بازدید 19329

بازيگر «اسپارتاكوس» درگذشت

«اندي وايتفيلد» بازيگري كه نقش «اسپارتاكوس» را در فصل اول سريال شبكه‌ي «استارز» ايفا مي‌كرد، روز گذشته در سن 39 سالگي درگذشت.
کد خبر: ۱۹۰۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۴ 12 September 2011
بازيگري كه نقش اصلي سريال «اسپارتاكوس» را ايفا مي‌كرد، درگذشت.

به گزارش ايسنا، «اندي وايتفيلد» بازيگري كه نقش «اسپارتاكوس» را در فصل اول سريال شبكه‌ي «استارز» ايفا مي‌كرد، روز گذشته در سن 39 سالگي درگذشت.

وايتفيلد كه در انتظار شروع فصل دوم سريال «اسپارتاكوس، خون و ماسه» بود، 18 ماه پيش به بيماري ليمفوما مبتلا شد و نتوانست به بازي در نقش خود ادامه دهد.

به گزارش هاليوود ريپورتر، «ليام مك‌لينتاير» به جاي وي در اين نقش ظاهر شد.

دست‌اندركاران اين سريال به وي اداي احترام كردند و او را يك قهرمان در عرصه‌ي زندگي خواندند كه با شجاعت تمام با بيماري‌اش جنگيد.

فصل اول اين سريال اکشن، درام، فانتزي توسط «ميشل هارست»، «ريك جاكوبسون» و «جسي وارن» كارگرداني شده است و قرار است فصل جديد آن براي پخش در اواخر سال 2011 ميلادي آماده شود.

سريال «اسپارتاكوس: خون و ماسه» روايتگر داستان اسپارتاکوس در 73 سال پيش از تولد عيسي مسيح است. اسپارتاکوس که برده اي در روم بود براي گلادياتوري آموزش مي‌ديد اما همراه با بردگاني ديگر از مدرسه‌ي گلادياتورها فرار کرده و اولين قيام بردگان با بيش از 120 هزار جنگجو را رهبري کرد.

در اين سريال داستان اين گلادياتور بازسازي شده و داستانهائي تخيلي به آن افزوده و از تکنولوژي بسيار پيشرفته‌اي براي ساختن آن استفاده شده است.

داستان اين سريال، سال‌ها بعد از قيام اسپارتاكوس اتفاق مي‌افتد و شخصيت اصلي اين سريال چون از قبيله‌ي اسپارتاكوس بوده است، بين مردم به «اسپارتاكوس» معروف مي‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل