را دوست دارم و گرچه از او گله مندم اما ما هردو فوتبالی هستیم و مشکل ما را با هم حل می کنیم. گله من از حمید این است که چرا اجاز می دهد آدمهایی که معلوم نیست از کجا آمده اند را به داخل مجموعه تیمش راه می دهد.زمین تمرین قذدداست دارد و حمید نباید اجازه بدهد حرمتها در زمین سبز زیرسئوال برود.


 دایی در ادامه گفت : حرف از بی غیرتی بازیکنها شده و گفته اند که بعضی از بازیکن ها بازیکنان من هستند و برای پرسپولیس بازی نمی کنند. اولا من افتخار می کنم که این ها بازیکنان من بوده و هستند و ثانیا این حرفها مال کسانی است که خودشان غیرت ندارند و فوتبالی نیستند... مگر می شود بازیکنان در این بازی به این  مهمی کم فروشی کنند؟این بازیکنها باشرف و با غیرت اند . اصلا چرا بعد از بازی با ذوب آهن یا نفت که تیم خوب بازی کرد این حرفها نبود؟

دایی که حرفهایش حتما موج تازه ای در پرسپولیس ایجاد خواهد کرد، گفت: همین اقایان هستند که جو تیم را به هم می زنند. آنهایی که می گفتند پرسپولیس بازی رفت و برگشت را به ملوان باخته حالا چه حرفی دارند؟ آقایان برای کسی که از راه  حرام پول در می آورد و جعل می کند سند می گذارند. وای به حال باشگاهی که بوقچی برایش تصمیم بگیرد.

دایی در پایان به تکرار حوادث دوره خودش در این روزها اشار کرد و گفت: آقایان قایم شده اندو خبری از آنها نیست. من واقعا نمی دانم که چرا حمید را تنها گذاشته اند . ایا از سرمربی در زمان باخت نباید حمایت کرد؟ من از مسئولین این مملکت می خواهم به داد این تیم برسند و جلوی این قلدربازی ها را بگیرند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها