بازدید 3715

پيام تبريك احمدی نژاد به ديلما روسف

محمود احمدي نژاد در پيامي به خانم 'ديلما روسف' رييس جمهوري فدراتيو برزيل فرارسيدن روز ملي اين كشور را به وي، دولت و ملت بزرگ آن كشور تبريك گفت.
کد خبر: ۱۸۹۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۸ 09 September 2011
رييس جمهوري اسلامي ايران با تبريك روز ملي برزيل به همتاي برزيلي خود اظهار اميدواري كرد تا روابط حسنه دو كشور در راستاي ارتقاي همكاري هاي دوجانبه، گسترش عدالت مبتني بر مهرورزي و بهبود وضعيت مديريت جهاني بيش از پيش افزايش يابد.
 
به گزارش پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، محمود احمدي نژاد در پيامي به خانم 'ديلما روسف' رييس جمهوري فدراتيو برزيل فرارسيدن روز ملي اين كشور را به وي، دولت و ملت بزرگ آن كشور تبريك گفت.

رييس جمهوري در اين پيام تصريح كرد: اميدوارم با مساعي متقابل مسوولين جمهوري اسلامي ايران و جمهوري فدراتيو برزيل، شاهد توسعه روابط حسنه موجود ميان دو كشور در سطوح دوجانبه و بين المللي در راستاي منافع دو ملت ايران و برزيل، گسترش عدالت مبتني بر مهرورزي، تقويت دوستي و محبت ميان ملت ها و كشورها و افزايش همكاري براي اصلاح و بهبود وضعيت مديريت جهاني از جمله در راستاي رفع تبعيض و برخوردهاي دوگانه و گسترش همكاري در مجامع و سازمانهاي بين المللي باشيم.

رييس جمهوري در اين پيام از خداوند متعال، سلامتي و موفقيت 'ديلما روسف' و نيك بختي دولت و ملت دوست برزيل و تحكيم روزافزون پيوندهاي ميان دو كشور را مسألت كرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی