بازدید 3295

حاشیه بازدید وزیر ورزش از تمرینات تیم ملی

نخستین بازدید وزیر ورزش و جوانان از تمرینات تیم ملی فوتبال ایران با حاشیه‌هایی همراه بود که مهمترین آن اتهام یکی از مسئولان به خبرنگاران بود.
کد خبر: ۱۸۷۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۲:۱۷ 01 September 2011
مهر، تیم ملی فوتبال کشورمان که خود را برای برگزاری دیدار روز جمعه با اندونزی آماده می کند، عصر امروز چهارشنبه میزبان محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان بود. عباسی در حالی وارد زمین شماره یک کمپ تیم های ملی شد که ملی پوشان از یک ساعت قبل تمریناتشان را آغاز کرده بودند.

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال که عباسی را همراهی می کرد علاوه بر معرفی اعضای تیم ملی، در بازدید از بخش های مختلف کمپ تیم های ملی توضیحات لازم را به وزیر ورزش و جوانان ارائه می کرد. بازدید عباسی از کمپ تیم های ملی نخستین حضور وی در این کمپ از زمان نشستن روی صندلی وزارت ورزش بود.

حاشیه های این بازدید را در زیر می خوانید:

* در حالی که کشورمان تعطیلات چند روزه را پشت سرمی گذارد اما خبرنگاران رسانه های ورزشی مختلف حضور پررنگی در این مراسم داشتند و در همه بخش های بازدید وزیر از کمپ تیم های ملی وی را همراهی می کردند.

* زمانی که عباسی در حال گفتگو با بازیکنان درون زمین بود، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال به خبرنگاران اجازه ورود به داخل زمین را نداد و تنها خبرنگار سایت فدراسیون کنار زمین حضور داشت که این موضوع باعث اعتراض خبرنگاران شد.

* محمد عباسی پس از صحبتی که با بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی داشت، با آنها عکس یادگاری گرفت. وی در پایان بازدیدش با فرهاد مجیدی کاپیتان استقلال و علی کریمی کاپیتان پرسپولیس عکس یادگای گرفت.

* هنگامیکه خبرنگاران و عکاسان قصد داشتند عباسی را در بازدید از هتل آکادمی فوتبال همراهی کنند مسئولان مانع از این امر شدند و جالب اینکه یکی از مسئولان رو به خبرنگاران گفت:” اگر رفتید و چیزی از آنجام کم شد چه کسی پاسخ می دهد؟” این اظهار نظر باعث ناراحتی و خبرنگاران و عکاسان شد و آنها از ادامه بازدید خودداری کردند.

* در حالی که خبرنگاران از یک روز تعطیل خود برای پوشش خبری بازدید وزیر ورزش و جوانان گذشته بودند برخورد خوبی با آنها صورت نگرفت. زمانی که عکاسان قصد پوشش بازدید عباسی از بخش های مختلف را داشتند از سوی روابط فدراسیون از کار آنها جلوگیری شد که به دنبال درگیری لفظی با یک عکاس کار به درگیری فیزیکی نیز کشیده شد. توضیحات عزیز محمدی هم نتوانست خبرنگاران را قانع کند.

* در شرایطی از حضور خبرنگاران و عکاسان در بخش های مختلف بازدید ممانعت به عمل آمد که تبعیض بین اصحاب رسانه از سوی مسئولان امر وجود داشت و برخی تصویر برداران در این بازدید حضور داشتند. اما خبرنگاران اجازه ورود به بخش های مختلف را پیدا نکردند. به هر حال تصویر ارزش بیشتری برای آقایان دارد!

متاسفانه این اولین بار نیست که با خبرنگاران و عکاسان رسانه های ورزشی چنین برخوردهایی می شود و بارها شاهد توهین به این قشر بوده ایم. قشری که از روز تعطیلش می گذرد تا یک برنامه را پوشش خبری و تصویری بدهد و البته توهین هم بشنوند و ببیند!
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر