بازدید 4292

قابل توجه عزیز محمدی و همکارانش

رئیس سازمان لیگ اعلام کرده که طبق یکی از برنامه های مندرج در اساسنامه لیگ حرفه ای مربیان بالای ۶۵ سال نمی توانند در لیگ برتر مربیگری کنند.
کد خبر: ۱۸۷۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۲۰:۲۸ 30 August 2011
برنا: این قانون که از هر طرف به آن می نگریم دلایل منطقی و فوتبالی در پس آن نمی بینیم یاد آور طرح من در آوردی سالهای ابتدایی انقلاب اسلامی است که موجب شد چهره های چون علی پروین، ناصر حجازی و ... از صحنه ملی دور شوند و سال های سال فوتبال دوستان بویژه طرفداران این چهره های محبوب به اجرا کنندگان آن طرح انتقاد کنند.

پس از سال ها و در حالیکه اغلب صاحب نظران و مسوولان ورزش اذعان داشتند که طرح ۲۷ ساله ها زاییده فکر چند نفر مسوول ورزشی و کاملاً بر اساس سلایق شخصی بوده، حالا می شنویم که سازمان لیگ از عقد قرارداد بلاژویج و شرفی با تیم های مس کرمان و مس سرچشمه بر اساس یک قانون من درآوردی جلوگیری کرده است.

امیدواریم سازمان لیگ که در برابر انتقادات بحق اهالی فوتبال به موضوعاتی چون نوع اجرای قانون سقف قرار دادها ، ممنوعیت ورود دروازه بان های خارجی و ... هرگز گوش شنوایی نداشت، اینبار به دفاع از یک قانون عجیب نپردازد و یادآور تصمیمات دو دهه قبل مسوولان ورزشی و آن طرح عجیب ۲۷ ساله ها نشود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی