بازدید 70785

علاقه قذافي به كاندوليزا رايس + تصویر

بعد از اينكه انقلابيون وارد اتاق خواب معمر قذافي، رهبر ليبي شدند، در حالي كه يكي از انقلابيون به تمسخر وي را "خوك و ميمون" توصيف مي‌كرد، چهار آلبوم عكس قذافي را پيدا كرد كه اين آلبوم‌ها از علاقه سرهنگ به كاندوليزا رايس، وزير خارجه پيشين آمريكا پرده برداشت.
کد خبر: ۱۸۶۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۶ 25 August 2011
در پي ورود انقلابيون به اتاق‌ خواب معمر قذافي واقعيت عجيب ديگري از ديكتاتور ليبي براي آنها فاش شد.

به گزارش ايسنا به نوشته روزنامه فرامنطقه‌اي الشرق‌الاوسط، بعد از اينكه انقلابيون وارد اتاق خواب معمر قذافي، رهبر ليبي شدند، در حالي كه يكي از انقلابيون به تمسخر وي را "خوك و ميمون" توصيف مي‌كرد، چهار آلبوم عكس قذافي را پيدا كرد كه اين آلبوم‌ها از علاقه سرهنگ به كاندوليزا رايس، وزير خارجه پيشين آمريكا پرده برداشت.



اين آلبوم عكس‌ها نشان مي‌داد كه سرهنگ قذافي علاقه خاصي به كاندوليزا رايس داشته، چرا كه قذافي عكس‌هاي متعددي از رايس را در آلبومش نگه داشته بود.

از سوي ديگر سايت شبكه العربيه نيز در گزارش جالبي اعلام كرد كه از دهه 90 قرن گذشته معمر قذافي به همراه محافظ‌هاي زن خود در بسياري از مراسم حاضر شده است.

گزارش‌هاي رسانه‌اي برآورد كرده‌اند كه طي 20 سال گذشته تعداد محافظان زن معمر قذافي بين 40 تا 400 تن بوده است. لقب رسمي اين محافظان "نگهبانان انقلاب" بود، اما آنها به "زنان سلحشور و بلند قامت" معروف بودند.

بر اساس گزارش‌هاي رسانه‌اي اين زن‌ها براي حمايت از جان معمر قذافي ابتدا بايد سوگند مي‌خوردند كه تحت امر وي باشند و در راه حفظ جان قذافي جانشان را بدهند، سپس اين زن‌ها در داخل دانشكده پليس زن در طرابلس آموزش مي‌ديدند. دوره‌هاي آموزشي اين محافظان شامل برخي تمرينات ورزشي براي بالا بردن توان جسمي آنها، شيوه‌هاي دفاعي، حمله و استفاده از تمامي انواع سلاح‌هاي سبك و سنگين بود.

همچنين گزارش‌ها حاكي از آن است كه اكثر محافظان قذافي از كوبا به ليبي منتقل شده بودند، برخي از اين محافظان نيز اهل ليبي و ديگر كشورهاي عربي بودند.

برخي از اين محافظان اعراب سفيدپوست و برخي آفريقايي سياه پوست بودند.

از مهمترين شروطي كه بايد محافظان قذافي داشتند، اين بود كه باكره باشند. قذافي به خاطر علاقه‌اش به تنها دخترش عائشه نام يكي از آنها را عائشه گذاشته بود.

بر اساس اين گزارش‌ها شرط باكره بودن اين محافظان و اينكه ازدواج نكرده باشند و فرزندي نداشته باشند از شروط مهم بود.

محافظان قذافي همواره به رغم اينكه زن بودند در شرايط سخت وارد عمل مي‌شدند و در استفاده از سلاح‌هاي سنگين مهارت داشتند و آنها همواره آماده بودند كساني كه قصد اذيت كردن قذافي را داشتند، بكشند. اين محافظان درجه‌ها و رتبه‌هاي مختلفي را به لحاظ زيبايي داشتند.

براساس اين گزارش‌ها محافظان قذافي همواره دردسرهايي نيز براي وي داشته‌اند. در سال 2003 در اجلاس سران عرب كه در شرم‌الشيخ برگزار شد، نيروهاي امنيتي مصر به محافظان قذافي اجازه ندادند وارد هتل محل اقامت وي شوند، از اين رو درگيري‌هاي شديد بين محافظان و نيروهاي امنيتي مصر رخ داد.

در سال 1984 نيز محافظان قذافي با نيروهاي اتيوپيايي درگير شدند، چراكه سعي داشتند با سلاح خود به سالن اجلاس سران اتحاديه آفريقا در آديس‌آبابا وارد شوند.

اين محافظان همچنين در نيجريه نيز بحران ايجاد كرده بودند و زماني كه نيروهاي امنيتي مانع ورود آنها به سالن اجلاس شدند با آنها درگير شده بودند كه رئيس‌جمهوري نيجريه شخصا به منظور فيصله دادن مساله وارد عمل شده بود.

گزارش‌هاي خبري حاكي از آن است كه اين محافظان هرگز وي را ترك نكردند حتي در حال حاضر نيز با وي هستند، چرا كه زماني كه انقلابيون وارد باب‌العزيزيه شدند اين محافظان را نيافتند. به نظر مي‌رسد اين محافظان به همراه قذافي در مخفي‌گاهش هستند و آيا وي هنوز به آنها اعتماد دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی