بازدید 4049

آغاز نام نویسی آزمون تخصصی پزشکی

کد خبر: ۱۸۸۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۳ 04 September 2011
نام نویسی از متقاضیان آزمون ورودی دکترای تخصصی ( PHD ) سال تحصیلی 90-91 از ساعت 18 امروز آغاز می شود .

رئیس مرکز سنجش پزشکی معاونت آموزش وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار واحد مرکزی خبر افزود : نام نویسی در این آزمون تا 12 مهر ادامه خواهد داشت و تمدید نمی شود .

سراج گفت : آزمون ورودی دکتری تخصصی سال تحصیلی 90-91، هفته نخست آبان برگزار می شود .

وی اضافه کرد : در آزمون دکتری تخصصی امسال در 55 رشته پذیرش خواهیم داشت که 51 رشته آن مربوط به رشته علوم بهداشتی علوم پایه ، سه رشته مربوط به دندانپزشکی و یک رشته مربوط به طب سنتی است .

رئیس مرکز سنجش پزشکی معاونت آموزش وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، گفت : مدارک مورد نیاز برای نام نویسی در این آزمون در اطلاعیه نخست این مرکز اعلام شده است و در زمان نام نویسی نیز مجدد اعلام می شود .

سراج افزود : نام نویسی در آزمون دکتری تخصصی سال تحصیلی 90-91 به صورت اینترنتی انجام می شود و داوطلبان باید برای نام نویسی و پرداخت الکترونیکی225هزار ریال هزینه شرکت در آزمون ، به پایگاه اطلاع رسانی مرکز آزمون پزشکی به نشانی اینترنتی WWW.SANGESHP.IR ، بخش آزمون های دکتری تخصصی مراجعه کنند .

وی افزود : داشتن دانشنامه دوره کارشناسی ارشد و یا دکتری عمومی و یا مدرک معتبری که نمایانگر فراغت از تحصیل داوطلب باشد برای نام نویسی دراین آزمون ضروری است .

داوطلبان شرکت در آزمون ورودی دکتری تخصصی سال تحصیلی 90-91 می توانند آخرین اخبار را در این زمینه در پایگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش پزشکی مشاهده کنند .

قرار بود نام نویسی در آزمون دکتری تخصصی سال 90-91 از صبح دیروز آغاز شود که به امروز موکول شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس