بازدید 48652

این کار مردانه است، ورود زنان ممنوع!

از اين به بعد، بايد همه نمايندگان شرکت‌هاي پيمانکاري و مهندسان مشاور، مرد باشند و ديگر به زنان اجازه ورود به اين اداره کل و پيگيري کارهايشان داده نخواهد شد.
کد خبر: ۱۷۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۸۷ - ۰۹:۴۵ 10 September 2008

به دستور مديران راه و ترابري استان کرمان و معاونت راهسازي اين اداره کل، ورود ارباب رجوع زن به اين اداره ممنوع شد.

به گزارش خبرنگار «تابناک» به نقل از يک سايت محلي، زنان ارباب رجوعي که در مورخ 13/6/87 به ساختمان معاونت راهسازي يکي از ادارات دولتي استان کرمان مراجعه کردند، با صحنه‌اي دور از انتظار روبه‌رو شدند؛ نگهبانان اين اداره کل، بنا بر دستور، از ورود اين زنان که عمدتا نمايندگان شرکت‌هاي پيمانکاري و مهندسان مشاور طرف قرارداد اين اداره هستند، به ساختمان معاونت راهسازي جلوگيري کردند.

اين عده در پاسخ به اعتراض‌هاي خود، اين پاسخ را دريافت کردند که: «از اين به بعد، بايد همه نمايندگان شرکت‌هاي پيمانکاري و مهندسان مشاور، مرد باشند و ديگر به زنان اجازه ورود به اين اداره کل و پيگيري کارهايشان داده نخواهد شد.»

يک روز بعد، يعني در تاريخ 14/6/87 تعدادي از زنان يادشده با نوشتن نامه‌اي به مدير کل اداره مذکور به اين موضوع اعتراض کرده و خواستار آن شدند که وضعيت به حالت سابق برگردد و يا مجاز نبودن ورود بانوان به اين اداره کل به صورت کتبي به شرکت‌هاي متبوعشان اعلام شود. البته تاکنون پاسخي به اين نامه داده نشده است و مسئولان آن اداره کل، از دادن دستور کتبي در اين باره سر باز مي‌زنند.

گفتني است، به رغم گذشت چندين روز از آغاز اين ماجرا، هنوز هم دبيرخانه اين اداره، هيچ نامه‌اي از ارباب رجوع‌هاي زن تحويل نمي‌گيرد و پاسخ هيچ نامه‌اي را هم به آنها نمي‌دهد، در حالي که مردان به راحتي و همچون سابق به مراجعات خود و پيگيري کارهايشان ادامه مي‌دهند.

منبع: سايت کرمان ما

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۰
ghabell tavajohe aghaye raeess jomhor mohtaram !!
دمشون گرم يه اداره با جرات پيدا شد كه كار درست رو بكنه - اقا درستش هم همينه - زن نبايد هرجايي بره
خوب کرده
معاونت نمی دانند که امروزه زنان در اداره جامعه چه نقشی دارند.
چند روز قبل در مورد ممنوعیت لباس سفید هم خبرهایی آمد خب گل بود و به سبزه نیز آراسته شد!
این همان برابری زن و مرد و کرامت انسانی زنان است؟!!!
خواهشمنديم مراجع و علماي ديني كه هميشه در حوزه سياست نيز فعال بوده اند در اين موارد نيز بي تفاوت عمل نكنند و از اين كوته نگري هاجلوگيري نمايند
جالب است!!!؟ هر دم از این باغ بری می رسد!
چرا پای رئیس جمهور را وسط می کشید . حتما یه چیزی بوده که یک مقام در پست معاونت اینچنین جلوگیری کرده . ( تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها) . کافر همه را به کیش خود پندارد
آقا بیایید همه زن ها رو بکشیم راحتشون کنیم. چون نامحرمند. معنی نداره زن زندگی کنه، کار کنه، در جامعه مشارکت کنه. عربستانی ها رو ببینید. اونها کار درست رو می کنن که اجازه رانندگی و حق رای به زن ها نمی دن. بعد هی ما میاییم محکومشون می کنیم . ضمنا جلوی افراد ناآگاهی رو که می آن توی تلویزیون و رادیو هی می گن حقوق برابر زن و مرد و ... هم گرفته می شه. اونوقت هممون می ریم بهشت.
شکر خدا دیگه تمام مشکلات اداره راه و ترابری استان کرمان برطرف شد!!!
لطفا همه مسایل را از دید فمینیستی نگاه نکنید. برخی مواقع احتمال افساد و ... رادر نظر داشته باشید.
بعد میخواهیم بهانه به دست رسانه های غربی ندهیم...!
به این میگن یه کشور آزاد بدون تبعیض هرکی هر کاری بخواد می کنه.
من هم نظر دادم كه هر كي هر كي هستش و داريم بر ميگرديم به ملوك الطوايفي ... بايد منتظر خبرهاي جديدتر از اين استان بود
جناب آقاي احمدي نژاد
رئيس جمهور محترم
من نميدانم كه آيا واقعا اين خبرها به گوش شما مي رسد !
اگر ميرسد پس چرا اقدامي نميكنيد .
بد نيست که گاهي تابناك رو مرور كنيد !
به سلامتي افكار فرقه طالبان به ايران سرايت كرده. واقعا جاي تاسف دارد.
گل بود به سبزه نيز آراسته شد.
طالبان راهت ادامه دارد.
بعضي از شركتها براي اينكه زودتر به نتيجه برسند براي انجام امور اداري خود زنان را به ادارات مي‌فرستند
حتما برای مردا هم شرط ورود را همراه داشتن بیل و فرغون و پینه بستن دست عنوان می کنند؟؟
بد نیست قانون بگذارند "تردد زنان در خیابان ممنوع!!"
خوب کاری کردن
چرا طرح جدا سازی پیاده روهای خواهران و برادران اجرا نمی شود. تا بساط گناه از جامعه جمع شود. اصلا خدا در مورد افرینش زن باید تجدید نظر کند چرا این مظهر گناه را آفریده است.
بسيار اقدام خوب و پسنديده اي است و از اينگونه مديران شجاع بايست تقدير شود تصور مي كنم اين اقدام سايت كار درستي نباشد
احتمالا چند روز دیگه هم میگن ورود آقایان بدون ریش ممنوع !
واقعاً جالبه
چند وقت پیش طی بخشنامه ای پوشیدن لباس با رنگ سفید در کرمان ممنوع شد
سلام
اتفاقا منم موافقم .
چند روز پیش هم خبر ممنوع شدن رنگ سفید در کرمان اعلام شد. بیچاره اسلام. متاسفم
واقعا چرا بايد براي انجام كارهايي كه لزومي ندارد زنان به آن وارد شوند اجازه ورود به آنان داده شود؟
به نظر من به دليل برخورد سياسي با اينگونه مقوله هاي فرهنگي و اجتماعي قدرت تصميم گيري و اقدام را از متوليان امر مي گيريد .
واقعا چرا بايد براي انجام كارهايي كه لزومي ندارد زنان به آن وارد شوند اجازه ورود به آنان داده شود؟
به نظر من به دليل برخورد سياسي با اينگونه مقوله هاي فرهنگي و اجتماعي قدرت تصميم گيري و اقدام را از متوليان امر مي گيريد .
کار خودشون و لنگ کردن، خیلی وقت ها خانوما دقت نظر خوبی تو انجام کارشون دارن، یه مدت بگذره، می فهمن که چه اشتباهی کردن...
قابل توجه دكتر بهبهاني كه بازديدهاي غير منتظره را سرلوحه كار خود قرار داده اند. آقاي دكتر چشمتان روشن،چرا بازديد از اين نوع ادارات را انجام نمي دهيد؟ اگر اين اقدام مورد تاييد است چرا طي بخشنامه اي به ساير استانها ابلاغ نمي فرماييد؟ به اين مدير محترم هم توصيه مي كنم براي كارمندان مرد كه پس از ساعات اداري وارد خيابان مي شوند و ممكن است خانمها را در خيابان ببينند فكري بكنند.
اين يك اقدام منطقي و سنجيده است و بايد از آن حمايت كرد و نبايد احساسي و به عنوان يك مساله سياسي درآورد چرا كه ضرورت آن براي كساني كه در گير كار هستند واضح است و نمي تواند تضييع حقوق تلقي شود مضافا به اينكه بنا نيست ما در هر كاري بنشينيم و ببينيم غربي ها چه واكنشي نشان مي دهند بلكه با يد مصالح خودمان را تعقيب كنيم
نبايديك طرفه قضاوت كرد گاهي اوقات خود ارباب رجوع ها باعث اينگونه اقدامات مي شوند خدا همه را به راه راست منحرف كند.
مگه اون اداره كارمند زن نداره؟ شايد هم بعضي شركتها با فرستادن مردان زودتر به نتيجه ميرسيدند و ميرسند!
این که خیلی خوبه
خودش یه موضوع جدیده واسه تأسف خوردن و خندیدن به وضعیت جامعه
zaheran in kar tarafdar dare aghayoni ke in nazarat ra daran bayad an donya javab bedan hazrat fateme zahra zeynab koja boodan az to khane ershad mikardan
عزیزانم اگر در این کشور از روی منطق تصمیم گیری میشد ابتدا تمام کارها را با اولویت به مردها واگذار میکردند بعد اگر کار زیاد می امد به زنها می سپردند یا فقط بعضی شغل ها مانند معلمی پزشکی پرستاری را به خانمها واگذار می کردند معنی ندارد در کشوری که بیکاری بیداد می کند و جوان از سر بیکاری به دزدی و اعتیاد روی می اورد زن سر کار برود بعد مرد خانه نشین باشد اگر این منطق اشتباهی است پس بگذارید مردان معتاد و سر خورده از زندگی شوند زنان هم کار کنند و مردان بخورند بعد از صباحی چون زن این را نمی تواند تحمل کند انان نیز از زندگی سرخورده می شوند حلا ته ماجرا ببین چه میشود
شركتهاي پيمانكاري معمولا" براي وصول طلبهاي خود جزو ثابت مراجعان به نهادهاي دولتي هستند و براي زودتر انجام شدن كارهاي اداري اقدام به استخدام كارمندان زن ميكنند. به عنوان يك شهروند اين بخشنامه مديركل راه و ترابري استان كرمان را تأييد ميكنم.
چشم ندارن ببينن خانم ها كل امور مملكت رو بدست گرفتن
هر دم از باد بری می رسد تازه تر از تازه تری می رسد.
می شوه یکی به ما بگویید کرمان چه خبر است؟
چرا هر کس هر طور دلش میخواد فتوا میده ؟
بهتره ايران را سه نيمه تقسيم كنن و دونيمه بهتر آنرا به مردان بدهند و دور قسمتي از كوير لوت كه باقي مي ماند ديوار بلندي بكشندو زنان را به آنجا برانند تا ديگر تمام مشكلات مملكت حل شود!!
اگر مردي خواست همسرش را ببيند در حاشيه كوير اين امكان بوجود آيد!
خوش به حال کرمانی ها که دیگر چشمشان به گناه آلوده نمی شود .
البته الان در بسیاری ادارات (خودم کارمند هستم) خصوصی و دولتی در تهران عده ایی از زنان زیبارو از ضعف تعدادی از کارمندان مرد که متاسفانه واقعیتی است که باید قبول کرد! سوء استفاده می کنند و کار خود را اغلب بدون نوبت و به راحتی انجام می دهند!مدیران بیشتر شرکت ها نیز این مطلب را درک کردند و یکی از دلایل استخدام منشی با ظاهری اراسته همین راحتی انجام کار بوسیله این زنان در ادارات است!پس نباید اقدام این اداره را در کرمان به این صورت محکوم کرد!
این بخشنامه بو دار مثل فتاوی جدید علمای وهابی در مورد ممنوعیت خرید بعضی از میوه ها توسط زنان است ! وقاعدتا در کرمان خبری شده که این بخشنامه ها صادر می شود حتما بعد ازاین بخشنامه ممنوعیت حضور خانمها در نانوایی و تاکسی وغیره هم صادر می شود
یکطرفه قضاوت نکنید. من در شغل مشابهی هستم . بعضی از این نمایندگان شرکتهای خصوصی و مخصوصا بازاریابهایشان آنقدر آرایش می کنند و موقع مراجعه سعی می کنند با عشوه گری کار خود را انجام دهند که واقعا آدم متاسف می شود. یکروز یکی از این خانم ها می گفت موقع استخدام در شرکت یکی از شرایط پذیرش آرایش کامل و همیشگی بوده است. بعضی از شرکتها مخصوصا برای چنین کارهایی خانمها را استخدام کرده و از آنها سوء استفاده می کنند.
بازهم شرمنده کردید!!!
فکر کنم زنان ارباب رجوع از اردان اون اداره کل مرد تر بودنو اقایون کم اوردن واسه همین راشون ندادن
من به شخصه با اين اقدام آقاي مديركل موافقم چراكه بسياري از شركتها براي زودتر انجام شدن كارها مبادرت به استخدام كارمندان زن ميكنند كه معمولا" حجاب كامل هم ندارند.
با سلام
سالها قبل تو محل کار ما چنین چیزی بود و الان هم هست. بچه ها میگفتن پادگان. ورود هر خانم مطلقا ممنوع بود و باید جلو نگهبانی می شتند. اگه مهمونی هم از جایی داشتیم باید یه هفته قبلش با حراست هماهنگی می کردیم
ایول داره والا. حتما منظور ایشان خانمهای بد حجاب بوده
What a shame.
شاید فقط زنان بدحجاب راه نمیدند! یا شاید مراجعین زن این اداره از زن بودنشون برای پیشبرد کارها استفاده میکردن! ا... اعلم.
خوب درستشم همينه. خانم ها بايد به كارهاي تربيت فرزند و مديريت امور خانواده برسند.
طالبان راهت ادامه دارد...بهترین جواب به این اهانت های مکرر به زنان در لایحه حمایت از خانواده،راه و ترابري استان کرمان و گوشه گوشه ایران
خدایا چرا ما زنان سراپا گناه رو آفریدی و مرد، این عنصر پاک و معصوم رو دچار مشکل کردی!
صداوسيماهم بايديادبگيرد
خیلی وقت بود یک دل سیر نخندیده بودم
كرمان است ديگر جايي لباس سفيد ممنوع جايي هم ورود زن
به به...چه عدالتي...!
خیلی خوب کاری کردن!
آزادي در اين كشور به اين معناست كه بعضي مسئولين هر كاري دلشان خواست و هر چه انديشيدند انجام دهند،
خیلی خوب کاری کردن!
وای بر ما که این چیز های قرون وسطایی رو در کشور خودمون داریم می بینیم.
بد نیست تاریخ قرون وسطای اروپا رو بخونید. تا ببینید این جور برخورد های آخرش یه کجا می رسه.
وای بر ما
درسته كه تعدادي از خانم ها در ادارات واقعا كار مي كنند ولي متاسفانه عده اي واقعا مفت حقوق بيت المال مي گيرند. در ساعت كار دسته جمعي به عيادت. يا براي مراسم همكاران مي روند واقعا با اين وضع مي شود مثل كشور هاي پيشرفته پيشرفت كرد
دمشون گرم
بارک الله !
واقعا نفرت باره این حرکات بعضی متحجرینی که اسلام بیچاره را وجه المصالحه افکار فرون وسطایی خودشون کردن.
برابري زن و مرد يعني چي وقتي خدا اين دو آفريده را برابر نمي داند شما چرا دم از برابري مي زنيد در ضمن اگر برابري باشد پس اين مهريه هاي سنگين چيه؟
قابل توجه كاربر اول اگر آقايان نمي توانند احساساتشان را نسبت به زنان كنترل كنند چرا بايد زنان تقاس آنرا پس دهند؟!!!لطفا آقايان بروند مشكل خودشان را حل كنند.در ضمن حضور زنان در نقش هاي اجتماعي و خارج از خانه،ديگر امريست تغيير ناپدير.بهتر است آقايان خودشان را خسته نكنند. يك دختر دانشجو ي رشته مديريت
قضاوت عجولانه ممنوع! بايد بررسي محيطي كرد. نه تأييد صرف و نه تخريب صرف، هيچكدام راه حل نيست، بلكه چه بسا در مواردي عقده گشايي مي باشد.
با سلام. چند وقت پيش هم يك راننده اتوبوس زن در مسير brt ديدم. دوستان عزيز نه با اين خبر موافقم و نه مخالف. ولي نكته اي را بايد عرض كنم و اينكه 1.آيا در نظام اسلام و شيعه وظيفه اصلي زنان چيست؟ 2. آيا هر شغلي را متناسب با شان و شئون زنان ميبينيم؟ اگر به اين دو مسئله خوب توجه نكينيم در آينده اي نه چندان دور، جامعه اي مشابه اروپا خواهيم داشت كه نقش زن و مرد و حرمت اصلي انساني و كرامتشان تااز بين رفته و به جاي داشتن خانواده هاي محكم و استوار و فرزنداني تربيت شده توسط مادران و خانواده، فقط از نظر اقتصادي رشد ميكنيم.
اي كاش در اين حكومت اسلامي يك آدم جامعه شناس هم پيدا ميشد و جامعه ما را براساس مفاهيم اعتقادي و اجتماعيمان تنظيم و برنامه ريزي ميكرد.
بابا...دمشون گرم...
این کرمان جدیدا خیلی خود مختار شده چند روز پیش هم گفته بودن که زنان با پوشش زننده از جمله رنگ سفید !!!! وارد ادارات دولتی نشوند!!
خب حذف زنان از اجتماع بايد كم كم از جايي شروع بشه.
این کار یه نوع توهین به شعور و فرهنگ مرد ایرانی است و تبعیض بین زن و مرد
زن رو چه به کار بیرون از خونه؟
زن بايد در اجتماع مردان با ظاهري عفيف وارد شود كه موجب گناه آلود كردن جامعه نشود.
خواننده محترمي كه گفتين خانوما تو اداره حقوق مفت بيت المال ميگيرن بايد بگم كاملا اشتباه ميكنيد چون تو اداره نه تنها خانمها بلكه آقايون هم حقوق مفت ميگيرن مضافا اينكه خانومها چون وظايف ديگه اي در منزل به عهده دارن معمولا اضافه كار نميمونن و سعي ميكنن كارشون رو تو وقت اداري تموم كنن اما آقايون صبح كارت ميزنن ميرن دنبال كارشون (شغل دوم و شركتشونو ....) و اضافه كار ميمونن و حتي تو همون ساعت اضافه كاري هم بيشتر به گپ زدن و چايي خوردن مشغولن ، آخر برج هم اضافه كاري و پاداش و حقوق مزاياشون خيلي بيشتر از خانمهاست در صورتي كه نهايتا خروجي يعني كار انجام شده توسط هدو يكيه!!!!!!!!!!!!!!!
بچه ها متشکریم.................
با بادرست ميگه!! حداقل جراتش رو داره و ميگه!!
این حرکات به نفع خانم هاست.....
به خدا کار خوبيه چرا زنا بايد بيشترازمردا تو خيابونا باشن پس کاراي خونه راکي بايد انجام بده
نمي توان اين كار را محكوم كرد
خيلي از خانمها به خاطر مشكلات اقتصادي خانواده سركار ميروند.
دوستان عزیز لطفا فرا فکنی نکنید . درست است که این کار اداره مذبور متحجرانه به نظر می آید ولی علت آن هم گفته شده بود که در واقع رابطه نامشروع یک کارمند اداره با یکی از زنان ارباب رجوع بوده.اینجا دو مساله باید حل شوند.شناخت حدود خود توسط کارمند و عدم سواستفاده زن از موقعیت خود در صورت داشتن آزادی که مساله ی مهمتری نیز هست و مانند یک موج مخفی زیر موج اول حرکت میکند.کسانی که حرکت اداره را مسخره میکنند برای معضل دوم هم چاره ای بیاندیشند................................................
جنین اقدامات نا صوابی پیامدهای اجتماعی قبیحی به دنبال دارد و به جز تخریب شخضیت انسانی زنان و تحقیر منزلت آنان اهداف دیگری نمی توان متصور شد.
زنان باید در عرصه هایی که بر اساس توانمندیهای آنان است حضور داشته باشند و نباید به قیمت حضور در هر محیطی وظیفه شریف مادری و مدیریت خانه را سهل بگیرند و یا فراموش نمایند
قاده‌السمان شاعر عرب مي‌گويد:
زن دانا با مرد دانا و زن نادان با مرد نادان برابرند.
همه مي‌دانيم كه به همان اندازه زنهايي كه ممكن است اصول را رعايت نكنند و شايد دوبرابر آنها مردهاي نادان وجود دارند. اصولا بعد از سالها عمري كه از خدا گرفته‌ام و در محيطهاي مردانه و زنانه مختلط زياد بوده‌ام به اين نتيجه رسيده‌ام كه مردان و زنان فرق چنداني با هم ندارند. هر دو غيبت مي‌كنند . هردو زياد حرف مي‌زنند . هر دو زيرآب مي‌زنند و ... هردو هم مي‌توانند خوب و وظيفه‌شناس و پاك باشند. اصولا نوع انسان اين جور است. پس نوع انسان سر و ته يك كرباس است و شايد تنها شيوه‌هاي آنها با هم فرق كند.
مساله ديگر اين است كه با مشكلات نمي‌شود مطلق برخورد كرد. مدير آن اداره اگر با مشكلي كه برخي آقايان خواننده اشاره كرده‌اند مواجه است براي آن چاره‌اي بينديشد . هم براي مردان بوالهوس اداره‌اش و هم براي زناني كه به قول برخي از زن بودن براي پيشبرد كارشان استفاده مي‌كنند؛ البته اگر اصل ماجرا اين باشد؛ و گرنه مردان اداره ايشان غير از ادره در خيابان و كوي و برزن هم در كنار زنان هستند. پس اين گونه به نوع انسان و خلقت خداوند توهين نكنند. خداوند زن و مرد را در كنار هم آفريده است؛ چنان كه در طواف كعبه اصلا جدايي زن و مرد حرام است. خداوند به همه ما قدرت قضاوت درست بدهد و به مردانمان ايمان بيشتر.
با سلام خدمت دوستان و با تشکر از سایت بازتاب بخاطر کار خوب اطلاع رسانی آن.

متاسفانه افراط و تفریط نه تنها در ایران بلکه در اغلب کشورهای مسلمان بخشی از واقعیت زندگی شهروندان این کشورها شده است. در واقع احتمال اینکه زنان در ایران حتی حق رانندگی ، رای دادن و.... را نیز از دست بدهند و یا اینکه در عربستان یکی‌ مانند رضا خان به زور بخواهد که الگوی زندگی زنان را عوض بکند، بسیار زیاد است. متاسفانه با وجود بودجه‌های کلانی که برای تحقیقات دینی در این کشورها مصرف میشود، هنوز هیچگونه تلاش جدی برای تطبیق و هماهنگی آموزهای دینی با نیاز‌ها و وقعیات زندگی امروزه انجام نشده است. از معدود کتابهایی که اخیرا در این زمینه بچاپ رسیده ، کتاب "اسلام:بین پیام الهی و تاریخ" نوشته عبدوالمجید شرفی نویسنده تونسی (به زبان انگلیسی) است که مطا لعه و حتی ترجمه آن را به دوستان توصیه می‌کنم.

isslam:between divine message and history
آقا چرا اعتراض می‌کنیم؟؟؟ ما باید همه چیزمون به هم بیاد!!!! یه نگاه به نظرات داده شده بندازیم!! ببینیم چند نفر موافقا!! چند نفر نفس حضور زن رو باعث فساد می‌دونن! ما مردای ایرانی که خودمون خوب می دونیم تو انحصار طلبی و محدود کردن زن چه ید طولایی داریم. وقتی مردای ما هر کاری رو واسه خودشون مجاز می‌دونن و هر مشکل و فسادی رو به زنها نسبت میدن وضعمون بهتر از این نمیشه!! خداییش چند بار با این صحنه بین دوست آشنا و در وهمسایه روبرو شدیم که یارو تا می‌تونه دخترش رو محدود می‌کنه وقتی نوبت به پسرش میرسه میگه : بزار حال کنه!!!!!! از این ارازل اوباشی که می‌شناسیم چنتاشون زنن؟؟ چند بار دیدیم که یه زن پشت فرمون واسه یه پسر بوق بزنه؟؟؟ خداییش خیلی بیانصافیه که میدونیم چه موجوداتی هستیم ولی تمام فساد رو گردن زنها میندازیم
یه سوال دیگه، وقتی ناموس خودمون می‌خواد بره بیرون ، هرچقدر هم که حجابش خوب باشه، باز نگران نیستیم که کسی مزاحمش بشه؟؟ نگران نیستیم از اینکه دیر وقت برگرده؟؟؟ چی این نگرانی رو ایجاد می‌کنه؟! زنهای بد حجاب یا مردای قلدر تمامیت خواه؟؟!!!
راستی اونایی که موافق جدا شدن کارای مردونه از زنونه هستن می‌تونن بگن چندتا آشپز رستوران زن می‌شناسن!!؟؟
با این کارها چی رو می خواهند درست کنند ایا مشکلات اصلی جامعه ما خانم ها هستند
با سلام
اگر به نوشته برخی از کاربران بالا برخی از شرکت ها با استخدام زن سواستفاده می کنند باید از ورود زنان بدحجاب جلوگیری کرد نه کل زنان.
چرا که ما در کشورمان زنانی داریم که دارای گواهی نامه پایه یک هستند و یا از مدیران شرکت های راه و ترابری هستند.
اگر برخی از زنان بی حجاب و یا بدحجاب هستند نمی توان جلوی فعالیت آزادانه همه آنها را در جامعه گرفت.
راه حل منطقی ارایه دهیم نه اینکه صورت مساله را پاک کنیم.
والا کار خوبی کرده چون اگه این جوری بخواد پیش بره مردا باید خونه دار بشن وزنا برن بیرون کار کنن
این موضوع که شرکت هایی با استفاده از شرایط بعضی زنان کارمند کار خود را در ادارات سریع تر پیش می برند به احتمال زیاد دور از واقعیت نیست ولی آیا بهترین راه حل یک مدیر برای حل این موضوع و پیشگیری از بی عدالتی ممنوع کردن ورود خانم ها به اداره است؟ آیا فردی که به این صورت به حل مسائل می پردازد در حوزه تخصصی خود تصمیمات درستی خواهد گرفت؟ بهترین راه ,دعوت از این مسئول به تقوی و پرهیز از تنبلی در چاره جویی است , در مدیریت به ندرت بهترین راه راحت ترین و دم دست ترین راه است. التماس دعا
زن فقط از نظر شما باید در خانه ظرف بشوید تا موجب گناه هم نشود؟
سلام لابد زنها موفق تر عمل کردن-هر جا مردا تو رقابت با زنها کم میارن صورت مسئله رو حذف می کنند.به این میگن ضعف آدم
من رئیس یک شرکت خصوصی هستم و حدودا چهل نفر کارمند دارم. نوع کارمون هم جوری است که از دانشگاه ها کارآموز برای ما می فرستند. یک روز که به طور سر زده وارد اتاق نقلیه شرکت شدم دیدم مسول نقلیه شرکت پشت میز کارش نشسته در حالی که پنج تا از دختر خانم های کارآموز دور میزش حلقه زدند و دارند گل می گویند و گل می شنوند. من هم از اینکه یکی با حقوقی که من بهش می دم به جای فکر کردن به کار در شرکت مشغول صحبت با خانمهاست، خیلی شاکی شدم و از فردای اون روز محدودیت هایی برای کارآموز ها اجرا کردم و از دور بعد هم کارآموز خانم قبول نکردم و مسول نقلیه هم الان فقط یک راننده ساده هستش.
بازم میگن مساوات حقوق زن و مرد ، ما 100 سال دیگه هم همینیم ، پیشرفت و گذشت زمان هیچ تاثیری تو اندیشه های متحجر ما نداره
خویه..دیگه داریم آماده می شیم یه پیغمبر برامون بفرستن. میشه فرقی که الان جامعه ما با دوره جاهلیت داره را توضیح بدین؟ حتما باید دخترها رو زنه به گور کرد تا بگن جاهلین؟
واقعا برام خيلي جالب بود كه در اظهار نظرهايي كه خوندم اين اقدام چقدر طرفدار دارد. به كجا داريم ميرويم. واي به حال ما و به حال اسلام ما. اسلام از ما رعايت اينگونه را خواسته است؟ پس چرا حضرت زها را مثال نميزنيد كه در مسجد خطابه نمودند. آيا زينب كبري در جامعه و در حضور نامردان مرد نما صحبت ميكردند نبودند و يا حضرت خديجه (كه امروز سالروز وفات ايشان است) در امر تجارت و مديريت آن حضور نداشتند. به كجا ميرويم؟ مرتضي صالح
اگر نمیدانید بدانید که این آقا یعنی مدیر عامل این اداره تقریبا عذر 60 تا از کارمندای قراردادی رو خواسته که قابل توجه شما هم مرد هستن هم زن.
دوستان زیادی حرف های متفاوتی گفتند یکی گفت خوبه یکی دیگه گفت بده خلاصه... اما توجه خوانندگان عزیز تابناک را به این نکته جلب می کنم که وقتی صحبت از کرامت زن مطرح می شود تا چه اندازه من و شما به این مقوله اهمیت می دهیم آیا ما به زنان خود همانقدر که در قرآن و احادیث تاکید شده ارزش قائل هستیم مگر زن انسان نیست که عده ای از دوستان تمام ارزشهای انسانی زنان را زیر سوال می برند به نظر بنده تا زمانی که در جامعه ما نگاه به زن اينگونه باشد، انجام این کارهای زشت عصر حجری از عده ای بعید به نظر نمی رسد به امید روزی که ارزش هر چیز و هر کس به شخصیتش باشد نه به جنسیت و نژاد و زبان و ......
اگر زنها رو از کارها بیرون کنن و بفرستن خونه مشکل اشتغال حل می شه بنیان خانواده محکم می شه اعتیاد کم می شه طلاق کم می شه دادگاهها خلوت می شه بدون رانندگان زن ترافیک کم و روون می شه تصادفات کم میشه چون همیشه پای یک زن در میان است بسیاری از جرم وجنایتها کم میشه خیابونها از آدمهای ولگرد و بیکار خلوت می شه و.... خلاصه ایران گلستان میشه میگین نه امتحان کنین.
متاسفم چيزي كه تو اين مملكت رسم شده و كم كم هم داره يك قانون مي شه پاك كردن صورت مساله است.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر