بازدید 45123

تصاویر: دیدار آمنه بهرامی با احمدی نژاد

دكتر محمود احمدي‌نژاد شامگاه امروز (چهارشنبه) در ديدار آمنه بهرامي فردي كه اخيراً در اقدامي فداكارانه از قصاص عامل اسيدپاشي به وي گذشت كرد، ضمن ابراز اميدواري از اينكه اين گذشت آنچنان تاثيري در دل‌ها بگذارد كه ديگر كسي به سراغ اينگونه اقدامات قبيح نرود، گفت: هر خوبي كه در دنيا باقي مي‌ماند حاصل فداكاري و گذشت است و همواره كساني از زندگي و افراد خانواده خود گذشته‌اند تا ارزش‌ها در جامعه باقي بماند.
کد خبر: ۱۸۱۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۳ 03 August 2011
رييس جمهور تصميم فداكارانه و سرشار از ايثار آمنه بهرامي را كاري بزرگ و ارزشمند دانست و گفت: گذشت و كار فداكارانه‌اي كه روي داد، براي ما و ملت ايران باعث افتخار است و موجب شد تا بسياري از افراد از اين کار درس گرفته و متحول شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری دكتر محمود احمدي‌نژاد شامگاه امروز (چهارشنبه) در ديدار آمنه بهرامي فردي كه اخيراً در اقدامي فداكارانه از قصاص عامل اسيدپاشي به وي گذشت كرد، ضمن ابراز اميدواري از اينكه اين گذشت آنچنان تاثيري در دل‌ها بگذارد كه ديگر كسي به سراغ اينگونه اقدامات قبيح نرود، گفت: هر خوبي كه در دنيا باقي مي‌ماند حاصل فداكاري و گذشت است و همواره كساني از زندگي و افراد خانواده خود گذشته‌اند تا ارزش‌ها در جامعه باقي بماند.

دكتر احمدي‌نژاد خاطر نشان كرد: همه بايد ياد بگيرند كه يكديگر را دوست داشته باشند چرا كه دشمني‌ها و كينه‌ورزي‌ها بخاطر سيطره شيطان بر انسان بوجود مي‌آيد.

رييس جمهور ملت ايران را بهترين مردم دنيا دانست و گفت: دشمنان و شياطين همواره از روحيه گذشت و فداكاري ملت ايران و اينكه اين ملت يكديگر را دوست دارند، ناراحت و عصباني هستند.

آمنه بهرامي نيز كه به همراه خانواده خود در اين ديدار حاضر شده بود، ضمن ارائه گزارشي از روند درمان خود، انگيزه‌هاي فردي و اجتماعي گذشتن از حكم قصاص را نيز با رييس‌جمهور در ميان گذاشت.















تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
كار بزرگي انجام داد خدا خودش او را ببخشد
گرچه چشمانش را داد ولی باغی از باغ های بهشت را برای خود خرید.
سلام..
ممنون آقای احمدی نژاد...اینکه ایشون رو به حضور پذیرفتین آرام بخش دل رنجیدشونه
آقاي احمدي نژادمشكل مسكنشان راحل كنيد بس است بقيه اش بامردم بامرام ايران اسلامي
این دیدار کار بسیار پسندیده و انسانی بوده است.
خیلی دردناکه. بیچاره این دختر معصوم و خانواده اش.
این گونه بخشش فقط از انسانهایی صادرمیشود که دارای روح بلندی هستند و هرچند ایشان چشم سر را ازدست داد ولی چشم دل و بصیرتش و شعله فروزان محبت ودوست داشتن دردلش
باعث این تصمیم قشنگ گردید ولی
این آقای اسید پاش حالا با این کار و
گذشت انسانی والاوبزرگ چطورزندگی
خواهد گرد آیا خودرا با این عمل زشت
که انجام داده دربرابر ایشان لایق این
بخشش میداند. خدایا این خانم رادراین
ماه پربرکت از رحمتت برخوردار بفرما
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها