بازدید 2266

تجدید پیمان خبرگان با آرمانهای امام (ره )

در این مراسم آیت الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرنگان رهبری و حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی تولیت آستان مقدس امام خمینی (ره) در این مراسم حضور داشتند.
کد خبر: ۱۸۹۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۷ 08 September 2011
رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری صبح امروز با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید پیمان کردند.

به گزارش واحد مرکزی خبر اعضای این مجلس در سومین روز از دهمین اجلاس رسمی خبرگان رهبری با حضور در حرم مطهر امام راحل با اهدای گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

در این مراسم آیت الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرنگان رهبری و حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی تولیت آستان مقدس امام خمینی (ره) در این مراسم حضور داشتند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری در این مراسم گفت : شادی روح امام راحل (ره ) در این است که به ملت خدمت شود .

آیت اله محمدرضا مهدوی کنی صبح امروز در حرم مطهر امام راحل در جمع اعضای مجلس خبرگان رهبری افزود : حضرت امام در انقلاب ، به اسلام ، قرآن ، اهل بیت و مردم بسیار اهمیت می دادند زیرا میثاق ایشان با مردم با صداقت بود و مردم هم با صداقت امام راحل را دوست می داشتند .

وی با تاکید بر اینکه خبرگان رهبری ، در عمل و قول عهد می بندد مسیر امام و شهدا را دنبال کند گفت : آرزو می کنیم پس از مودت اهل بیت (ع) با مودت امام راحل باقی بمانیم و با مودت ایشان از دنیا برویم و راه مستقیم او را ادامه دهیم و از مسیر امام راحل منحرف نشویم .

رییس مجلس خبرگان رهبری ابراز امیدواری کرد مشکلات کشور برطرف شود و دولت ، مجلس و قوای دیگرکه در خدمت به اسلام و نظام هستند موفق باشند و برکات بر این ملت نازل شود.

آیت الله مهدوی کنی مجلس خبرگان رهبری را میراث پربرکت امام راحل دانست و افزود : رهبری انقلاب از ارکان اول نظام است و خبرگان هم به همان اندازه اهمیت دارد بنابر این سالی دوبار اجلاسیه خبرگان برگزار می شود و اعضای این مجلس برای تجدید پیمان به حرم مطهر امام راحل مشرف می شوند .

وی گفت : حضرت امام با عزت وارد کشور شدند و وقتی هم که از دنیا رفتند با عزت به دیار باقی شتافتند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری برای فرزندان امام راحل حاج آقا مصطفی و حاج احمد آقا آرزوی علو درجات کرد و افزود : خانواده امام راحل همیشه در میان ما مقدس و محترم هستند و ما هم به آنها احترام می گذاریم و ان شاءالله ما هم در مسیر اهل بیت و امام راحل موفق باشیم .

 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل