بازدید 4420

افشای شگردهای عجیب جادوگری در لیگ برتر

"قفل های بسیار کوچکی نزدیک دروازه خودی در نیمه اول به درون زمین می اندازند با این عنوان که برای این قفل دعا خوانده شده و دیگر دروازه باز نمی شود."
کد خبر: ۱۸۶۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۴ 29 August 2011
 اگرچه واژه جادوگری از آئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال حذف و به جای آن استفاده از شگردهای غیر معمول آورده شده است اما یک مسئول سابق یکی از تیم های لیگ برتری در مورد شگردهای عجیب و جدید جادوگری در فوتبال ایران سخن گفت.

 آتی نیوز ،این مسئول به نام م.م اظهار داشت: ریختن مایعی نجس درون دروازه حریف یکی از این شگردهاست. البته این مایع را دو سه ساعت قبل از آغاز بازی درون دروازه حریف می ریزند تا مثلا راحت گلزنی کنند! یکی دیگر از شگردهای ریختن سیاه دانه در زمین مسابقه است تا بازیکنان حریف نتوانند توانایی های خود را بروز بدهند! 

این مسئول به شگردی حیرت انگیز هم برای قفل دروازه خودی بیان می کند و می گوید قفل های بسیار کوچکی نزدیک دروازه خودی در نیمه اول به درون زمین می اندازند با این عنوان که برای این قفل دعا خوانده شده و دیگر دروازه باز نمی شود.

البته شاید بیشتر این مسایل کلاهبرداری و شیادی برخی رمال ها در فوتبال باشد اما برخی از مربیان و بازیکنان به این خرافات اعتقاد پیدا کرده اند و از نظر روحی به این مسایل وابسته شده اند.

به هر حال امیدواریم مسئولان انضباطی فوتبال ایران با رواج بیشتر این پدیده ها مبارزه کنند. همین چند روز پیش بود که صمد مرفاوی به استفاده از نیروهای غیر طبیعی در فوتبال ایران اشاره کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار