بازدید 3257

عباسي: عباسي فردي كم حاشيه‌ است

کد خبر: ۱۸۱۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۹ 03 August 2011
يك عضو فراكسيون ورزش مجلس گفت: اكثريت اعضاي فراكسيون ورزش با تصدي مسئوليت عباسي در وزارت ورزش و امور جوانان موافق هستند.

به گزارش ايسنا، اسدالله عباسي به عنوان موافق وزير پيشنهادي ورزش و امور جوانان در جلسه راي اعتماد امروز بعدازظهر (چهارشنبه)، با اشاره به سابقه مديريتي و قانونگذاري عباسي گفت: در مدت كوتاه سرپرستي آقاي عباسي در اين وزارتخانه، شاهد پيشرفت‌هاي خوبي بوده‌ايم از اين رو بايد به اين موضوع اشاره كرد كه داشتن سابقه تعليم و تربيت به معناي داشتن تخصص در ارتباط با جوانان است و نبايد به دنبال فردي با مدرك تحصيلي مربوط به جوانان بود.

وي انتخاب عباسي را براي وزارت ورزش و امور جوانان بسيار شايسته خواند و گفت: برنامه‌هاي آقاي عباسي نشان دهنده نظرات كارشناسي و آسيب‌شناسي ايشان در حوزه جوانان و ورزش مطابق با قانون، سند چشم‌انداز 20 ساله و برنامه پنجم دارد.

نماينده مردم رودسر و املش در مجلس افزود: آقاي عباسي در برنامه‌هايشان به خوبي محدوديت‌ها و چالش‌هاي موجود در ورزش بانوان را بررسي كرده و براي آن راهكاري ارائه داده است. همچنين ايشان برنامه‌هايي در مورد توزيع نابرابر درآمدهاي شركت‌ها و پرداخت حق‌الزحمه و همچنين عدم تطابق وظايف فدراسيون‌هاي ورزشي دارد.

عباسي با اشاره به تشكيل جلسه فراكسيون ورزش براي بررسي برنامه‌هاي وزير پيشنهادي گفت: در اين جلسه اكثريت اعضا در مورد ايشان اتفاق نظر داشتند چرا كه به باور ما آقاي عباسي وزير كم حاشيه و ولايي است كه مي‌تواند انتظارات ملت را برآورده كند.

وي افزود: آقاي عباسي فردي است كه در دوران تصدي وزارت تعاون كمترين سوال نمايندگان از خود را در كارنامه‌اش دارد كه اين نشان مي‌دهد رييس‌جمهور با انتخاب ايشان پيام تفاهم، برادري و كوشش را به مجلس داده است.

عباسي همچنين از نمايندگان خواستار شد كه با توجه به نزديكي برگزاري مسابقات المپيك و همچنين مشكل پيش روي فدراسيون‌ها و بلاتكليف بودن وزارت ورزش و امور جوانان با انتخاب عباسي، وضعيت اين موارد را روشن كرده و از وارد شدن هرگونه لطمه‌اي به امور ورزش و جوانان جلوگيري كند.

اين عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس همچنين با اشاره به سخنان مخالفان وزير پيشنهادي ورزش و امور جوانان گفت: در حالي مخالفان در مورد تخصص آقاي عباسي در رابطه با ورزش و جوانان شبهه وارد كردند كه ايشان سوابق طولاني در مسائل فرهنگي، آموزشي و تربيتي و همچنين ورزشي دارند؛ به نظر مي‌رسد كه صحبت‌هاي مخالفان مقداري از تقوا دور شده و آنها تنها بدون مستندات به كلي‌گويي پرداختند.

وي با اشاره به سوابق عباسي در وزارتخانه تعاون گفت: پيشرفت‌هايي كه آقاي عباسي در زمان مسئوليتش در وزارت تعاون داشته‌اند به خوبي نشان مي‌دهد كه ايشان در جهت تحقق منويات مقام معظم رهبري در مورد اصل 44 حركت كرده و در همين راستا مي‌تواند در وزارتخانه ورزش و امور جوانان موفق باشد.

عباسي با بيان اينكه وزير پيشنهادي زير نظر شهيد باهنر، امور تربيتي در آموزش و پرورش در منطقه مازندران را راه‌اندازي كرد، گفت: اينگونه سوابق در وزارت آموزش و پرورش نشان دهنده آشنايي ايشان با موضوع جوانان است.

وي افزود: با توجه به سابقه مديريتي و قانونگذاري آقاي عباسي به نظر بنده ايشان بهترين گزينه براي تصدي وزارت ورزش و جوانان خواهد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی