بازدید 4598

تا «قدس» یک الله اکبر دیگر نیاز است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در آستانه روز قدس با صدور پیامی، ضمن دعوت همه اقشار جامعه برای حضور پرشور در راپیمایی روز قدس، تاکید کرد: «تا آزادی قدس یک الله اکبر دیگر باقی مانده است».
کد خبر: ۱۸۶۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۲ 25 August 2011
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در آستانه روز قدس با صدور پیامی، ضمن دعوت همه اقشار جامعه برای حضور پرشور در راپیمایی روز قدس، تاکید کرد: «تا آزادی قدس یک الله اکبر دیگر باقی مانده است».
 
به گزارش پایگاه اینترنتی دکتر محسن رضایی، متن این پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحيم

ملت شريف ايران

از صدور پیام تاریخی امام راحل در سال 1358 مبنی بر راهپیمایی در روز قدس تاکنون وعده های الهی آزادی آن مکان مقدس هر روز نمایان تر می شود و ملت های منطقه مشاهده می کنند که هم پیمانان رژیم غاصب صهیونیستی چگونه یکی پس از دیگری به دست ملت ها محاکمه می شوند. سی سال پیش که اولین راهپیمایی ملت ایران در دفاع از قدس و فلسطین شروع شد چه کسی فکر می کرد که مبارک و سادات که در کنار رژیم صهیونیستی و در مقابل ملت فلسطین ایستاده بودند از پا درآیند و مصر در کنار فلسطین قرار گیرد.

روح و آموزه های انقلاب اسلامي ایران از آزادی و مردمسالاری گرفته تا ورود دیانت به سیاست، محور مبارزات ملت های اسلامی در بيداري اسلامي منطقه است که از شاخ آفريقا گرفته تا قلب آسيا و از غرب و شرق جهان را در بر گرفته است.
 
سقوط حكومت‌هاي ستم‌پيشه و سرسپرده‌ای همچون پهلوي در ایران، صدام در عراق، بن علي در تونس، مبارك در مصر و نیز سقوط قذافي در ليبي و اوج‌گيري اعتراضات مردمي در برخی دول غربی نشان از تحقق وعده های الهی است.

حمایت از ملت مظلوم فلسطين، حضور و تأثير‌گذاري در صحنه‌هاي بین المللی، به نمایش گذاشتن استقلال سياسي و پشتوانه امنیت کشور از دستاوردهای حضور ملت ایران در راهپیمایی روز قدس به شمار می آید.

اينجانب از ملت ایران دعوت مي‌كنم تا با شكوه‌تر از سال های گذشته، در اين راهپيمايي عظيم شركت نمايند و بار ديگر به جهانيان ثابت كنند كه ملت ايران با تمام توان، در مسير انقلاب اسلامي و پيمودن راه امام(ره) و پيروي از رهبري فرزانه انقلاب اسلامي، همچنان استوار است.

 تا رسیدن به قدس یک الله اکبر دیگر نیاز است.

سرباز ملت ایران
محسن رضایی
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار