بازدید 2950

رای بدوی درباره 3 فوتبالیست دوپینگی

کمیسیون بدوی رسیدگی به تخلفات دوپینگ رای خود را در مورد میلاد جهانی، بازیکن تیم صنعت ساری، جاسم صادقی بازیکن استقلال اهواز و میثاق اسلامی پزشکیار تیم صنعت ساری اعلام کرد.
کد خبر: ۱۸۷۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۲۰:۲۱ 30 August 2011
به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، میلاد جهانی نسبت به رای صادره خود شامل دو سال محرومیت از فوتبال، اعتراض کرده که سرانجام با بررسی همه وجوه پرونده، محرومیتش به یک سال کاهش یافت که از تاریخ 7 تیر 90 تا 7 تیر 91 خواهد بود.

میثاق اسلامی، پزشکیار تیم صنعت ساری به دلیل تجویز داروی ممنوعه برای میلاد جهانی، به چهار سال محرومیت از شرکت و حضور در تمامی فعالیت‌های رسمی در فوتبال محکوم شد.
همچنین محرومیت دو ساله جاسم صادقی به دلیل ریخته شدن ماده ممنوعه ای که توسط امین علی بیت حردان، تدارکات تیم استقلال اهواز در بطری آبش رخ داد، بر جای خود باقی ماند اما امین علی بیت حردان تدارکات این تیم چهار سال از حضور در تمامی تیم‌های رسمی در فوتبال محروم شد.

رای صادره به مدت یک هفته از تاریخ ابلاغ قابل استیناف در کمیسیون استیناف آرای دوپینگ است. در ضمن پرونده استقلال اهواز نسبت به سرپرست و مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز باز بوده که متعاقبا درباره آن تصمیم گیری خواهد شد. 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار