بازدید 66146
۸

عذرخواهی شیخ حسین انصاریان از مردم

حاج شيخ حسين انصاريان در اين مراسم گفت: ‫مردم! ما را ببخشید؛ ‫ما به شما وعده هایی دادیم که عملي نشد. نمی خواستیم شما در فشار باشید. ما نمی خواستیم فساد و گرانی ، گريبان مردم را بگيرد.
کد خبر: ۱۸۵۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۶ 24 August 2011
حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسین انصاریان، شب گذشته در مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان با اشاره به برخی مشکلات و نابسامانی های موجود در کشور، از مردم عذرخواهی کرد.

به گزارش فرارو این واعظ مشهور که مراسم احیای وی در حسينيه همداني هاي مقيم تهران، واقع در خيابان ري، یکی از شلوغترین برنامه های تهران است، دیشب پس از چند بار قسم خوردن گفت: ما که شعار دادیم، منبر رفتیم، براي انقلاب بیانیه دادیم، شما مردم را تشويق به انقلاب كرديم، دنبال میز و پست نبودیم و نیستیم.

وي افزود: ما وقتي به دنبال انقلاب و پيروزي آن بوديم ،چنين وضعی که در كشور پیش آمده را نمی خواستیم.

حاج شيخ حسين انصاريان در اين مراسم گفت:  ‫مردم! ما را ببخشید؛ ‫ما به شما وعده هایی دادیم که عملي نشد. نمی خواستیم شما در فشار باشید. ما نمی خواستیم  فساد و گرانی ، گريبان مردم را بگيرد.

وی ‫با بیان این که در برخی موارد انقلاب به دست نا اهلان و قدرت طلبان افتاده، از مردم طلب بخشش کرد.

به گزارش خبرنگار فرارو، در شب بيست و يكم ماه مبارك رمضان، حجت الاسلام و المسلمين نقويان نيز در مسجد الشهدا واقع در خيابان آهنگ ، از خدا خواست كه پديده دروغگويي گسترده را از جامعه امروز ايران از ميان بر دارد.

وي گفت : امروز از بالا تا پايين، همه به هم دروغ مي گويند. مسولان ، آمار ها و گزارش هاي دروغ به مردم مي دهند و حتي پدر به همسر و فرزندان، و همسران و فرزندان به پدران و همه به هم دروغ مي گويند.

اين روحاني مشهور ، كه برنامه هايش در صدا و سيما طرفداران پر شماري دارد، در پايان سخنانش ، از خداوند بزرگ خواست تا رهبر معظم انقلاب را به سلامت دارد و افزود: اگر ايشان نباشند، مردم براي رضاي خدا يكديگر را خواهند كشت!
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۸
درود خداوند بر این مرد شریف و بزرگوار ، دلسوخته اهل بیت - ع - ، حاج شیخ حسین انصاریان
ماهم باید از روحانیت عذر بخواهیم که حق اسلام و قرآن را بجا نیاوردیم. بسیاری از ما مردم تلاشهای علما در طول تاریخ را پاس نداشتیم و حق سختی های جانگداز آنان را بجا نیاوردیم. در آنچه داشتیم تفکر نکردیم مطالعه ننمودیم و از اسلام تنها اسم مسلمان را برداشتیم. به ظاهر دل خوش کردیم و از باطن غافل ماندیم. مستحبات بجا آوردیم و واجبات گذاشتیم. فروع را گرفتیم و اصول را رها کردیم. دینداری پرزرق برق داریم اما افسوس که باطنمان همچون ظاهرمان زیبا نیست. روز به روز بر اموال و داراییهایمان افزودیم و حق خدا و بندگان خدارا از آن جدا نکردیم. سیر خوردیم در حالیکه همسایمان گرسنه سر بر بستر گذاشت. آنقدر شرایط ازدواج را سخت نمودیم تا فساد دامنگیرمان شد. و این سخن را پایانی نیست، دریغا که چه کردیم....
خداوند حافظ و نگهدارش باد- بهترین برنامه های روحانی و عرفانی شب های قدر را ایشان دارند
آفرين بر استاد اخلاق
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل