بازدید 2249
در موافقت با وزير پيشنهادي نفت

فلاحت‌پيشه: قاسمي تجربه‌اي 20 ساله‌ ‌در حوزه نفت ‌و انرژي دارد

کد خبر: ۱۸۱۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۹ 03 August 2011
نماينده مردم اسلام‌آباد غرب گفت كه قاسمي 20 سال در حوزه نفت كشور و مراكز استراتژيك انرژي حضور داشته است.

به گزارش فارس، حشمت‌الله فلاحت‌پيشه نماينده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس شوراي اسلامي امروز چهارشنبه در موافقت با گزينه پيشنهادي دولت براي تصدي وزارت نفت در صحن علني مجلس اظهار داشت: بر اساس سياست نرم‌افزاري و توسعه انساني كشور در هر مقطعي يك برنامه براي كشور چيده مي‌شود و همه در آنجا بسيج مي‌شوند. برادران سپاهي 8 سال جنگيدند و كارهاي غير‌ممكن را ممكن كردند.

وي افزود: گام بعدي ما بعد از جنگ موضوع سازندگي بود و برادران سپاهي نيز در اين عرصه وارد شدند، بعد از آن هم برخي گفتند كه سپاه نبايد در عرصه توسعه وارد شود كه اين مسئله ظلم به كشور است.

فلاحت‌پيشه ادامه داد: آقاي قاسمي در طول 20 سالي كه در زمينه‌هاي مرتبط با نفت فعاليت داشت، در چارچوب قوانين كشور عمل كرد، اگر كسي مسئوليتي را در كشور مي‌پذيرد و طبق قوانين عمل مي‌كند، نبايد زير سؤال برود.

نماينده مردم اسلام‌آباد غرب اظهار داشت: اقداماتي كه قاسمي در قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء انجام داده، به عنوان سند افتخاري براي كشور محسوب مي‌شود كه بايد به آن توجه شود.

وي گفت: برخي مي‌خواهند كه فرزندان رشيد كشور را از حضور و فعاليت در روند توسعه كشور دور كنند و به همين دليل نام برخي افراد را در ليست تحريم‌ها قرار مي‌دهند.

فلاحت‌پيشه ادامه داد: هم‌اكنون دنيا ليست‌هاي تحريم را زير سؤال مي‌برد. ما هم كه همواره تهديد‌ها را به فرصت تبديل مي‌كنيم. لذا نبايد ما در مسيري حركت كنيم كه ديپلماسي عمومي دشمن در آن سمت است.

نماينده مردم اسلام‌آباد غرب به موضوع تخصص و تجربه براي تصدي وزارت نفت اشاره كرد و اظهار داشت: در مورد تخصص و تجربه آقاي قاسمي همين بس كه همه اعضاي كميسيون انرژي آقاي قاسمي را مورد تأييد قرار دادند.

وي با بيان اينكه قاسمي 20 سال در حوزه نفت كشور و مراكز استراتژيك انرژي حضور داشته، گفت: رسيدن به مقام اول پالايشگاهي در منطقه و تعيين درصد صيانتي از 10 درصد به 80 درصد از جمله اقدامات مثبت آقاي قاسمي بود.

فلاحت‌پيشه در بخش ديگري از سخنانش اظهار داشت: آقاي قاسمي تعهد داد كه در عزل و نصب‌ها استقلال داشته باشد كه اين مسئله از دغدغه تمام نمايندگان بود.

اين نماينده مجلس در پايان اظهار داشت: راي بالاي مجلس به آقاي قاسمي راي بالا به تاريخ مقاومت ايران است، بر اين اساس از نمايندگان مي‌خواهم كه به آقاي قاسمي راي مثبت دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل