بازدید 2056

بودجه27 میلیاردی برای فدراسیون فوتبال

دبیر کل فدراسیون فوتبال از پیش بینی 27 میلیارد تومان برای این فدراسیون از سال مالی پیش رو خبر داد.
کد خبر: ۱۹۱۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۳ 19 September 2011
مهر، مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد در سال مالی پیش رو که از اول مرداد سال جاری آغاز و تا 31 تیرماه سال آینده ادامه خواهد داشت، فدراسیون به 27 میلیارد تومان بودجه نیاز خواهد داشت.

وی پس از ارائه گزارش مالی فدراسیون فوتبال توسط مطلب ایمان زاده خزانه دار این فدراسیون در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال، گفت: برآورد هزینه های فدراسیون فوتبال در سال مالی پیش رو که شامل فعالیت همه کمیته ها، فعالیت های استانی و ... می شود 27 میلیارد تومان خواهد شد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال با تشریح هزینه هایی که در بخش های مختلف فدراسیون فوتبال صرف خواهد شد گفت: از 27 میلیارد تومانی که باید صرف بخش های مختلف فدراسیون شود 10 میلیارد تومان درآمدهای فدراسیون است. 3 میلیارد تومان دریافتی ما از کمیته ملی المپیک و 11 میلیارد تومان دریافتی از وزارت ورزش و امور جوانان خواهد بود. بر اساس برآوردهایی که داشته ایم 2 میلیارد تومان هم از سایر دستگاه ها به فدراسیون فوتبال خواهد رسید.

نبی با یادآوری اینکه فدراسیون فوتبال در سال مالی پیش رویک میلیارد تومان کسری بودجه خواهد داشت اعلام کرد: 2 میلیارد تومان در هزینه های کمیته های مختلف فدراسیون فوتبال صرفه جویی شده است تا بودجه به این رقم رسیده است.

در پایان صحبت های نبی  امیر عابدینی مدیر عامل باشگاه داماش تذکر داد و خواهان اصلاح و تصحیح رقم های بودجه شد که به نظر او درست تعیین نشده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها