بازدید 2475
كونام:

هدف صعود به جام جهاني است

بازيكن تيم ملي فوتبال ايران گفت:‌ بازيكنان حاضر در ليگ باشگاهي اسپانيا به درستي اعتصاب كردند و سرانجام به حق خود رسيدند.
کد خبر: ۱۸۷۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۰:۵۳ 30 August 2011
 فارس، جواد نكونام پس از تمرين امروز تيم ملي فوتبال در خصوص تعامل رسانه‌ها و بازيكنان تيم ملي اظهار داشت: وظيفه بازيكن تيم ملي اين است كه با رسانه ها تعامل داشته باشد و همه بايد كمك كنيم تا تيم ملي موفق شود. مردم هم دوست دارند اخبار و اطلاعات تيم ملي را پيگيري كنند. من هم به‌ عنوان يك بازيكن حرفه اي اعتقاد دارم رابطه بازيكنان و رسانه ها بايد دو طرفه باشد و انتقادها هم سازنده و به بازيكنان كمك كند. 

وي در باره شرايط اوساسونا در اين فصل ادامه داد: اوساسونا مشكلي ندارد، 2بازيكن خوب ما رفته‌اند، اما 3 بازيكن جديد جذب كرده‌ايم و اميدوارم امسال شرايط بهتري داشته باشيم. شروع خوبي داشتيم و اميدوارم در ادامه هم بازي‌هاي خوبي انجام دهيم. هدف ما حضور در جمع 10 تيم برتر لاليگا و جام يوفا است، اما كار سختي داريم.

نكونام درباره شرايط خودش گفت: در ديدار شب گذشته كامل به ميدان رفتم و شرايط خوبي دارم و فكر مي‌كنم از اين به بعد بتوانم بازي‌هاي بهتري را انجام دهم، چون نماينده فوتبال ايران در لاليگا هستم. دوست دارم امسال براي تيم ملي هم مؤثر باشم، چون سال مهمي پيش روي فوتبال  ايران است. 

وي در مورد حضورش در اردوهاي تيم ملي گفت: ‌اگر در تاريخ‌هاي فيفا باشد مشكلي ندارم. امروز تمرينات اختصاصي را انجام دادم و از فردا در تمرين‌هاي گروهي شركت مي‌كنم.
نكونام درباره ديدار مقابل اندونزي عنوان كرد: بازي‌هاي اول هميشه مهم است و نبايد هيچ تيمي را دست كم بگيريم. هدف ما حضور در جام جهاني 2014 برزيل است پس بايد شروعي طوفاني داشته باشيم. از تماشاگرانم خواهش مي‌كنم براي تشويق تيم ملي به ورزشگاه بيايند. 

بازيكن تيم فوتبال اوساسونا درباره تعويق مسابقات باشگاهي اسپانيا موسوم به لاليگا گفت: به هر حال اين حقي است كه براي بازيكنان فوتبال بايد اعمال شود و اعتصاب بازيكنان اسپانيا كه تيم هاي ايتاليايي هم اين كار را انجام دادند، رفتار درستي بود. بازيكنان بايد حق خود را بگيرند البته در اسپانيا اين اتفاق افتاد و حق ها گرفته شد. اميدوارم در ايتاليا هم بازيكنان به حق خودشان برسند.

وي همچنين درباره سقف قرارداد در فوتبال با خنده پاسخ داد و گفت: اين موضوع تنها در ايران وجود دارد.
نكونام درباره بازيكنان دعوت شده به تيم ملي گفت: مجموعه اي كه گرد هم آمده اند بهترين بازيكنان هستند و تلاش هاي خود را در ليگ انجام داده اند. اميدوارم از پس اين اتفاق مهمي كه پيش رو داريم به خوبي برآييم و به تيم ملي خدمت كنيم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر