بازدید 5115

توجیه نوری در مورد خراب کردن پنالتی

مطمئن باشید اگر می دانستم پنالتی گل نمی شود هرگز پشت توپ قرار نمی گرفتم.
کد خبر: ۱۹۱۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۸ 18 September 2011
محمد نوری درباره شکست 2 بر صفر برابر استقلال اظهار داشت: بعد از اینکه یک بازی خوب مقابل ذوب‌آهن انجام دادیم به دنبال این بودیم تا در دربی پیروز شویم ولی بازی را بد شروع و بد تمام کردیم. اصلا در حد و اندازه خودمان نبودیم تا شرمنده تک تک هواداران شویم. نمی‌دانم دلیل اینکه پرسپولیس واقعی نبودیم چه چیزی بود. هیچ بازیکنی دوست نداشت که این اتفاق بیفتد. اگر از فرصت‌ها استفاده می‌کردیم شرایط تغییر می‌کرد که یکی از آنها آن ضربه پنالتی سیاه بود که به اوت زدم.

نوری خاطرنشان کرد: رحمتی دست من را خوانده بود اما اگر توپم داخل چارچوب بود به احتمال زیاد دست او به توپ نمی‌رسید. متاسفانه من خودم توپ را به اوت زدم و هرگز این پنالتی سیاه و روز بد را فراموش نخواهم کرد. اگر می‌دانستم گل نمی‌شود هرگز پشت توپ نمی‌رفتم. نمی‌دانم روز گذشته را چطور پشت سر گذاشتم. نمی‌خواهم با حرف‌های تکراری و خودخواهی بگویم که من تقصیری ندارم. هواداران بدانند شرمنده آنها هستم و بعد از بازی حتی نمی‌دانستم به کدام طرف باید حرکت کنم.

نوری در پاسخ به این سؤال که دلیل اصلی عدم موفقیت پرسپولیس چه بود، به فارس گفت:

هیچ‌کس فکر نمی‌کرد این بازی را ببازیم. شاید غرور باعث شد بد بازی کنیم و شاید مسئله‌ای دیگر. امیدوارم این موضوع را فراموش کنیم. اگر زیاد بخواهیم به این مسئله فکر کنیم شاید در آینده برای ما بدتر شود. کاری نمی‌شود کرد؛ بد بودیم، نتیجه نگرفتیم و باید شرمندگی این هواداران را تحمل کنیم. امیدوارم که در بازی‌های آینده بتوانم این موضوع را جبران کنم.

وی در پایان درباره دعوت نشدن به تیم ملی گفت: حرفی در این باره ندارم. فعلا باید کاری کنم که برای پرسپولیس مؤثر باشم و روز تلخ دربی را جبران کنم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر