بازدید 23136
با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج)؛

هلاکت عامل انفجار خط لوله انتقال گاز ايران به تركيه

روابط عمومي وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای اعلام کرد: بر پایه اسناد درون گروهي و نقشه هاي تروريستي به دست آمده، عوامل اين گروهك، مأموريت هاي خرابكارانه متعددي در دستور كار داشته كه انفجار خط لوله گاز صادراتي ايران به تركيه در منطقه مرز بازرگان از جمله آنها بوده است.
کد خبر: ۱۸۰۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۷ 01 August 2011
با اقدامات اطلاعاتي ـ عملياتي سربازان گمنام امام زمان(عج) در استان آذربايجان غربي، يك تيم تروريستي گروهك پژاك ـ كه از خاك عراق به كشورمان رهسپار شده بود ـ مورد شناسايي قرار گرفته و در عملياتي غافلگيرانه با نيروهاي خودي، سه نفر از آنان به هلاكت رسيده و چهار نفر نيز دستگير شدند.

به گزارش «تابناک»، روابط عمومي وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای اعلام کرد: بنا بر اسناد درون گروهي و نقشه هاي تروريستي به دست آمده، عوامل اين گروهك، مأموريت هاي خرابكارانه متعددي در دستور كار داشته كه انفجار خط لوله گاز صادراتي ايران به تركيه در منطقه مرز بازرگان از جمله آنها بوده است.

بر پایه اين اطلاعيه، سركرده اين تيم تروريستي فردي به نام «مراد كاراساچ» با نام مستعار «جميل»، تبعه كشور تركيه است كه در سال هاي اخير، جنايات متعددي عليه هموطنانمان از جمله به شهادت رساندن «ملا سعيد خوش» از روحانيون اهل سنت شهرستان ماكو مرتكب شده بود كه در اين عمليات به هلاكت رسيده است.

در خلال اين عمليات، مقاديري سلاح و مهمات جنگي، اسناد درون گروهي و نقشه هاي تروريستي به دست آمده و عامل انفجار مورخ 7/5/90 در خط لوله گاز صادراتي ايران به تركيه نيز میان معدومين است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
درود بر سربازان گمنام امام زمان (ع) .
خدا رو شکر. این بی وجودها چون میدونن مردم ایران با هر گرایش سیاسی و اعتقادی، تو یه چیز که تنفر از تجزیه طلب هاست متحد هستن، شدیدا به دنبال مظلوم نمایی هستن و دارن خودشون رو در رسانه ها چیزی غیر از اونی که هستن جلوه میدن. باید جدا از اقدامات نظامی، از اقدامات رسانه ای هم در شناسوندن اونها به مردم ، خصوصا مردم منطقه استفاده کرد.
دم مامورین اطلاعاتی گرم!
بوسه بردستان سربازان گمنام امام زمان عج میزنم که چه خالصانه به جنگ اهریمن میروند.
خداقوت خسته نباشید .به حق که شما رهروان راه شهدا هستید.
خدا قوت
تقدیروتشکر وافرازسربازان گمنام امام زمان عجل الله .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی