بازدید 2515
محسني در موافقت با ‌‌وزير پيشنهادي كار، تعاون و رفاه:

برنامه‌هاي شيخ‌الاسلامي استحكام دارد

کد خبر: ۱۸۱۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۱ 03 August 2011
نماينده مردم چالوس در دفاع از برنامه‌هاي گزينه پيشنهادي رئيس جمهور براي وزارتخانه كار، تعاون و رفاه گفت كه برنامه‌هاي شيخ‌الاسلامي براي اين وزارتخانه از استحكام لازمي برخوردار است.

به گزارش فارس، انوشيروان محسني بندپي نماينده مردم چالوس در مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني امروز (چهارشنبه) مجلس در موافقت با گزينه پيشنهادي رئيس جمهور براي وزاتخانه كار، ‌تعاون و رفاه اجتماعي اظهار داشت: فارغ از گرايش‌ها و نگاه‌هاي سياسي قصد دارم بگويم كه آقاي شيخ‌الاسلامي كه از يك خانواده مذهبي و متدين است، از معلومات علمي لازم براي تصدي وزارتخانه كار،‌ رفاه و تعاون برخوردار است.

وي با انتقاد از داريوش قنبري كه در مخالفت با شيخ‌الاسلامي ‌گفته بود وي چگونه 25 مقاله را در مدت دو سال نوشته است،‌ گفت: از مخالف محترم تعجب مي‌كنم كه اينگونه اظهار‌نظر مي‌كنند. چه طور مي‌شود كسي كه مدرك PHT دارد، نتواند اين مقدار مقاله ‌را بنويسد. اگر شما در گوگل جستجو كنيد، خواهيد ديد كه وي بيش از 60 مقاله را نوشته‌‌‌ و يكي از موفق‌ترين اعضاي كابينه دولت آقاي احمدي‌نژاد است.

محسني بندپي با اشاره به دغدغه‌هاي نمايندگان مجلس براي بحث بيمه كارگران و كارمندان گفت:‌ آقاي شيخ‌الاسلامي در برنامه خود بحث بيمه كارگران را در دستور كار ‌قرار داده و با توجه به سوابقي كه دارد، مطمئن هستيم در اين راه موفق خواهد بود.

اين نماينده مجلس با تاكيد بر اينكه برنامه‌هاي ارائه شده از سوي شيخ‌الاسلامي براي وزارتخانه كار، تعاون و رفاه از استحكام لازمي برخوردار است، تصريح كرد: ما بايد بعد از اينكه آقاي شيخ‌الاسلامي وزير كار، تعاون و رفاه شد، اشتغال را از ايشان مطالبه كنيم، نه اينكه بخواهيم با ارائه آمار ايشان را ناموفق معرفي كنيم.

وي با اشاره به نرخ بيكاري در كشور اظهار داشت: با توجه به شناختي كه از آقاي شيخ‌الاسلامي داريم، مطمئن هستيم كه وي با كمك مجلس كه دغدغه اشتغال جوانان را دارد، نرخ بيكاري را كاهش و تحول عظيمي در بخش اشتغال جوانان انجام خواهد داد.

نماينده مردم چالوس اجرايي كردن اصل 44 را در وزارت كار از جمله برنامه‌هاي موفق شيخ‌الاسلام دانست و گفت: وي تاكيد دار‌د كه بخش‌هاي دولتي را به بخش خصوصي تبديل كند و به ما قول داده است كه "شتتا " را به "يكتا " تبديل و به بخش خصوصي واگذار كند.

محسني بندپي در ادامه با بيان اينكه شيخ‌الاسلامي شناخت درست و دقيقي از وزارتخانه‌هاي كار، رفاه و تعاون دارد، ابراز اميدواري كرد كه وي با همكاري وزير بهداشت بحث بيمه و بهداشت كارگران را عملياتي كند.

وي در پايان با اشاره به برنامه‌هاي شيخ‌الاسلامي گفت كه گزينه پيشنهادي رئيس جمهور براي وزارتخانه كار، تعاون و رفاه پتانسيل بالايي براي اين وزارتخانه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل