بازدید 24168

پرداخت قبوض جرائم رانندگی الكترونیكی شد

کد خبر: ۱۹۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۸۷ - ۱۵:۴۵ 23 September 2008
رئیس مركز اجرائیات راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: پرداخت قبوض جرائم رانندگی از امروز از طریق تلفنبانك و خودپردازهای بانك ملی ایران، سایت اینترنتی و دفاتر پلیس + 10 انجام می شود.

به گزارش شبکه خبر، سرهنگ جهانگیری با بیان اینكه این اقدام برای تحقق دولت الكترونیك و بهره گیری از نرم افزار IT است، افزود: انتظار می رود به زودی همه چرخه اجرائیات از مرحله صدور، استعلام و كنترل به صورت الكترونیك انجام شود.

وی گفت : در حال حاضر با ساماندهی نحوه پرداخت قبوض جرائم به صورت غیرحضوری، رانندگان می توانند از امروز از طریق تلفنبانك بانك ملی ایران به شماره 2784 -021 به صورت شبانه روزی، سایت اینترنتی www.bmi.ir یا با مراجعه به دفاتر پلیس +10 و استفاده از دستگاه پایانه فروش و یا با به مراجعه خودپرداز بانك ملی ایران برای واریز مبلغ جریمه اقدام كنند.

رئیس مركز اجرائیات راهنمایی و رانندگی ناجا افزود: رانندگان در هنگام پرداخت مبلغ جریمه به صورت الكترونیك باید شناسه قبض جریمه و شناسه پرداخت را كه در پائین برگه جریمه حك شده است، وارد سیستم كنند.

سرهنگ جهانگیری گفت: همچنین با استعلام جریمه از طریق پیامك 30005151 بزودی شناسه قبض و پرداخت نیز به آن اضافه خواهد شد و شهروندان می توانند مبلغ جریمه خود را از این طریق پرداخت كنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۰
تنهاقبضهاي خلافي كه دفاتر پليس+10صادر ميكنند وداراي شناسه پرداخت هستند از اين طريق قابل پرداختند وقبضهاي جريمه اي كه ماموران بصورت دستي صادر ميكنند چنين امكاني ندارند لطفا شما ومسئولين راهنمايي ورانندگي درست اطلاع رساني كنيد تا مردم سرگردان نشوند بيشتر گرفتاريهاي ما برسر اطلاع رساني غلط وادعاهاي بي مورد است
راه اندازي ايندسته ازخدمات الكترونيكي بسيارپسنديده ومناسب است اما درصورتي تمام نيازهاي مردم ومسئولين رادربرخواهد داشت كه به دنبال خود مشكلات جديدي به همراه نداشته باشد.مثلا ً عدم ارائه رسيدي كه به عنوان يك سنددردست پرداخت كننده باشد تادرصورت بروزمغايرت بتواند به مقامات ارائه دهد،ازبزرگترين موانع ميباشدكه بايد براي اين موردراهكاري انديشيده شود.باتشكر
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار