بازدید 3535

دفاع کوتاه احمدی​نژاد از چهار وزیر پیشنهادی

کد خبر: ۱۸۱۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۲ 03 August 2011
رئیس جمهور بر خلاف همیشه در سخنانی کوتاه ظرف 5-6 دقیقه از وزرای معرفی شده​اش سخن گفت و تریبون مجلس را ترک کرد.

به گزارش خبرآنلاین، محمود احمدی​نژاد که برای دفاع از وزرای چهارگانه​اش به مجلس و اخذ رای اعتماد برای آنها به مجلس امده بود، سخنانش را با دعای فرج و تبریک ماه رمضان آغاز کرد و گفت: فرصتی برای غبار روبی و آمرزش و بخشش است.

وی با بیان اینکه در یک رابطه دوسویه سرنوشت​ها رقم می​خورد، ادامه داد: امیدوارم خداوند بهترین سرنوشت​ها را برای مردم ما رقم بزند.

رئیس قوه مجریه با اشاره به اینکه چهار وزارتخانه جدید در اثر ادغام وزارتخانه​ها و سازمان​ها بوجود آمده است، ادامه داد: تجربه نشان داده است که کوچک​سازی دولت و اصلاح ساختارها باید با سرعت انجام شود تا خللی در اداره کشور بوجود نیاید. می​شود دولتی کوچک اما چابک و کارآمد داشت. از این رو ازهمه کسانی که مساعدت کردند تا ادغام چهار وزارتخانه به خوبی انجام شود، سپاسگذارم.

احمدی​نژاد وزرای پیشنهادیش را معرف حضور نمایندگان خواند و با بیان اینکه نیازی به معرفی مجدد آنها نیست، ادامه داد: شیخ​الاسلامی در معاونت استانداری، استانداری، ریاست دفتر رئیس جمهور و وزارت کار فرد موفقی بوده و دلسوز است.

وی از غضنفری هم به عنوان چهره ای آشنا برای نمایندگان ومدیریت کشور یاد کرد که فردی پرکار، پرتوان و موفق است. چه قبل از وزارت بازرگانی، چه در دوره ادغام دو وزارتخانه و چه امروز.

رئیس​جمهوری، قاسمی را هم مهندس نامید که خدمات ارزشمندی در دوره دفاع مقدس و سازندگی داشته و آثار خدمات مخلصانه​اش در سراسر کشور دیده می​شود و با تسلط به حوزه نفت می​کوشد که مجموعه نفت را متحول کند.

وی عباسی را هم چهره​ای آشنا برای مجلس خواند که دو حوزه پرکار و تاثیر گذار ورزش و جوانان را به او واگذار کرده است. چون سطوح مدیریتی را از اداره کلی و معاونت تا وزارت مرحله به مرحله طی کرده و مدیر خوبی بوده است. چون با کمترین تنش و بیشترین همراهی کار کرده است.

احمدی​نژاد ابراز امیدواری کرد که با رای نمایندگان سرنوشت این چهار وزارتخانه تعیین شود.

او ذکر خیری هم از وزرای پیشین کرد و گفت: مهندس مهرابیان از مدیران جوان و پرکار ما بودند و از دکتر میرکاظمی و محصولی نیز به دلیل خدماتشان سپاسگذارم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل