بازدید 3185

عباسی: به جریانات انحرافی اجازه ورود نمی​دهم

کد خبر: ۱۸۱۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۷ 03 August 2011
 محمد عباسی آخرین وزیر پیشنهادی دولت بود که در جلسه امروز مجلس به دفاع از برنامه​هایش پرداخت.

به گزارش خبرآنلاین، وزیر پیشنهادی ورزش که می​گفت 100 نفر از نمایندگان برای موافقت با وی درخواست نوبت کرده​اند، شخصا از غلامعلی حدادعادل به عنوان یکی از این نمایندگان تشکر کرد. البته وزیر پیشنهادی، سخنانش را با تشکر از رئیس​جمهور برای معرفی​اش و سخنان نماینده موافق و مخالف خود آغاز کرد و گفت: بنا نداشتم به مطالب مطرح شده پاسخ بدهم اما در پاسخ به سخنان آقای کامران به عنوان یک همکار دانشگاهی می​گویم که کتاب بنده تالیف بوده است، نه ترجمه! از این رو نیازی نیست که چنین تخصصی داشته باشم.

گفتنی است موضوع کتاب وی را قسیم عثمانی مطرح کرد نه حسن کامران، اما وزیر پیشنهادی ورزش در پاسخ به کامران، به آن جواب داد.

به گفته وی در دنیا همه مسئولان ورزشی در عرصه جهانی را ارج می نهند و عجیب است که در مجلس مرا به عنوان نایب رئیس فدراسیون ورزشکاران کبدی زیر سوال بردند.

عباسی که می​گفت نکاتی در شان مجلس نبود که از تریبون مجلس گفته شود، ادامه داد: من در این ماه مبارک رمضا ن از این حرف ها می گذرم و از دوستانی که احیانا به آنها اهانتی شده و گفته شده که در مافیا هستند یا پولی گرفته​اند، می خواهم بگذرم.

او در ادامه خودش را یک فرد ولایت​مدار معرفی کرد و گفت که هرگز به جریانات انحرافی اجازه ورود نمی​دهد.

وزیر پیشنهادی ورزش گفت که با کمک نمایندگان و در سایه ولایت می​کوشد تا تمامی برنامه​هایش را به اجرا درآورد. برنامه​هایی که او آنها را کارشناسی و برآمده از قانون برنامه پنجم، سند چشم انداز 20 ساله و سازمان تربیت بدنی می​خواند.

وی بخشی از سخنان خود را به تمجید از توانمندی​های جوانان اختصاص داد و با بیان اینکه جوانان در همه جای دنیا مهم اند، ادامه داد: جوانان در ایران اسلامی عزیزند و خانواده​ها دغدغه​های زیادی در مورد جوانان دارند. برنامه​هایی که در مورد مراقبت از جوانان لازم است را در دستور کار خود قرار می دهم که بیش از پیش بدرخشند.

عباسی از خاصیت بازدارنگی ورزش هم سخن گفت و اینکه همه توانش را برای ارتقای ورزش کشور صرف خواهد کرد.

وزیر پیشنهادی ورزش گفت: افتخار میکنم که آمریکا اجازه حضور ما در عرصه ورزش جوانان را نداد.

اگرچه سخنان وی بیشتر کلی​گویی بود اما با فریادهای احسنت احسنت نمایندگان همراه شد. عباسی در پایان شعری هم در اهتمام به جایگاه ولایت خواند که لاریجانی به شوخی گفت: شاید این اشعار افاقه کند!
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار