بازدید 3306
غيبت مجيدي، مصدوميت انصاري‌فرد و عدم رويارويي سرخابي‌ها

گزارش تمرین تیم ملی فوتبال

کاپیتان استقلال در تمرین امروز تیم ملی حضور نداشت.
کد خبر: ۱۹۱۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۲۱:۱۹ 19 September 2011
 فارس، نخستین جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 17:45 در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد.

* کارلوس کی‌روش ساعت 17:15 وارد زمین شد و پس از مصاحبه با خبرنگاران، صحبت کوتاهی با بازیکنان انجام داد و تمرین را آغاز کرد.

* بازیکنان زیر نظر میک مک درموت، مربی بدنساز بدن‌های خود را گرم کردند. 

* نکته قابل توجه در آغاز تمرین عدم رویارویی بازیکنان پرسپولیس و استقلال بود، البته پس از چند دقیقه تمرین، بازیکنان سرخابی صحبت درباره دربی را آغاز کردند و پس از آن علی کریمی و آندرانیک تیموریان در چند صحنه با یکدیگر شوخی کردند. 

* حنیف عمران‌زاده به علت مصدومیت کنار زمین حضور داشت. پای چپ وی با چسب بانداژ شده بود. دکتر شهاب، پزشک تیم ملی درباره مصدومیت عمران‌زاده به فارس گفت: حنیف یک هفته دور از میادین خواهد بود. 

* حدود 50 تماشاگر از تمرین تیم ملی دیدن کردند. نکته قابل توجه در بین هواداران حضور شهرستانی‌ها بود. برخی تماشاگران که برای دربی به تهران آمده بودند، پایتخت را ترک نکردند تا تمرین تیم ملی را از نزدیک تماشا کنند. برخی از آنها با بازیکنان عکس یادگاری گرفتند.

* مارکار آقاجانیان، مربی سابق تیم ملی امید و مصطفی قنبرپور سرمربی تیم فوتبال زیر 14سال ایران در تمرین امروز حضور داشتند. 

* حامد لک، سوشا مکانی و علیرضا حقیقی، 3 دروازه‌بان تیم ملی زیر نظر گاسپارت گرم کردند. 

* فرهاد مجیدی در تمرین امروز غایب بود. دکتر شهاب در مورد علت عدم حضور وی گفت: مجیدی به هتل آمد و برای گرفتن MRI تمرین را ترک کرد. به نظر می‌رسد کاپیتان استقلال به علت مصدومیت در دربی نتوانست با تیم ملی تمرین کند. 

* بازیکنان دو تیم پس از گرم کردن به 3 گروه زرد، آبی و مشکی تقسیم شدند و در عرض زمین کارهای تاکتیکی را آغاز کردند. 

* کریم انصاری‌فرد در جریان تمرین دچار مصدومیت شد و زمین را ترک کرد. پزشک تیم ملی درباره او گفت: مصدومیت او جدی نیست و می تواند از فردا تمرین کند. 

* بر روی پیراهن‌های تیم ملی هیچ مارکی حک نشده بود. 

* پس از بازی 3 گروه کارلوس کی‌روش 4 مهاجم تیم ملی را به کنار کشید و اختصاصی با آنها تمرین کرد. آرش افشین، غلامرضا رضایی، محسن مسلمان و محمد نزهتی نفراتی بودند که با سرمربی تیم ملی اختصاصی تمرین کردند. 

* تمرین بعدی تیم ملی فردا ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد و بازیکنان پس از تقسیم شدن به 3 گروه در 3 زمان 45 دقیقه با یکدیگر بازی می‌کنند و پس از آن در اختیار باشگاه‌های خود قرار می گیرند. 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر