بازدید 3187

نشت اطلاعات محرمانه از مجلس!

کد خبر: ۱۸۵۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۹ 23 August 2011
نماینده اردبیل در مجلس نسبت به انتشار اسامی نمایندگان مخالف طرح انتقال آب به دریاچه ارومیه در سایت های اینترنتی تذکر داد و آن را نشت اطلاعات از مجلس دانست.

به گزارش مهر، سید کاظم موسوی نماینده اردبیل در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس در تذکری اظهار داشت: نمایندگان حق دارند در صورت بررسی طرح یا لایحه ای در مجلس در موافقت و مخالفت آن صحبت کنند.

وی گفت: دو فوریت انتقال آب از سد ارس به دریاچه ارومیه در جلسه قبل مجلس رای نیاورد.

موسوی گفت: ما در سد ارس آب نداریم اگر داشته باشیم، با آن  دشت عریض و طویل استان اردبیل که یک دوم سیب زمینی کشور را تامین می کند، آبیاری می کنیم.

وی ادامه داد: گویا برخی از نمایندگان با اتاق فرمان مجلس در ارتباط هستند و اسامی مخالفان با این دو فوریت در یک سایت منتشر شده است و برخی تماس می گیرند و فحش و ناسزا می دهند.

نماینده اردبیل خاطر نشان کرد: اگر در حق من ناسزا گفته شود اشکالی ندارد برای حفظ منافع حوزه انتخابیه ام مخالفت کرده ام اما این راه و روش درست نیست.

باهنر در پاسخ به موسوی گفت: هم اکنون نباید دنبال نطق انتخاباتی باشیم.

وی ادامه داد: معترضان به انتشار اسامی مخالفان فوریت طرح انتقال آب به دریاچه ارومیه در یک سایت نامه ای نوشتند و خواستار پاسخ گویی شده اند که از طریق روابط عمومی نسبت به آن اقدام خواهیم کرد.

باهنر ادامه داد: طبق قانون و آیین نامه داخلی مجلس رای نمایندگان مخفی است و از نظر اتاق فرمان نیز اطمینان کامل داریم مدیریت کافی وجود دارد، قطعا این مسائل بیرون داده نمی شود. اگر کسی ادعایی دارد بگوید.

باهنر ادامه داد: در آن سایت اسم برخی از نمایندگان وجود دارد که در جلسه چهارشنبه مجلس حضور نداشتند بنابراین این اسامی مصنوعی و رسانه ای است و قصد شیطنت داشته اند.

وی تاکید کرد: لیستی که منتشر شده اعتبار قانونی ندارد اتاق فرمان مجلس قابل اعتماد است و مشکلی از این بابت پیش نمی آید. این تیری است که در تاریکی زده اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی