بازدید 2352
در میان قهرمانان

بانوی ایرانی هفتم جهان شد

مریم طوسی آخرین نماینده کشورمان در رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جهان در دایگوی کره جنوبی در میان قهرمانان جهان در رده هفتم ایستاد و از راهیابی به مرحله نیمه نهایی این مسابقات بازماند.
کد خبر: ۱۸۷۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۰ 01 September 2011
به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به کره جنوبی، در ششمین روز از رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جهان در دایگوی کره جنوبی مریم طوسی اولین بانوی دونده سرعتی ایران در این رقابت‌ها در گروه پنجم مسابقه داد.

رکورددار دوی 200 متر زنان کشورمان در حالی در این گروه دوید که در گروه خود پایین‌ترین رکورد را داشت. در این گروه دونده جامائیکایی دارنده مدال طلای المپیک چین و نقره مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان در اوزاکا و برلین حضور داشت که در نهایت به عنوان نخست دست یافت.

مریم طوسی که دو هفته پیش در مسابقات دانشجویان جهان دوبار رکورد ملی ایران را جابه‌جا کرده بود، با ثبت زمان 24 ثانیه و 17 صدم ثانیه در میان هشت شرکت کننده در رده هفتم ایستاد.

در این گروه دونده جامائیکایی با زمان 22 ثانیه و 46 صدم ثانیه اول شد و نماینده بلغارستان با حدنصاب 22 ثانیه و 62 صدم ثانیه دوم شد. از این گروه پنج دونده جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کردند.

در مجموع رقابت دوندگان در مرحله مقدماتی دوی 200 متر زنان مریم طوسی در میان 40 شرکت کننده در رده سی و سوم ایستاد. مرحله نیمه نهایی مسابقه دوی 200 متر زنان جمعه شب در ورزشگاه بزرگ دایگوی کره جنوبی برگزار می شود.

سیزدهمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان با حضور دوهزار ورزشکار از 202 کشور جهان از 5 تا 13 شهریورماه در دایگوی کره جنوبی برگزار خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها