بازدید 3123

حکم کمیته انضباطی هیچ ارزشی ندارد!

سرمربی سابق تیم ملی کاراته بانوان گفت: حکم صادر شده از سوی کمیته انضباطی هیچ ارزشی برایم ندارد.
کد خبر: ۱۹۱۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۷ 19 September 2011
مریم مشیری در گفت‌و‌گو با فارس در خصوص اعلام رأی کمیته انضباطی فدراسیون کاراته علیه وی گفت: امروز از اداره تربیت بدنی استان کرمانشاه با من تماس گرفتند که یک نامه از فدراسیون کاراته مبنی بر محرومیت شش ماهه من به دست‌شان رسیده است. جای سؤال است که من شش ماه از چه چیزی محروم شده‌ام، از زندگی محروم شدم؟

وی ادامه داد: وقتی خودم استعفا کرده‌ام و امینی و پناهی می‌گویند که من سرمربی تیم ملی نبوده و نیستم از چه چیزی محروم شده‌ام.
مشیری در خصوص دلیل محرومیتش اظهار داشت: نمی‌دانم به چه اتهامی مجازات می‌شوم. شاید به دلیل استعفا محروم شده‌ام.
وی گفت: به جلسه کمیته انضباطی نرفتم. چون فدراسیون کاراته را در این حد ندیدم که بخواهد برای من حکم انضباطی صادر کند. حکم آنها هیچ ارزشی برایم ندارد حتی اگر تا آخر عمر برایم محرومیت بزنند؛ زیرا این کادر، کادری نیست که فدراسیون را به سر منزل مقصود برساند و پناهی رئیس فدراسیون ماندگاری نیست.
مریم مشیری خاطرنشان کرد: در لیگ نیز حاضر نمی‌شوم. فقط در حال برگزاری تمرینات بسیار خوب با شاگردانم هستم. سال گذشته هم در لیگ نبودم. قبل از اینکه بخواهند مرا محروم کنند، خودم را محروم کرده بودم چون در کرمانشاه اسپانسر نداریم و من با شاگردانم تمرین می‌کنم، آنها از طرف هیئت مسابقه می‌دهند.
وی با بیان اینکه ترجیح می‌دهم فقط با استان کرمانشاه همکاری کنم، ادامه داد: در لیگ تیم ندارم و هیچ سمتی هم در فدراسیون ندارم که بخواهم از چیزی محروم شوم. این ها دعا کنند تا 6 ماه دیگر فدراسیون‌شان پا برجا باشد بعد برای دیگران تصمیم بگیرند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان