بازدید 11849

اختلاس 3000 میلیاردی به فوتبال رسید

پس از دستگیری مالک شرکت توسعه سرمایه گذاری امیر منصور آریا، اموال و دارایی‌های باشگاه داماش گیلان نیز در آستانه توقیف قرار گرفت.
کد خبر: ۱۹۱۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۰:۲۱ 19 September 2011
قدس آنلاین، پس از آنکه طی چند روز گذشته اختلاس بزرگ 3000 میلیارد تومانی در شبکه بانکی کشور کشف و علنی شد، مشخص شد که یک گروه سرمایه گذار تحت نام "توسعه سرمایه گذاری امیر منصور آریا " در پس این جریان قرار دارد.

باتوجه به حساسیت و اهمیت موضوع ، رئیس جمهور، مجلس و دستگاه قضایی کشور بلافاصله وارد عمل شدند تا ابعاد این اختلاس بزرگ هرچه سریعتر مشخص شود. روز یکشنبه حسینی، سخنگوی اقتصادی دولت از دستگیری متهم اصلی اختلاس بزرگ (امیر منصور آریا) خبر داد و در پی آن بهمنی، رئیس کل بانک مرکزی ایران از بلوکه شدن دارایی های گروه توسعه سرمایه گزاری امیر منصور آریا خبر داد.

بهمنی در این مورد گفت: خوشبختانه اموال و دارایی‌ها به حد کافی شناسایی شدند. امیر منصور آریا و شرکت او که مرتکب این فساد اقتصادی شده است؛ علاوه ‌بر 38 کارخانه و شرکتی که دارد، سه کارخانه را هم اخیرا خریداری کرده اند که باید به آن ها نیز رسیدگی بیشتری شود.

باید منتظر ماند و دید با توجه به این موضوع که باشگاه ورزشی داماش ایرانیان و همچنین صنایع آب معدنی داماش گیلان تحت مالکیت این گروه سرمایه گزار قرار داد، آیا تبعات این اختلاس بزرگ گریبانگیر باشگاه داماش نیز خواهد شد و شاهد توقیف اموال و دارایی های این باشگاه نیز هستیم؟
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر