بازدید 2765
در دفاع از وزیر پیشنهادی ورزش و امور جوانان

حسینی‌صدر: عباسی خیرالموجودین است

کد خبر: ۱۸۱۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۲ 03 August 2011
نماینده خوی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت بلاتکلیفی در عرصه ورزش و امور جوانان، تصریح کرد: محمد عباسی برای احراز جایگاه وزارت ورزش و جوانان خیرالموجودین است.

به گزارش خانه ملت، "موید حسینی‌صدر" در جلسه علنی امروز -چهارشنبه۱۲ مردادماه - مجلس شورای اسلامی در دفاع از وزیر پیشنهادی ورزش و امور جوانان، گفت: اینکه یکی از مخالفان ادعا کرد، ایشان برخی تخلفاتی در گذشته داشته‌اند که آنها را نمی‌گوید بدترین تهمت به یک فرد محسوب می‌شود.

 

مدرک تحصیلی "محمد عباسی" ابهام ندارد

نماینده خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مدرک تحصیلی "محمد عباسی" وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان ابهام ندارد و ایشان از دانشگاه آزاد مدرک تخصصی خود را اخذ کرده و رئیس دانشگاه مربوطه نیز این مسئله را تایید کرد.

وی افزود: متاسفانه امروز برای حذف یک فرد بلافاصله وی منتسب به جریان انحرافی می‌شود، در حالی که چنین موضوعی درباره عباسی صحت ندارد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس، تاکید کرد: تبعیت از ابلاغیه دولت به معنای پیروی از جریان انحرافی نیست، بنابراین نباید در این رابطه بدون ارائه مصداق کلی‌گویی کرد.

 

عملکرد عباسی در زمان تصدی وزارت تعاون مثبت است

وی افزود: عملکرد عباسی در زمان تصدی وزارت تعاون مثبت بود، چرا که سهم یک درصدی تعاون از امور اقتصاد کشور به ۸ درصد افزایش یافت.

نماینده خوی با اشاره به عدم رای اعتماد مجلس به سجادی وزیر پیشنهادی پیشین ورزش و امور جوانان،‌ ادامه داد: سجادی فردی با سابقه قهرمانی بود، اما مجلس به وی رای اعتماد نداد سپس رئیس جمهوری عباسی که سابقه خوبی در حوزه اجرایی دارد را به مجلس معرفی کرد.

حسینی صدر گفت: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان سابقه نمایندگی، ریاست دانشگاه، وزارت تعاون، نایب‌رئیس فدراسیون جهانی کبدی و نایب‌رئیسی فدراسیون ورزش‌های باستانی را در کارنامه دارد که اینها از کارنامه قابل قبول اجرایی و تخصصی ایشان حکایت می‌کند.

 

عباسی در حوزه ورزش خیرالموجودین است

وی عباسی را خیرالموجودین در حوزه ورزش و جوانان عنوان کرد و افزود: هیچ کسی پیدا نمی‌شود که هم به لحاظ سابقه ورزشی و هم به لحاظ سوابق اجرایی در حد ایده‌آل همه تخصص‌های مدنظر را داشته باشد، بنابراین از آنجا که ۷ الی ۸ ماه از زمان تشکیل وزارت ورزش می‌گذرد و این وزارتخانه، هنوز متولی ندارد باید هر چه زودتر به وضعیت بلاتکلیفی در آن پایان داد.

حسینی‌صدر با اشاره به مشکلات ملی برای تکمیل پروژه های ورزش کشور، اظهار کرد: ۵ ماه از سال سپری شد و ادارات شهرستانی و استانی پولی برای تکمیل پروژه‌های ورزشی ندارند و امید است با تصدی جایگاه وزارت از سوی عباسی این شرایط به پایان رسد.

وی افزود: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در زمان تصدی وزارت تعاون با مشکلات جوانان مخصوصا مسئله اشتغال و نیازهای معنوی این نسل آشنا شد و بنابراین بهترین فرد است که می‌تواند در این رابطه به انتظارات، جامه عمل بپوشاند.


آغاز جلسه عصر مجلس

جلسه علني نوبت دوم امروز مجلس براي ادامه بررسي صلاحيت و راي اعتماد به 4 وزير پيشنهادي رئيس جمهور دقايقي پيش آغاز شد.

جلسه علني عصر امروز (چهارشنبه) مجلس شوراي اسلامي پس از تنفس يك‌ساعته و براي ادامه بررسي صلاحيت و برنامه‌هاي وزراي پيشنهادي رئيس جمهور براي تصدي وزارتخانه‌هاي نفت، ورزش و جوانان، كار، تعاون و رفاه اجتماعي و صنعت، معدن و تجارت دقايقي پيش به رياست علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي آغاز شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها