بازدید 11547

تحویل انبوه موشک شلمچه به قرارگاه خاتم

سردار سرتیپ وحیدی در مراسم تحویل این موشک ها گفت: با تلاش، همت و مجاهدت متخصصان خلاق و افتخارآفرین سازمان صنایع هوا فضای وزارت دفاع، موشک زمین به هوای شلمچه به تولید انبوه رسید و امروز شاهد تحویل مقادیر قابل توجهی از این موشک ها به قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) هستیم.
کد خبر: ۱۸۸۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۰ 04 September 2011
موشک های زمین به هوای میانبرد شلمچه که پس از آزمایش های موفقیت آمیز به تولید انبوه رسیده است صبح امروز با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران، تحویل این قرارگاه شد.
 
به گزارش واحد مرکزی خبر، سردار سرتیپ وحیدی در مراسم تحویل این موشک ها گفت: با تلاش، همت و مجاهدت متخصصان خلاق و افتخارآفرین سازمان صنایع هوا فضای وزارت دفاع، موشک زمین به هوای شلمچه به تولید انبوه رسید و امروز شاهد تحویل مقادیر قابل توجهی از این موشک ها به قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) هستیم.

وزیر دفاع، سرعت بالا، قابلیت درگیری موثر با اهداف هوایی، مقاومت در برابر جنگ الکترونیک و مجهز بودن به فناوری های روز جهان را از ویژگی های موشک میانبرد شلمچه برشمرد و افزود: همه اجزای این موشک به صورت بومی و با تکیه بر توان داخلی به تولید انبوه رسیده است.

سردار سرتیپ وحیدی با قدردانی از همکاری های فرماندهان و متخصصان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در مراحل مختلف تولید این موشک گفت: با تحویل حجم انبوه موشک شلمچه که تولید آن به طور مستمر تداوم خواهد یافت، طیف وسیعی از حریم هوایی کشور تحت پوشش این سامانه پیشرفته قرار گرفته است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طراحی و تولید سامانه های پدافند هوایی برد بلند را نیز از دیگر برنامه های این وزارتخانه در دفاع از حریم هوایی کشور بیان و تاکید کرد: این مهم نیز به دست فرزندان برومند و اقتدارآفرین ملت رشید ایران در وزارت دفاع تحقق خواهد یافت به طوریکه در این بخش نیز نیازی به خارج نداشته باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل