بازدید 7089
فصل جذاب و پرحاشیه فوتبال ایران در راه است

دایی و کاشانی در ایستگاه یازدهم

"علی دایی" با راه‌آهن در لیگ یازدهم حرفه‌ای حاضر خواهد شد تا حواشی لیگ جدید به حداکثر ممکن برسد.
کد خبر: ۱۷۷۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۳ 17 July 2011
سرویس ورزشی «تابناک» ـ "علی دایی" با راه‌آهن در لیگ یازدهم حرفه‌ای حاضر خواهد شد تا حواشی لیگ جدید به حداکثر ممکن برسد. نحوه کنار گذاشتن دایی از تیم پرسپولیس حواشی زیادی به همراه داشت و حالا او با تیمی جدید دنبال اثبات دوباره خودش است.

دایی هنوز بازیهایی که سرپرست موقت پرسپولیس برایش درآورد تا او را کنار گذاشته و دوست قدیمی‌اش یعنی حمید استیلی را روی نیمکت سرخهای تهرانی بنشاند را فراموش نکرده است. در این ماجرا اعتماد عمومی نسبت به حبیب کاشانی بشدت کاهش یافت و مورد غضب هواداران فوتبال قرار گرفت و به همان مقدار هم علی دایی محبوب شد. مردی که هیچگاه به اندازه یک سال اخیر محبوبیت نداشته و با استقبال طرفداران فوتبال مواجه نمی‌شد، امسال یکی از محبوبترین چهره‌های فوتبال ایران است.

هواداران فوتبال در ماجرای پرسپولیس علی دایی را مظلوم می‌دانند و همانطور که پیشکسوتان این باشگاه هم اعلام کرده‌اند، کاشانی ظلم زیادی به دایی کرد. حالا ماجرا کاملاً متفاوت است و دایی برای اثبات حقانیت خود، انگیزه‌های بالایی برای کسب موفقیت در لیگ جدید دارد.

نکته حائز اهمیت در مورد "علی دایی" اینکه او هر گاه انگیزه داشته، به صورت اعجاب انگیزی با قدرت ظاهر می‌شود تا مچ حریفش را بخواباند. برای علی دایی مهم نیست طرف مقابلش لیدر باشگاه باشد، روزنامه‌نگار، رئیس فدراسیون فوتبال یا سرپرست موقت باشگاه، او در هر شرایطی با کسی که مقابلش ایستاده با تمام وجود می‌جنگد تا حرفش را به کرسی بنشاند و پیروز شود.

دایی دقیقاً به واسطه همین خصوصیات اخلاقی و رفتار منحصر به فردش تا این حد پیشرفت کرد و سمبل فوتبال ایران در جهان شد. شاید پروژه حذف از پرسپولیس برای سرپرست موقت باشگاه تمام شده باشد اما دایی کسی نیست که این مسائل را به راحتی فراموش کند و از کنار آن به آسانی رد شود بلکه با تمام وجود تلاش خواهد کرد تا با راه‌آهن در لیگ یازدهم حرفه‌ای موفق شود و حقانیت خودش را به اثبات برساند.

کاشانی شاید امروز خوشحال باشد که توانسته دایی را کنار بگذارد و دوست 30 ساله‌‌اش یعنی حمید استیلی را جایگزین او در پرسپولیس کند اما همین حرکت آقای سرپرست موقت، انگیزه‌های زیادی به علی دایی داده تا با تمام وجود برای موفقیت در فصل جدید تلاش کند و به آنچه که لیاقتش را دارد، برسد. هر چند راه‌آهن کارش را خیلی دیر شروع کرده و بدون شک در شروع فصل با مشکلاتی مواجه خواهد شد اما دایی هیچگاه ناامید نخواهد شد و همواره تلاش می‌کند تا بهترین نتیجه را کسب کند. این از خصوصیات ذاتی علی دایی است، مردی که هیچگاه شکست را نمی‌تواند بپذیرد و برای رسیدن به پیروزی تا آخرین لحظه تلاش می‌کند.

نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد، مصاحبه‌های جنجالی دایی در فصل جدید است. او که همواره حرفش را زد و با کسی تعارف نداشته، مطمئناً در فصل جدید هم حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت. حرفهایی که بدون تردید به مذاق کاشانی خوش نخواهد آمد و او را تحت فشار مطبوعات، رسانه‌ها و افکار عمومی قرار خواهد داد. به هر حال باید منتظر فصل جذاب و پر حاشیه فوتبال ایران باشیم.

ایپنا 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار