بازدید 2915

رویم نمیشه بگم فیلمبردار مان چقدر می گیرد

ما هر چه برنامه بسازیم تنها برای 120 دقیقه اش پول می گیریم و البته 62 هزار تومان برای هر دقیقه می گیریمد
کد خبر: ۱۸۷۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۲۳:۴۹ 30 August 2011
 پس از درج مطلبي در يكي از روزنامه‌ها كه در آن درآمد عادل فردوسي پور، ميلياردي توصيف شده بود، مجري برنامه 90 در برنامه شب گذشته نسبت به شفاف سازي ميزان درآمد عوامل برنامه‌اش اقدام كرد.

به گزارش از ایسنا ، فردوسي پور ميزان كل درآمدهاي برنامه‌اش را در سال 89 حدود 258 ميليون تومان عنوان كرد و گفت: بر اساس قرارداد منعقد شده با صداوسيما، ميزان پولي كه به هر برنامه «90» داده مي‌شود به صورت دقيقه‌اي و تا سقف 120 دقيقه است و اگر برنامه‌اي بيش از 120 دقيقه به طول بينجامد، براي دقايق اضافي هيچ پولي به عوامل برنامه پرداخت نمي‌شود.


وي در ادامه با بيان اين كه درآمد خودش براي اجراي برنامه، تهيه كنندگي، نويسندگي و «قس عليهذا»، در طول يك ماه از يك و نيم ميليون تومان بيشتر نيست، افزود: همه عوامل برنامه 90 فقط براي مردم و دفاع از حق و حقيقت كار مي‌كنند و هيچ گونه چشمداشت مالي ندارند. متاسفانه در روزهاي اخير بارها مطالبي در رسانه‌ها منتشر شده است كه در آن‌ها درآمد ما را ميلياردي توصيف كرده‌اند كه به هيچ وجه اين گونه نيست و من حتي نمي توانم درآمد عوامل برنامه‌ام را اعلام كنم، چرا كه بسيار ناچيز است.

در ادامه مجري برنامه 90 با نشان دادن جدولي هزينه‌هاي 37 برنامه سال گذشته را اين گونه فهرست بندي كرد:

* دستمزد ماهيانه عوامل برنامه حدود 15 ميليون تومان كه در 11 ماه بالغ بر 165 ميليون تومان شد.

* هزينه دريافت تصاوير بازي‌هاي شهرستان‌ها= 6 ميليون تومان

* هزينه دكور سال گذشته = 14 ميليون تومان

* هزينه تيتراژ برنامه سال گذشته= هشت ميليون تومان

* خريد پنل لمسي و سيستم‌ هاي كامپيوتري استوديوي برنامه = 13 ميليون تومان

* هزينه سفرهاي شهري و بين شهري شامل بليت هواپيما، كرايه آژانس عوامل، پذيرايي و غيره به طور متوسط در هر برنامه يك ميليون و 400 هزار تومان و در مجموع 37 برنامه = 51 ميليون و 800 هزار تومان.

فردوسي پور در نهايت جمع هزينه‌هاي برنامه اش را حدود 257 ميليون و 800 هزار تومان اعلام و خاطر نشان كرد: مبلغ كمي هم از درآمد باقيمانده صرف مسايلي از قبيل تنخواه و اين گونه موارد شده است.

او دقایقی بعد هم درحالی که می خندید ، گفت:« بچه ها می گفتند می شود برای مان گلریزان بگذارند. به قرآن من رویم نمی شود بگویم فیلمبردار مان چقدر می گیرد!»

وي همچنين از حمايت‌هاي مديران سازمان صدا و سيما از برنامه‌اش قدرداني كر
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس