بازدید 2572

پیشنهاد نام گذازی خیابانی به نام آمنه بهرامی

کد خبر: ۱۸۱۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۱:۴۱ 03 August 2011
رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر سه شنبه 11 مرداد 90 در جلسه علنی شورای شهر خواستار قدردانی شورا از آمنه بهرامی‌ شد.

به گزارش ایلنا، معصومه ابتکار با اعلام این که امروز در جامعه کینه ونفرت جای خود را به محبت وگذشت داده است گفت: «در همین جامعه مشاهده می‌کنیم دختری که چندسال پیش به دلیل یک اقدام ناجوانمردانه اسید پاشی بینایی خود را از دست داده بود امروز با وجود آنکه اجازه داشت حکم قصاص را اجرا کند ازاین حق خود می‌گذرد.»

وی افزود: اقدامی‌که آمنه بهرامی‌انجام داد قابل ستایش است و پیشنهاد می‌کنم شورای شهر از این اقدام بزرگمنشانه این زن قدردانی کند.

به گفته ابتکار حتی شورای شهر می‌تواند خیابانی را با نام این زن نامگذاری کند.

وی تصریح کرد: «اقدام آمنه بهرامی‌نشان داد دختر اگرچه بینایی را از دست داده بصیرت و زیبایی دلش راهمچنان حفظ کرده و این جای بسی تشکر و قدردانی در جامعه فعلی که هر روز خبر از ناامنی‌های اجتماعی و فرهنگی در سطح شهر می‌شنویم دارد.

این عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: امیدوارم نمونه‌ای چنین بخشش‌هایی ادامه داشته باشد تا همبستگی جامعه ایرانی افزایش یابد.

ابتکارهمچنین ضمن تبریک گفتن ماه مبارک رمضان تصریح کرد: نهادهای مدنی و اجتماعی برای درمان اعتیاد نقش موثری داشته و امروز مفتخریم که 230 نهاد مدنی دراین حوزه فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: بنابراین لازم است که شورا، شهرداری و سایر دستگاههای مرتبط توجه ویژه‌ای به سازمان‌های مردم نهاد داشته باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار