بازدید 48328

نخستین گاف بزرگ وزارت ورزش و جوانان

در هر حال، اگر هم قرار بود موضوعی را وزارت ورزش یادآور شود، راهش این نبود و می‌توانست بسیار محرمانه از طریق روابط عمومی به رسانه‌ها اعلام کند. چطور زمانی که قرار است یک جریانی مثبت یا منفی برای تشکیلات ورزش بازتاب یابد، یک روزه همه رسانه‌ها را در گوشی اطلاع به چنین کاری می دهند، ولی اکنون به راحتی با آبروی یک چنین فردی که حتما هم کار او با انتقاد روبه‌رو بوده و ما در همین ستون، بارها از وی انتقاد کرده‌ایم، بازی می‌شود؟
کد خبر: ۱۸۶۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۰ 28 August 2011
سرویس ورزشی «تابناک» ـ  سایت خبری وزارت ورزش، در یکی از اخبار شب گذشته خود، اطلاعیه‌ای را روی خروجی خود گذارده که اگر چه کوتاه و گذراست، دارای نکاتی تأمل برانگیزی است که باید آقای وزیر توجه بیشتری به این گونه امور داشته باشد.

در بخشی از این خبر آمده است، با توجه به اینکه فلان آقا که دو سال رییس فدراسیون... بوده، دارای صلاحیت نیست و از همان آغاز هم مقامات امنیتی وی را تأیید نکرده بودند، بنابراین رسانه‌ها از ذکر مصاحبه با وی خودداری کنند!




اینجا دو موضوع قابل طرح و بحث است:

نخست که بسیار مهم است، بازی با آبروی افراد به این شکل روشن و خیلی بی پرواست که تاکنون در ورزش ما سابقه نداشته اینچنین راجع به فردی که دو سال ریاست یک فدراسیون پایه را بر عهده داشته است، آبروی فردی و اجتماعی و خانوادگی طرف به راحتی بر باد رود.

در هر حال، اگر هم قرار بود موضوعی را وزارت ورزش یادآور شود، راهش این نبود و می‌توانست خیلی محرمانه از طریق روابط عمومی به رسانه‌ها  اعلام کند. چطور زمانی که قرار است، یک جریانی مثبت یا منفی برای تشکیلات ورزش انعکاس یابد، یک روزه همه رسانه‌ها را درگوشی اطلاع به چنین کاری می دهند، ولی حالا به راحتی با آبروی یک چنین فردی که حتما هم کار او با انتقاد روبه‌رو بوده و ما در همین ستون بارها از وی انتقاد کرده ایم بازی می شود.

از طرفی، اگر وی دو سال است که مشکل دارد و هیچ گونه ابلاغ رسمی هم نداشته، چگونه در روز روشن، فدراسیونی به این بزرگی را می‌چرخانده ، به مسابقات خارجی می رفته، رییس کنفدراسیون شنای غرب آسیا شده و هزاران ورزشکار را هدایت می کرده و بر مسند یک چنین فدراسیونی تکیه زده بود؟!

در هر حال خدمت آقای وزیر ورزش باید بگوییم که نخستین گاف بزرگ را دادید و امیدوارم این آخرین گاف شما هم باشد.

ورزش جای جوانمردی‌ها و مروت و مردانگی و راستی و درستی و چشم پوشی بر عیوب است و نه پرده دری و بازی کردن با آبروی افراد؛ هر چند شاید همه نکات آمده دراطلاعیه سایت ورزش درست باشد؛ اما راه و روش اعلام آن این نبود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار