بازدید 2895

لایحه افزایش نمایندگان تصویب شد

کد خبر: ۱۸۷۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۷ 29 August 2011
عضو کمیسیون امنیت داخلی و امور شوراها گفت:لایحه افزایش نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کمیسیون شوراها و سیاست داخلی تصویب و چگونگی اختصاص آن‌ها به شهرستان‌های مختلف مشخص شد.

به گزارش ایسنا،‌ حسن نوروزی خاطرنشان کرد:طی این لایحه یک نماینده به شهرستان مشهد، یک نماینده به هرمزگان، یک نماینده به کرمانشاه اضافه شد.

وی افزود: در حوزه انتخابیه کاشان، کاشان و نیاسر صاحب یک نماینده و آران و بیدگل صاحب یک نماینده شدند. هم‌چنین در چابهار نیز یک نماینده برای نیک شهر و یک نماینده نیز برای شهرستان سرباز از این پس در مجلس حضور خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: در استان آذربایجان غربی نیز شهرستان‌های میاندوآب و شاهین‌دژ از هم تفکیک شدند و به استان خراسان شمالی هم یک نماینده اضافه شد و شهرستان‌های، جاجرم، مانه و سمنگان از حوزه انتخابیه بجنورد تفکیک و صاحب یک نماینده جداگانه شدند.

عضو کمیسیون سیاست داخلی و امور شوراهای مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از مهمترین بخش‌های این لایحه جدا شدن چهار نماینده از حوزه انتخابیه تهران به شکلی است که از این چهار نماینده به طور جداگانه دو نماینده به ری یک نماینده به رباط کریم و بهارستان و اختصاص داده شد و یک نماینده به اسلامشهر اضافه شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها