بازدید 3549
گودرزی به مدال نقره بسنده کرد؛

صادق باز هم طلایی نشد

نماینده کشورمان با شکست در دیدار پایانی وزن 74 کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان و گزینشی المپیک مقابل کشتی گیر آمریکایی به مدال نقره بسنده کرد.
کد خبر: ۱۹۱۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۲۳:۰۷ 18 September 2011
فارس ، در روز سوم و پایانی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان و گزینشی المپیک لندن در شهر استانبول، صادق گودرزی آزادکار وزن 74 کیلوگرم کشورمان با شکست در فینال مقابل جوردن باروس از آمریکا به مدال نقره بسنده کرد.

گودرزی که در دور نخست در 2 تایم با نتیجه 3 بر یک میدانا از گینه بیسائو را شکست داده بود در دور سوم هم در 2 تایم و با نتیجه 5 بر صفر از سد آلکساندر بورکا از مولداوی گذشت. 
نماینده کشورمان در دور سوم مقابل مراد گایداروف از بلاروس با نتیجه 3 بر صفر و یک بر صفر به پیروزی رسید و در یک‌چهارم نهایی هم داوید خوتسیشویلی از گرجستان را در 2 تایم با نتیجه 4 بر صفر شکست داد تا چهارمین سهمیه المپیک را برای کشتی آزاد ایران به ارمغان بیاورد.
وی برای حضور در فینال عبدالحکیم شاپیف از قزاقستان را در 3 تایم با نتیجه 5 بر یک مغلوب کرد و به دیدار پایانی رسید. 

گودرزی در دیدار پایانی تایم اول را با نتیجه 3 بر 2 واگذار کرد و در تایم دوم هم با نتیجه 4 بر یک بازنده شد تا باز هم مانند سال گذشته دستش از مدال طلا کوتاه بماند.
گودرزی در سال 2009 به مدال برنز جهان و در سال 2010 به نشان نقره جهان رسیده بود.
باروس دنیس چارگوش کشتی‌گیر سرشناس روس و گربه سیاه گودرزی را شکست داده است.

* رده بندی نفرات اول تا پنجم این وزن که سهمیه المپیک لندن را کسب کردند به شرح زیر است: 
1- جوردن باروس (آمریکا) 2- صادق گودرزی (ایران) 3- اشرف علی اف(آذربایجان) و داوید خوتشیشویلی (گرجستان) و 5- ریکاردو مورینو (ونزوئلا) و عبدالحکیم شاپیف (قزاقستان)
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل