بازدید 2892
تاج: با انتصابي شدن نواب رئيس

دموكراسي فدراسيون فوتبال از بين مي‌رود

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اگر نواب رئیس انتصابی باشند دموکراسی در فدراسیون از بین می‌رود.
کد خبر: ۱۹۱۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۸ 19 September 2011
فارس، مهدی تاج در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال با اشاره به جلسه امروز و اینکه آیا برنامه‌های پیشنهادی فدراسیون به تصویب رسیده یا خیر و همچنین در خصوص بحث اصلاح اساسنامه فوتبال گفت: در خصوص اینکه نواب رئیس فدراسیون انتخابی باشند یا انتصابی اختلاف نظرهایی وجود دارد به همین خاطر تصمیم آن گرفته شد کار گروهی 11 نفره متشکل از 4 نفر از روسای هیئت‌های فوتبال استان‌ها، 4 نفر از روسای باشگاه‌ها، 2 نفر از اعضای هیئت رئیسه و دبیر کل فدراسیون فوتبال در خصوص این موضوع بحث و تصمیم گیری کنند و اگر نیازی شد موارد اصلاح در اساسنامه را معین کرده و در جلسه آتی مجمع به رای گذاشته شود.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه در مجمع عمومی امروز گزارش‌هایی از بخش‌های مختلف فدراسیون فوتبال ارائه شده گفت: در بخش گزارش عملکرد تنها نقطه ضعف ما حذف تیم امید بود. در حال حاضر تیم‌های نوجوانان و جوانان ایران شرایط خوبی دارند و تیم بزرگسالان نیز از شرایط مطلوبی برخوردار است.

تاج با مطلوب ارزیابی کردن شرایط فوتبال ساحلی و فوتسال گفت: فوتبال ساحلی به جام جهانی صعود کرده اما در این بخش نیاز به نگاهی جدید داریم. به اعتقاد ما فوتبال ساحلی می‌تواند تا جایگاه چهارم دنیا مانند فوتسال پیش برود.

تاج در خصوص اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال و اینکه نواب رئیس انتخابی باشند یا انتصابی گفت: این دوره از فعالیت فدراسیون فوتبال که گذشت اما بخشی از اعضای فدراسیون فوتبال خواهان این شدند که در انتخابات نایب رئیسان به صورت انتصابی از سوی رئیس انتخاب شوند. ایده آنها این است که اگر رئیس فدراسیون از یک سو و نواب رئیس از گروه دیگر باشند امکان دارد بین آنها اختلاف نظر به وجود آید.

وی تصریح کرد: این موضوع مخالفانی‌ هم دارد. آنها معتقدند اگر اعضای هیئت رئیسه با رئیس فدراسیون هم صدا باشند، چند صدایی در فدراسیون از بین می‌رود و مشکلاتی برای فدراسیون به دنبال خواهد داشت.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در اینکه نواب رئیس توسط شخص رئیس فدراسیون انتخاب شوند معایب و محسناتی می‌بینم. البته معایب آن از نگاه من بیشتر است. اگر نواب رئیس انتصابی باشند دموکراسی در فدراسیون از بین می‌رود. در عین حال این ایراد هم وارد است که اگر نواب رئیس و رئیس با هم همسو و هم نظر نباشند تا 4 سال برای فدراسیون مشکلاتی به وجود خواهد آمد. 

تارج در خصوص برگزاری دیدار ایران و ایتالیا گفت: تنها تفاهم نامه آن امضا شده ولی هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و در زمان خاص اعلام خواهد شد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال از انتخاب و معرفی اعضای هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس خبر داد و گفت: به احتمال فراوان تا 2 ، 3 روز آینده اعضای هیئت مدیره این باشگاه معرفی می‌شوند و برای AFC مشکلی وجود نخواهد داشت.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا حبیب کاشانی به جلسه امروز نیامده گفت: از این موضوع بی اطلاع هستم ولی احتمالا او مریض است و شنیده‌ام که کسالت داشته است.

رئیس کمیته داوران در خصوص اتفاقاتی که پیرامون آسیب رساندن به یکی از داوران در هفته گذشته لیگ برتر به گوش رسیده است؛ عنوان کرد: در جلسه هیئت رئیسه کمیته داوران این مسئله را مطرح کردیم و به شدت پیگیر آن هستیم.

تاج در پایان گفت: انتخابات فدراسیون فوتبال دی ماه سال جاری برگزار می‌شود. البته اگر قرار باشد تغییراتی در فدراسیون به وجود بیاید تا پیش از برگزاری مجمع انتخاباتی یک بار دیگر مجمع فدراسیون تشکیل جلسه می‌دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار