بازدید 3999

پرسپولیس و استقلال در معرض سقوط!

آنچه از شواهد و قرائن مشخص است استقلال در آرامش به سر برده و احتمالا تغييرات در راس مديريت آبي پوشان خيلي جنجالي نخواهد بود. در مقابل هر چقدر كه فضا در ميان استقلالي ها آرام و بدون التهاب به نظر مي رسد هواداران پرسپوليس به شدت نگران وضعيت آينده تيم محبوبشان هستند. كمتر از هشت روز پيش رئيس سازمان ليگ برتر با حضور در برنامه نود از تهديد جدي كنفدراسيون فوتبال آسيا خبر داد و 11 شهريور را آخرين مهلت معرفي هيئت مديره و روساي مجمع دو باشگاه استقلال و پرسپوليس عنوان كرد. عزيزمحمدي كه به سرخابي ها اولتيماتوم نيز داده بود، جدا از اعلام هشدار از طريق برنامه‌هاي ورزشي، در گفت‌وگو با مسوولان اين دو باشگاه نيز اعلام كرد كه اگر تا پايان ضرب‌الاجل AFC، وضعيت هيات مديره اين دو باشگاه مشخص نشود سهميه آسيايي اين دو تيم از مسابقات ليگ قهرمانان آسيا حذف خواهد شد.
کد خبر: ۱۸۷۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۰ 30 August 2011
در اين بين با توجه به اين ضرب‌الاجل تعيين شده از سوي AFC برای حرفه اي ‌شدن ساختار باشگاه هايي كه قرار است در فصل جديد ليگ قهرمانان آسيا به ميدان بروند، به نظر مي‌رسد دوران اداره بي سر و صداي سرپرستان موقت دو باشگاه بزرگ پايتخت به پايان رسيده است.

 به گزارش آ «فردا»  از سوي ديگر خبر ها حاكي از آن است كه محمد عباسي پس از نشستن بر مسند وزارت دستور معرفي اعضاي هيات مديره و مديران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپوليس را صادر كرده است.

اين در حالي است تنها 3 روز به مهلت معين شده تا 11 شهريور ماه باقي مانده و به طور قطع وزارت ورزش براي جلوگيري از به وجود آمدن اتفاقات تلخ و ناگوار براي فوتبال ايران طي روزهاي آتي باقي مانده وضعيت استقلال و پرسپوليس را مشخص خواهد كرد.

به نظر مي رسد هرچند كه تا امروز خبر خاصي از سوي مسوولان وزارت ورزش و دو باشگاه پرسپوليس و استقلال به بيرون درز نكرده ولي شنيده‌ها حكايت از آن دارد كه مسوولان وزارت ورزش از مدت‌ها پيش به دنبال گزينه‌هاي مورد نظرشان براي حضور در هيات مديره اين دو باشگاه بوده و هستند.

استقلال در آرامش

آنچه از شواهد و قرائن مشخص است استقلال در آرامش به سر برده و احتمالا تغييرات در راس مديريت آبي پوشان خيلي جنجالي نخواهد بود.

علي فتح الله زاده، اميدوار رضايي، علي انصاري و احمد رسولي نژاد گزينه‌هاي اصلي براي حضور درهيات مديره اين باشگاه محسوب مي‌شوند و با توجه به مقبوليتي كه فتح الله زاده پس از جولان آبي‌ها در ليگ برتر پيدا كرده، احتمالا به عنوان مديرعامل كارش را ادامه خواهد داد.

با توجه به موفقيت فتح الله زاده در فصل نقل و انتقالات و سير صعودي استقلال در هفته هاي جاري به نظر مي رسد وزير ورزش تنها به انتخاب رئيس مجمع و اعضاي هيئت مديره آبي پوشان بسنده كرده و حكم تبديل سرپرستي فتح الله زاده به مديريت را مهر كند.

زلزله در انتظار پرسپوليس

هر چقدر كه فضا در ميان استقلالي ها بسيار آرام و بدون التهاب به نظر مي رسد هواداران پرسپوليس به شدت نگران وضعيت آينده تيم محبوبشان هستند.

از همين رو تغييرات در باشگاه پرسپوليس وسيع‌تر و غافلگير كننده‌تر از استقلال خواهد بود. بنابراين و همانند دفعات گذشته شايعه بازگشت تيم مديريتي حسين هدايتي به باشگاه پرسپوليس و عبور از حبيب كاشاني يك قدم به واقعيت نزديك شده و و نظر به اينكه نام حسين هدايتي به عنوان يك مدير ورزشي و البته بيزينس‌من مطرح است، او اين شانس را دارد تا با توجه به حمايت هواداران پرسپوليس يكي از گزينه‌هاي جدي هيات مديره سرخ‌ها باشد.

شنيد مي شود كه در كنار هدايتي نام علي پروين نيز به احتمال فراوان در ليست اعضاي هيئت مديره سرخپوشان قرار گرفته است. در طول چند روز گذشته نيز تماس‌هايي با حسين هدايتي و حتي علي پروين برقرار شده و با آنها در مورد وضعيت پرسپوليس و حضور احتمالي‌شان در هيات‌مديره اين باشگاه صحبت‌هايي انجام شده است.

از سوي ديگر نيز خبر مي‌رسد كه حبيب كاشاني در جلساتي كه با محمد عباسي داشته، با رييس وزارت ورزش در مورد وضعيت هيات‌مديره پرسپوليس و حتي گزينه‌هاي موردنظرش براي حضور در هيات‌مديره اين باشگاه صحبت‌هايي را انجام داده است.

در اين بين از مجيد فرخزادي، عضو سابق هيات مديره باشگاه پرسپوليس به عنوان كسي كه اعضاي هيات مديره نظر مساعدي روي مديرعاملي او دارند ياد مي‌شود.

بنابراين گزارش دست نخورده ماندن تشكيلات فعلي به قيمت كنار گذاشته شدن سرخابي‌ها از ليگ قهرمانان آسيا منجر خواهد شد و وزارت ورزش فقط 3 روز ديگر فرصت دارد تا وضعيت اين دو تيم را مشخص كند. 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل