بازدید 2708
درخواست رئيس فدراسيون از "ابرام چرخي"

حاشیه‌ مجمع عمومی فدراسیون فوتبال

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون فوتبال با حاشیه‌هایی همراه بود.
کد خبر: ۱۹۱۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۷ 19 September 2011
فارس، مجمع فدراسیون فوتبال که با حضور محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان از ساعت 10:25 صبح امروز در سالن همایش‌های آکادمی ملی المپیک در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد حاشیه‌هایی را به همراه داشت.

* در این نشست تمامی اعضا و اصحاب رسانه منتظر حضور حبیب کاشانی بودند، اما وی به محل برگزاری مجمع نیامد. پس از شکست پرسپولیس در دربی حبیب کاشانی هیچ اظهار نظری نکرده و همه منتظر وی هستند.

* فتح‌الله‌زاده جزء اولین نفراتی بود که به محل برگزاری مجمع آمد. محسن ترکی و رضا نوروزی هم حضور داشتند.

* کفاشیان با خنده همیشگی خود آمد و مورد استقبال رسانه‌‌ها قرار گرفت. امیر قلعه‌نویی هم به سالن همایش‌های آکادمی ملی المپیک آمد و با همه برخورد گرمی داشت.

* سجادی و عباسی هم با چند دقیقه تاخیر به مجمع آمدند. رئیس کمیته‌های فدراسیون فوتبال هم در کنار نشسته بودند.

* حسین هدایتی از ساعت 11 در کنار سایر اعضا حضور پیدا کرد.

* زمانی که تاج در کنار میز خبرنگاران حاضر شد گفت: عجب فضایی است؛ باید زیر این میز بمب کار گذاشت. در این زمان خبرنگاران از نایب رئیس فدراسیون فوتبال پرسیدند که آیا از طنز خنده‌بازار دلخور است یا خیر که وی در جواب گفت: نه از این برنامه ناراحت نیستم.

* زمانی که در جلسه اعلام شد باشگاه پرسپولیس 720 میلیون، باشگاه استقلال 310 میلیون و باشگاه استیل‌آذین 200 میلیون تومان بدهکار هستند، هدایتی اعتراض کرد که مسئولان جلسه در پاسخ به وی اعلام کردند این ارقام مربوط به سال گذشته است و اگر سال ‌جاری را هم اعمال کنند بدهی‌ها صفر خواهد شد.

* عابدینی برخورد بسیار گرمی با کفاشیان داشت و در بخشی از صحبت‌هایش به وی گفت: شما ماندگار هستید و ریاست 4 سال آینده را هم به شما تبریک می‌گویم. فتح‌الله‌زاده هم زمانی که کفاشیان را دید اظهار داشت: 4 سال دیگر رئیس هستید و ما خیلی ارادت داریم.

* امیر قلعه‌نویی و علی فتح‌الله‌زاده برخورد بسیار گرمی باهم داشتند.

* کفاشیان در بخشی از صحبت‌های خود در پاسخ به سوال خبرنگاری که گفت کمیته‌ای به‌نام "ابرام چرخی" تشکیل بدهید گفت: بله، کمیته‌ای را به صورت چرخشی تشکیل خواهیم داد!

* زمانی که "ابرام چرخی" قصد خداحافظی از کفاشیان را داشت، رئیس فدراسیون فوتبال با صدای بلند از وی خواست تا چرخی بزند و سپس برود که این موضوع باعث خنده حاضران شد.

* علی فتح‌الله‌زاده در پایان مصاحبه‌هایش زمانی که دید کفاشیان همچنان مشغول مصاحبه کردن است از وی خواست هرچه زودتر حرف‌هایش را تمام کند و با هم برای صرف ناهار بروند. نکته جالب اینکه فتح‌الله‌زاده آخرین نفری بود که وارد سالن غذاخوری شد. در پایان صرف ناهار رئیس هیئت‌ها با خیالی‌ آسوده نشسته و اخبار مربوط به مسابقات کشتی را دنبال می‌کردند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر