بازدید 32959
۱

ابر سلطان وثیقه پروژه نگین غرب

کد خبر: ۱۹۰۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۲ 15 September 2011

سرویس با بینندگان «تابناک» ـ در ادامه پیگیری مشکلات مردم توسط «تابناک»، مطالبی از سوی تعدادی دیگر از کاربران محترم از طریق ایمیل اختصاصی karbar@tabnak.ir به دست ما رسید که تا حد امکان پیگیری لازم برای پاسخ گرفتن از دستگاه مربوطه انجام شد.
به گزارش «تابناک»، متن این درخواست به شرح زیر می آید:

طرح مشکل:

بيش از 5 سال است كه پرونده فوق در دادسراها و دادگاههاي قوه قضائيه از اين قاضي به آن قاضي و از اين دادسرا به آن دادسرا دست به دست شده و با انواع طرحها و سليقه ها همچنان منتظر حكم نهائي براي بيش از 6000 شاكي است ( و بروايتي 11000 شاكي). اين پرونده عليرغم تاكيدات مقام معظم رهبري و دستورات و رهنمودهاي 2 مقام محترم در رياست قوه قضائيه بطور متوالي (جنابان شاهرودي و لاريجاني) مبني بر اجراي مفاد قرارداد و تحويل آپارتمان و يا معادل آن به قيمت روز و عليرغم تلاشهاي وزارت اطلاعات و دادگاه امنيت اوين همچنان اندرخم محاكم قضائي و بدون صدور حكم نهائي است و هردم از اين موضوع با لابي هائيكه از جانب محكومان اين پروند (شركت شفق) صورت ميپذيرد كه متاسفانه مورد حمايت دادگاه مربوطه نيز قرار ميگيرد و عليرغم در اختيار بودن املاك و اموال متهم، شاكيان همچنان بلاتكليف ميباشد، و اخيرا" هم دادگاه محترم بجاي صدور راي و ارجاع آن براي اجرا، خود در حكم پيمانكار با اجحاف به شاكيان تعيين واحد شده و تحميل به پرداخت ارقام ميليوني و مهلت كوتاه يك ماهه در تامين آن، شاكيان را در منگنه روحي و مالي قرار داده و جاي شاكي و متهم بنوعي عوض شده است ! (بعنوان نمونه لزوم پرداخت مبلغ 15 ميليون تومان بابت پاركينگ و انباري...آخر خوش انصاف در منطقه 22 متري چند ؟!! يا تحميل اضافه متراژ 20 الي  25متر بابت مشاعات متري يك ميليون تومان و...) همچنين شاكيان بدون تعيين اولويت كه غالبا" قراردادهاي سال 81 به بعد را داشته و اكثرا" تعهدات مالي خود را پرداخته اند همچنان بلاتكليفند و تصميم لازم الاجرائي بطور رسمي از جانب دادگاه به آنها منعكس نشده است.... تقاضاي انعكاس موضوع و رسيدگي و پيگيري از مراجع ذيصلاح داريم.....با تشكر شاكيان پرونده نگين غرب.

**********

باسلام و خسته نباشید لطف کنید و بگویید چند سال دیگه این پرونده تموم میشه و ما میتونیم برای نوه و نتیجه هامون براش برنامه ریزی کنیم!!!!! واقعا شوخی نگیرید حرفهای من و بسیاری از مالباختگان رو چون داریم میمیریم و اساس یک زندگی یک فرد که خانوادش هست داره از هم میپاشه من احتمالا به خاطر وضعیت مسکن و فشارهایی که بهم اومده دارم از زنم جدا میشم نمیدونم اگه عدالت نبود چه بلای میخواست به سر ما بیاد ما هم پولمون رو دادیم هم اعصابمون هم بهترین ساعات زندگیمون خدا نگذره از کسانی که کوتاهی میکنند تا این پرونده  طولانی بشه و زمانی ما به حقمون برسیم که دیگه دیر شده

**********

لطفا اطلاع رسانی نمایید پرونده پروژه سازه گستران مروارید غرب پروژه مروارید همت به کجا رسید
سایت دادگاه که به روز رسانی نشده و جواب سوالات را نیز نمی دهد!!!
برای پیگیری حضوری هم که نمیتوانیم قاضی را ملاقات نماییم

**********

بابا پروژه مروارید همت  از پروژه های سازه گستران مروارید غرب  80 درصد تکمیل شده حالا آقای قاضی بدون توجه به مشکلات ما دستور توقف پروژه را داده وقتی برای پیگیری به دادسرای انقلاب میرویم بدترین توهینها نسبت به ما میشود بابا صاحب خانه اثاثیه من را در تیرماه بیرون میریزد من مشکلم را باید به کی بگویم ب؟ به قاضی؟؟؟ به کی چرا کسی جوابگوی ما نیست به سایت دادگاه سری بزنید http://dadsara.ir/Default.aspx?alias=dadsara.ir/shafagh
ببینید آخرین اطلاع رسانی آنها مربوط به چه تاریخی است آنه حتی پروژه سازه گستران مروارید غرب و پروژه گلستان را نمیشناسند
فقط بگوم اگه مسلمان هستید به داد ما برسید
  به داد ما برسید

**********

بسمه تعالي
با عرض سلام و عرض خسته نباشيد خدمت
دولتمردان و رسانه ها و كليه افرادي كه به اين مردم درخصوص رفع مشكلاتشان كمك ميكنند
اينجانبان تعدادي از شكات و اعضاي پروژه مرواريد همت (شركت سازه گستران مرواريد غرب ) واقع در بزرگراه ستاري خيابان پيامبر هستيم.
از كليه افرادي كه اين رنج نامه را ميخوانند خواهش ميكنم در هر سمت و مسئوليتي كه هستند به اعضاي اين پروژه در راه احقاق حق خويش كمك كنند.
موضوع از اين قرار است كه شركت مذكور درقبال مبالغي اقدام به پيش فروش تعداي آپارتمان به اعضاي اين پروژه نمود كه متاسفانه پس از گذشت سه سال وقريب يكسال از تعهد هنوز اقدامي در خصوص تحويل واحدها به اعضا ننموده است و متاسفانه شركت با تنظيم قراردار يكطرفه و با علم به عدم آگاهي مردم اقدام به اين كار نموده و با وكلايي كه از پول همين مردم استخدام نموده از شكافهاي قانوني عبور و به مردم ظلم ميكنند.
و با توجه به قرارداد نه واحدها را تحويل ميدهند و نه تكليف اعضا را مشخص ميكنند و تازه به گفته وكلا اگر واحدي رانيز بخواهند بدهند به قيمت روز ميدهند لازم به ذكر است شركت خود را موظف به هيچ يك از بندهاي انساني نميداند.
بعضي از كارهاي اين شركت : 1- تعداد واحدها را در زمان پيش فروش 25 واحد ذكر ولي در حال حاضر ميخواهد در همان زمين 35 واحد درست كند
2- مشاعات را بين 19 تا 35 درصد واحد تععين كرده
3- هفده میلیون محاسبه پول پارکینگ - انباری چهار میلیون - انشعابات چهار میلیون و محوطه سازی نیز چهار میلیون به اضافه حداکثر تورم مندرج در قرارداد.
درضمن اضافه و یا کاهش متراژ متری یک میلیون تومان
ضریب طبقات سه درصد متن قرارداد در هر طبقه مرغوبیت
در ضمن بعد از این محاسبه نصف مبلغ باید بصورت نقد و مابقی از اعضاء چک دریافت میشود یعنی تصفیه حساب با شرکت؟
در صورتيكه قيمت كل آپارتمان 48450000 ميباشد
كه پول پاركينگ و انباري و انشعابات برابر تقريبا كل آپارتمان ميباشد
با توجه به شكايتي كه اعضا به دادسراي عمومي و انقلاب (http://www.sabp.ir/index.aspx) سايت دادگاه كرده اند كه بيشتر جنبه تبليغاتي را دارد هنوز نتيجه مطلوبي حاصل نشده است و وكلاي شركت اين كار را دچار مرور زمان ميكنند و يا قدرتي دارند كه ما نميدانيم !

**********

باسلام
پنج سال گذشت هیج کاری برای ما انجام نشد و هیچ کس کس جواب مارا نداد آیا واقعا خدا وجود دارد؟؟؟؟؟؟؟ آیا عدالتی وجود دارد 5 سال گذشت و امسال نوبت پنجمین قاضی است که بر کنار شود !!!! و کاری برای ما بدبختها انجام نگیردباسلام پنج سال گذشت هیج کاری برای ما انجام نشد و هیچ کس کس جواب مارا نداد آیا واقعا خدا وجود دارد؟؟؟؟؟؟؟ آیا عدالتی وجود دارد 5 سال گذشت و امسال نوبت پنجمین قاضی است که بر کنار شود !!!! و کاری برای ما بدبختها انجام نگیرد متاسفانه همه به پروژه  نگین غرب توجه دارند و شرکت سازه گستران مروارید غرب درسایه حرکت میکند و تابه حال برای ما کاری انجام نشده

**********

با سلام  
به خدا تا حالا هيچ اقدام موثري براي اين مشكل ما نشده فقط قول و وعده و وعيد پس ما كي قراره در اين واحدها زندگي كنيم ؟

توضیحات تابناک :

سایت تابناک با ارسال نامه ای به شماره 122/ت مورخ 7/3/90 به روابط عمومی دادگستری استان تهران پیگیرشکوائیه فوق گردید . متأسفانه طی تماسی که دوستان ما در روابط عمومی دادگستری استان تهران با قاضی پرونده جناب آقای زرگر داشتند نتوانستد جوابی تهیه نمایند .

 با بررسی نظرات مدیران و رویکرد قوه قضائیه در این پرونده همگی بر این باورند که علاوه بر مجازات متهمان اصلی ، مردم وکسانی که در این پروژه متضرر شده اند به حق خودشان برسند اما انتظار شاکیان از دستگاه قضا بر تسریع و قاطعیت هر چه بیشتر تا رسیدن به  حصول نتیجه است .

شایان ذکر است که مطلب فوق یکی از چندین شکوائیه هایی بود که در این ارتباط به دست ما رسید ، از آنجا که خوانندگان فهیم تابناک این رسانه را محلی امن برای ابراز مشکلات خود می دانند وبه ما اطمینان نموده اند لذا  تابناک خود را موظف به اجرای تعهدات خود می داند که در هر شرایط عین مطالب و مشکلات منعکس شده به این سایت را بدون کم وکاست منتشر نماید .

شايان ذكر است در صورت دريافت هرگونه پاسخ از روابط عمومی دادگستری استان تهران ، «تابناك» پاسخ مربوط را درج خواهد نمود .
 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۱
با سلام
در خصوص پرداخت پول نظرخواهی کردند که پول می خواهید یا منتظر ساخت می شوید اکثریت گفتند پول میخواهیم و دیگر طاقت صبر کردن نداریم
قرار بود تا اخر 93 پرونده بسته شود اما متاسفانه هنوز عده زیادی بلاتکلیف هستند و از برج 10 پارسال پرداخت پول هم متوقف شده است اگر برای فروش زمینها به مشکل خورده اند چرا دنبال گزینه ساخت و ساز نمی روند؟
اگر از 93 ساخت و ساز را شروع می کردند(نصف زمینها را به شرکتهای سازنده واگذار می کردند و در عوض پول زمینها ساخت و ساز نیمه دیگر زمینها را از انها میخواستند) الان همه شاکیان صاحب اپارتمان شده بودند.
متاسفانه اطلاع رسانی هم نمی کنند که مشکل از کجاست اگر به سایت قوه قضاییه www.dadgar36.ir مراجعه کنید می بینید قسمت دیدارگاه اخرین سوال و جواب ها مال سال 92 است !
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار